stycznia 14, 2012

Farmona, Radical szampon wzmacniający do włosów zniszczonych i wypadających



Właśnie skończyłam szampon Radical i przyszedł czas na moją opinię :)

Szampon Radical zawiera cenny, naturalny wyciąg skrzypu polnego. Roślina ta wyróżnia się wysoką zawartością krzemionki, która działa na włosy wzmacniająco. Włosy po umyciu stają się miękkie, puszyste, dobrze się układają, a dzięki zawartości prowitaminy B5 uzyskują piękny połysk. Jest łagodny w działaniu, nie powoduje wysuszania włosów. Zalecany do codziennego stosowania zwłaszcza do włosów zniszczonych i wypadających.
Skład widać na załączonym zdjęciu.

Kupiłam go wyłącznie po to, aby zrobić mieszankę do mycia pędzli. Przy okazji zaczęłam myć nim włosy. I powiem szczerze zachwycona do końca nie jestem.
Jest tani, bo kosztuje niecałe 10zł, ale z wydajnością jest słabiutko. Starczył mi na niecały miesiąc, przy codziennym lub prawie codziennym myciu włosów.
Podoba mi się w nim, że gdy nakładałam go na włosy miałam wrażenie, że jest śliski. Na włosach również, ale słabo się pieni i dużo musiałam go zużyć do jednego mycia. Pachnie całkiem fajnie, ale plącze. Mam suche włosy, więc może temu. Może jak ktoś ma zdrowe to jest w porządku, nie wiem.
Jest trochę za rzadki, jakby był rozcieńczony. Mógłby być gęściejszy, bo wylewając z butelki może się wylać za dużo.
Szampon wzmacniający, ale ja nie zauważyłam akurat aby moje włosy były wzmocnione. Podczas mycia bardzo mało mi wypada, ale przy czesaniu i tak wypadały.

Ogólnie to tak:
+cena
+zapach

- plącze włosy
- mało wydajny
- słabo się pieni
- butelka
- nie wzmacnia


  • Zapach 5
  • Wydajność 2
  • Cena 4
  • Konsystencja 2
  • Działanie 3
  • Opakowanie 3

Chyba już go nie kupię, ale uważam że jest lepszy od szamponu babydream dla dzieci, przynajmniej dla mnie. Nadal będę szukać mojego kwc wśród szamponów...

pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. no to dobrze, że go nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, włosy dość fajne, ale rozczesywanie to katastrofa...

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam go niedawno kupić, ale stwierdziłam że mi się butelka nie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, moje wlosy i tak sa juz wystarczajaco poplatane ;p nie skusze sie ;) typowy przecietniak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w zamiarze kupić coś marki redical.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś nad nim myślałam, ale dużo dziewczyn narzeka, że plącze i wysusza włosy, więc przestał mnie interesować

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie umiałabym raczej ocenić wpływu szamponu na moje włosy, także podziwiam ;) zapraszam do mnie na konkurs z novamoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że po zużyciu całego opakowania powinnam zarejestrować jakąś różnicę, tym bardziej, że zrezygnowałam z prostownicy. A włosy mam zniszczone. :)

      Usuń
  8. Dobrze by było jakbys miala , ale jezeli nie masz to nic nie szkodzi :) Zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam i raczej nie kupię jakoś mnie odpycha od niego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i również nie polecam.
    Jest niby przeznaczony do włosów wypadających i zniszczonych, szkoda tylko że przy rozczesywaniu, wypadnie nam połowa, a te zniszczone skruszą się do reszty ;p i jeszcze ta wydajność

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam mgiełkę radicala i nie zachwyciła niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie byłam zachwycona po jego stosowaniu ;|

    OdpowiedzUsuń
  13. przydatna recenzja :). Chciałam sobie kupić ten szampon ale chyba sobie nie kupię:) Jaki szampon polecasz ?
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwrócę tu uwagę że słowo bynajmniej (`bynajmniej jak dla mnie`) to nie to samo co słowo przynajmniej .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za poprawienie:) zwracam uwagę na to co piszę i sama nie lubię błędów, więc poprawię;]

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger