maja 07, 2013

HexxBOX – Poznaj i testuj z 1001pasji!- Dermaheal, maseczka przeciwtrądzikowa Clean Pore Mask






Właśnie dziś wykończyłam ostatnią maseczkę z firmy Dermaheal, które otrzymałam w Hexxboxie. Otrzymałam 5 sztuk do testów i mogę śmiało powiedzieć co o nich sądzę. 






Dermaheal Clean Pore Mask Pack - Maseczka z kompleksem przeciwtrądzikowym to rewelacyjne rozwiązanie dla szybkiego efektu czystej, gładkiej skóry, pozbawionej zaskórników. Świetnie zamyka pory, oczyszcza je, działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie. Efektem systematycznego stosowania jest czysta, wygładzona skóra, o równomiernym kolorycie.
Dermaheal Clean Pore Mask Pack to najtańszy i najszybszy sposób na profesjonalną pielęgnację przeciwtrądzikową i przeciwzaskórnikową Twojej twarzy! Wychodzisz na imprezę i chcesz wypaść lepiej niż zwykle? Zastosuj w godzinach wieczornych, w przeddzień oczekiwanego wyjścia maseczkę Dermaheal Clean Pore. Dopiero rano umyj twarz ciepłą wodą. Efekt gwarantowany już po pierwszym użyciu!
Sposób użycia:
  • Umyj ręce i oczyść skórę twarzy (Wykorzystaj do tego np. Dermaheal Foaming Cleanser),
  • Nałóż maskę na oczyszczoną skórę twarzy
  • Pozostaw na 15 - 20 minut, aż zacznie wysychać
  • Zdejmij maskę, ale nie spłukuj, pozostaw preparat na skórze na noc









Maskę otrzymujemy w podwójnym opakowaniu :) Pierwsze kartonowe opakowanie z dokładnym opisem produktu oraz stosowaniem. W nim znajduje się foliowe opakowanie z maseczką w środku. Wygląda to bardzo profesjonalnie!
W środku znajdziemy materiałową maseczkę, bardzo mocno nasączoną, którą wystarczy nałożyć na twarz i zostawić na 30 minut. Mam mieszane uczucia co do samej formy maseczek, bardzo fajna sprawą jest to, że wystarczy nałożyć i wszystko się pięknie wchłania, nic nie spływa, trzyma się twarzy, ale nie lubię w nich tego, że troszkę odkleja podczas intensywnej mimiki twarzy. Również niemały problem sprawia mi idealne nałożenie maseczki, zawsze jest coś nie tak ;)
Zapach jest bardzo przyjemny, jakoś szczególnie nie było go czuć podczas noszenia, jedynie przy wyjmowaniu jej z opakowania. Konsystencja na płatku nie jest wodna, jest bardziej wodno-żelowa, kleista.
Maska bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie działaniem. Dla mojej mieszanej trądzikowej cery sprawdziła się świetnie. Skóra po samym użyciu jest miękka i gładka, pozostawia uczucie jędrnej skóry, brak jakichkolwiek podrażnień, po prostu cera jest uspokojona. Do tego pory są oczyszczone i zmniejszone. Sam ten płyn nie zapychał i po zdjęciu maski po wskazanym czasie nadal trochę płynu pozostawało na twarzy i nie należy go zmywać tylko wklepać w twarz.

Jak widać na zdjęciu niżej maska nie dopasowała się idealnie, nie wiem czemu, ale za każdym razem miałam ten sam problem ;) Tak naprawdę to nie jest wielki kłopot, bo jest rozłożony i tak na całej twarzy.
Jedyne do czego mam zastrzeżenie to na opakowaniu nie jest wskazane jak często jej używać. Widocznie jest to bardziej przeznaczone na jednorazowe użycia, a nie całą serię użyć ;) Ja używałam jej okazjonalnie, gdy miałam problem z niespodziankami na twarzy lub gdy po prostu miałam na to chęć.

Cena: ok. 16zł (teraz jest w promocji za 13zł)
Dostępność: dermaheal , inne sklepy internetowe.







Świetna maska, dość droga jak na jednorazowe użycie, ale warto ją mieć na jakieś niespodziewane sytuacje, bo u mnie z takimi radziła sobie idealnie, na pewno mam chęć na więcej :)) 

pozdrawiam,

11 komentarzy:

  1. Jestem w szoku! Nigdy wcześniej takiej maseczki nie widziałam a tym bardziej nie używałam. Ale chętnie wypróbuję bo mnie bardzo zaintrygowała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nie słyszałam o tych maseczkach, a zdecydowanie są warte uwagi :)

      Usuń
  2. Ciekawe czy mają podobną maseczką o działaniu nawilżającym. Taką chętnie bym sobie sprawiła ;) bo tak zapowiada się fajnie ale nie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj w sumie nie jest wskazane na opanowaniu dla jakiej cery jest dedykowana, jest to maseczka oczyszczająca przeciwtrądzikowa, więc tak jakby dla każdego, bo widzę same plusy jej używania :D

      Usuń
  3. Nigdy jej nie stosowałam. Podoba mi się właśnie ta materiałowa forma. Nie trzeba paprać rąk w mazidłach jakiś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to też właśnie fajna zaleta masek w tej formie :)

      Usuń
  4. Taka forma maseczki stanowi świetne rozwiązanie. Nie musimy brudzić łazienki podczas usuwania resztek kosmetyku. Z drugiej strony na moje pryszcze i podskórne gule najlepiej działa biała glinka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawa, dla mojej twarzy byłaby idealna

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie w takich maseczkach wkurza słabe dopasowanie do nosa, a przeważnie to jest ta problematyczna strefa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nigdy nie mogę tego typu maseczek równomiernie rozłożyć na twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. taka maska ma zdecydowanie relaksacyjne właściwości i brakuje tylko plasterków ogórka haha:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger