grudnia 14, 2011

Bell - Glam Wear glossy colour 510


Oto mój nowy zakup:) Piękny zielony kolor, i świetnie prezentuje się na paznokciach. 

 Jak również wytrzymałość jest naprawdę dobra! Dziś na drugi dzień od malowania nie ma widocznych żadnych odprysków. NIC!
 Lakier raczej nie należy do najtańszych, ani najdroższych bo 12zł, ale opłaca się go kupić:)

Oczywiście polecam:) na początku byłam sceptycznie nastawiona do kosmetyków tej firmy, ale postanowiłam dać im drugą szansę i nie żałuję :D


Jak Wam się podoba? Lubicie takie kolory na paznokciach? :)

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ja lubię kosmetyki bell lakieru z tej firmy jeszcze nie miałam może wypróbuję...nie lubię zieleni na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak co kto lubi:) Ja lubię bardzo eksperymentować z kolorami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię lakiery Bell z tej serii, moim zdaniem całkiem fajnie trzymają się na paznokciach i nie odpryskują a ścierają się, co zdecydowanie wolę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja:) Póki co lakiery tej firmy są moimi ulubieńcami

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger