listopada 29, 2011

Recenzja VIPERA Bezbarwny Nawierzchniowy Utwardzacz Matujący FOGGY TOP COAT

Witam!
Jakiś czas temu zakupiłam "zmatawiacz" :D Bardzo podobają mi się matowe paznokcie, a nie chciałam każdego matowego lakieru kupować oddzielnie, więc Pani ekspedientka poleciła mi ten lakier matujący i kosztował chyba 16zł, więc jeszcze tyle to nie jest aż tak źle...


Od Producenta:
Vipera FOGGY TOP COAT to profesjonalny matujący preparat nawierzchniowy który w kilka sekund gasi błysk lakieru tonując jego kolor i nadając aksamitny efekt nasycenia.
Cechy:
  • Lakiery zyskują „drugie życie”, a wykonany nimi manikiur nowe, super modne matowe wykończenie
  • Dzięki jednemu preparatowi nasza kolekcja lakierów automatycznie się podwaja!
FOGGY Top Coat utwardza zastosowany lakier i przedłuża jego trwałość, a aplikację ułatwia i przyśpiesza profesjonalny, szeroki pędzelek.
Do stosowania na każdy rodzaj kolorowego lakieru.




Tak wygląda efekt: 



(Dla porównania ten sam lakier w poprzednim poście prezentowałam bez matowego efektu)


Moja opinia:

Jeżeli ktoś lubi matowe kolory na paznokciach to oczywiście polecam :) Bardzo fajnie pozbywa blasku każdy lakier. Testowałam tyle razy na wielu markach i naprawdę działa na każdym. Lepiej zainwestować w ten lakier matowy , niż kupować każdy oddzielnie mat... 
Chociaż szczerze mówiąc mimo tego spodobał mi się jeden matowy lakier i i tak go kupiłam ;)
Co do Foggy Top Coat to ma bardzo wygodną szeroką szczoteczkę, wystarczy raz do dwóch razy pociągnąć po paznokciu i lakier jest nałożony. Kilka minut i gotowe:)

Jeżeli chodzi o utwardzanie..
Wieczorem nałożyłam lakier bazowy i na to lakier matujący i chciałam sprawdzić jak będzie się trzymał... I na drugi dzień dopiero zaczął się lakier zdrapywać. A zazwyczaj po jednym dniu mam już brzydkie paznokcie. Więc chyba jest lepszy efekt, prawda ? :D

Podsumowując...
Absolutnie polecam każdemu, kto kocha mat na pazurkach :)

pozdrawiam

3 komentarze:

  1. efekt jest naprawdę interesujący! świetny! oryginalny! ładne masz pazurki :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt,ja nie przepadam za matem na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dame - Dziękuję:)

    Makeupkama - Wiesz, co kto lubi:) Niektórzy lubią brokaty na paznokciach a inni maty:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger