stycznia 27, 2012

MIYO Nailed it! Magic 25



Dziś lakier Miyo gościnnie na Paznokciach mojej siostry :)


Przepraszam, że na palcach lakieru trochę było, ale ma takie krótkie paznokcie, że miałam problem z pomalowaniem, bo te lakiery są bardzo leiste :)



Lakiery MIYO są bardzo fajne, już pisałam o kolorze MOCCA 05. I szczerze tamten mi się bardziej podoba, ponieważ nie lubię takich perłowych kolorów jak ten. Ale sam kolor jest ciekawy :) Jeżeli chodzi o trwałość to jest tak samo beznadziejny jak MOCCA. Musiałam siostrze zmyć na drugi dzień bo miała odpryski. Bynajmniej ten kolor szybciej schnie, może przez perłowe drobinki, które w sobie zawiera.

Zdjęcie poniżej wraz ze znaczkiem z Essence Stampy set :)

Jak Wam się podoba?


pozdrawiam,

15 komentarzy:

  1. Śliczny ten kolorek , ja mam podobny z firmy Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam dwa lakiery z MIYO i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja siostra lubi takie niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny !! Miyo to jest jakieś duże odkrycie :DD A co do obserwowanych, to jestem w obserwatorach- sprawdź czy wszystko ok, bo blogger takie złośliwości czyni..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki bardzo imprezowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger