grudnia 18, 2011

Essence Colour & Go 53 YOU BELONG TO ME

Niedawno zobaczyłam u jednej z bloggerek piękny niebieski kolor na paznokciach. Tak mi się spodobał, że sama zapragnęłam takiego błękitu i oto jest. Znalazłam odpowiednik w marce essence:) Bardzo długo zastanawiałam się nad tym i nad ciemniejszym, ale wybrałam ten.


Uwielbiam essence za ich kolory. Są świetne i tanie, że idąc tam nie mogę się oprzeć :D

Raz moja koleżanka zapytała mnie:
-Co się kupuje jak brakuje do zapłacenia karta?
-No jak to co? LAKIER :D

 Przepraszam za złe wykończenie środkowego paznokcia, ale malowałam wieczorem i nie zauważyłam.


Jak Wam się podoba? :) Lubicie lakiery essence?

 I mały gratisik :) Ta piosenka od kilku dni nie daje mi spokoju. Może nie świątecznie, ale czy nie warto jej posłuchać?:)

pozdrawiam

3 komentarze:

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger