kwietnia 01, 2013

decubal - olejek pod prysznic i do kąpieli






Mam dziś dla Was kolejną recenzję kosmetyku Decubal :) Jest to olejek pod prysznic i do kąpieli.






Jeśli Twój codzienny prysznic jest równoznaczny z suchą i podrażnioną skórą, skorzystaj z tego olejku jako produktu do mycia i kąpieli. Decubal shower & ba th oil pełen jest składników, które nawilżają i zmiękczają. Składa się między innymi z rumianku, witaminy E oraz olejku jojoba. Olejek pozbawiony jest dodatków zapachowych, dołączony jest jednak do niego, w osobnej saszetce, ekstrakt grejpfrutowy o przyjemnym zapachu, który można samodzielnie domieszać do produktu, jeśli chce się nadać olejkowi łagodny zapach. Produkt można również stosować do kąpieli w wannie.
Sposób użycia: Do stosowania na skórę całego ciała.








Olejek zamknięty w dużej tubie, które posiada bardzo wygodne otwarcie. Bardzo mi to odpowiada, jest o wiele wygodniejsze pod prysznicem od otwieranych zamknięć, bo wystarczy nacisnąć i gotowe do użycia :)

Bardzo fajne jest to, że sami możemy zdecydować czy olejek ma pachnąć :) Bowiem sam w sobie olejek jest bezzapachowy, ale do opakowania dołączona jest saszetka zapachowa (dołączony zapach jest grejpfrutowy), niestety nie mamy wyboru zapachu, ale osobiście bardzo lubię cytrusowe zapachy. Nie mam uczulenia na żadne perfumy i nie wyobrażam sobie myć się pod prysznicem żelem bezzapachowym, także saszetkę wlałam :) Pachnie świetnie, uwielbiam go używać pod prysznicem dla samego zapachu :)

Konsystencja jest oleista, jak wskazuje nazwa ;) Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z olejkami pod prysznic, a bałam się, że konsystencja będzie rzadka jak olej. Ale właśnie tak nie jest :) Konsystencja jest dość gęsta i jak nakładałam na ciało za dużo tego olejku i to na chwilę robił się wręcz lepiący, ale odpowiednia ilość wody i jest dobrze.
Pieni się bardzo słabo, sama nie wiem czy można to nazwać pienieniem, ot pod wpływem robi się biały. Jak użyję go na gąbkę, to piana jest o wiele większa ;)

Co do działania, to nawilżenie jest lekkie, ale jak dla mnie niewystarczające i balsam jest obowiązkowy po prysznicu. Nie pozostawia na ciele tłustego filmu. A co najważniejsze myje, bo po to ma być :)

Używałam go tylko pod prysznic (do kąpieli nie) i u mnie był dość wydajny :)

Cena: ok 30zł/ 200ml
Dostępność: apteki







Osobiście bardzo mi się spodobał ten olejek, mimo tego, że słabo się pieni, ale sprawdził się u mnie bardzo dobrze. I do tego ten świetny zapach :) Sama nie wiem za co go tak polubiłam, ale myślę, że jeszcze kiedyś u mnie zagości :)

pozdrawiam,


Bardzo dziękuję firmie NuOrder Group za udostępnienie kosmetyków firmy Decubal w celu testowania. Mimo, że dostałam ten produkt bezpłatnie nie wpływa to na moją opinię o tym produkcie.

9 komentarzy:

  1. Chciałabym wypróbować, ale 30 złotych za olejek pod prysznic to jednak trochę drogo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, ale mi bardzo przypadł do gustu. Zdecydowanie bardziej niż żele balea o kilkakrotnie niższej cenie :)

      Usuń
  2. głośno ostatnio na temat tej firmy, a ja jeszcze nic z niej nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie olejki, bo często po wyjściu spod prysznica czy wanny, po użyciu takiego produktu nie muszę już stosować balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi świetnie! a ten myk z zapachem oryginalny. pierwszy raz się z czymś takim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy, ten zapach musiałabym zobaczyć/ poczuć na własnym nosie;p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo go lubiłam, świetny był
    chyba jako jedyna miałam dwie saszetki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger