stycznia 29, 2012

Dor, nail colour 61/1


Nie ma to jak leniwa niedziela :) Pazurki pomalowałam wcześniej, dziś się trochę pouczyłam, a że jestem chora to nie byłam na siłowni:(
No, ale jeżeli chodzi o paznokietki, to jeden z moich ulubionych kolorów. Uwielbiam takie niebieskości :)

Ten lakier jest bardzo tani. chyba zapłaciłam 3zł za niego, ale jest świetny! Po drugim dniu zaczął się lekko ścierać na końcówkach, ale nie było to aż tak widoczne. I tak na drugi dzień zmyłam.
Wysycha bardzo szybko i jest dość gęsty.
Nakładam dwie warstwy, mimo to jedna warstwa już nieźle kryje.
Ale jest ciężko z dostępnością. Kupiłam jakoś jak byłam w Gdyni, bo spodobał mi się kolor. Tu w Białymstoku nigdzie nie widziałam ich. Może na jakiś bazarkach, ale nie wiem.

Mam podobny kolor z Vipery, wręcz identyczny. I ten Dor według mnie jest lepszy i tańszy !!
Tu recenzja Vipery.



Oczywiście nie obeszło się bez stempelków z essence, które nauczyłam się obsługiwać i uwielbiam je :) Chyba kupię jakąś nową blaszkę :D

Co tu dużo mówić... Uwielbiam go!

Miłego dnia kobietki :)
pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Swietnie wygaldaja te wzorki. chyba zainwestuje w stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywnie oceniam ten z białymi zygzaczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor,ale najlepszy jest ten pazurek z napisem love ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolorek, jeszcze nigdzie nie trafiłam na te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek:D

    Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek , którego brakuje mi w mojej kolekcji :)
    Ahh te stempelki :) Też chcę i mam na nie chrapkę ale brak funduszy narazie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam zachęcona i na początku wkurzyłam się bo mi nie wychodziło, ale po kilku próbach wyszło i jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. Piękny kolor! Zdobienie też wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor! nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger