maja 27, 2013

Lovely, Clasic Nail Polish, 369






Dziś mam dla Was klasyczną czerwień z nowej kolekcji Wibo o nazwie Classic Nail Polish. Czerwienie u mnie na paznokciach goszczą raczej na jakieś okazje, na co dzień decyduję się na odważne kolory :) Ale postanowiłam sprawdzić czy lakiery z tej serii są równie świetne jak z Gloss like Gel...
Dwie warstwy lakieru świetnie kryją, pędzelek jest równie świetny jak ten z serii Gloss like gel i nie smuży, lakier szybko schnie.
Niestety lakier nie grzeszy trwałością, na drugi dzień miałam pościerane końcówki...
Cena: 5,80 zł / 8ml
Dostępność: Rossman

Kolor śliczny, jednak ja rzadko noszę czerwienie, ale warto mieć w swoich zasobach lakierowych chociaż jedną czerwień :) Tej czerwieni za słabą trwałość niestety nie polecam...

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja aż tak do niej miłością nie pałam, ale lubię :)

      Usuń
  2. Piękny odcień czerwieni, uwielbiam czerwień na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna czerwień, taka elegancka i kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyczna czerwień zawsze mi się będzie podobać ;] Ale za trwałość, ten lakier ma minusa ogromnego :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka, klasyczna czerwień - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kolory czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmyłam dzisiaj czerwień ze swoich paznokci - też zdecydowanie bardziej lubię ją nosić na okazje :)
    Ładna ta od Lovely, szkoda, że mało trwała...

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo wszystko pięknaa czerwień :))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również rzadko ale ten ma wyjątkowo ładny głęboki odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna, intensywna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger