maja 10, 2013

Lovely, Gloss Like Gel, 101








A oto kolejny lakier z kolekcji Gloss Like Gel, który otrzymałam w WIBO BOXIE, byłam bardzo ciekawa tego koloru, bo w opakowaniu wyglądał na ciemny, a okazał się być bardzo delikatnym różem.

Cała kolekcja Gloss Like Gel będzie wyglądać następująco i wraz z kolekcją Classic Nail Polish zastąpi dotychczasowe kolekcje: Crystal Strenght, Color Mania i Must Have. Część kolorów zostanie zachowana (w oryginalnej numeracji), zostaną dodane również zupełnie nowe odcienie zgodne z trendami na sezon wiosna/lato 2013.
 Jest to lakier o numerze 101.
2 warstwy lakieru pokrywają idealnie płytkę paznokcia.
Pędzelek, tak jak pisałam w poście o lakierze nr 402 są szerokie, ale idealnie dopasowane do paznokcia, lakier jest dość rzadki, ale rozprowadza się świetnie i nie smuży. Paznokieć na małym palcu pomalowałam jednym pociągnięciem.
Szybko schnie i wytrzymuje 3dni, pewnie wytrzymałby więcej, ale lekko końcówki pozdzierały się na drugi dzień, nie było mocno widoczne, ale trzeciego dnia już zmyłam.
Cena: 5,80zł / 8ml
Dostępność: Rossman

Kolor bardzo ładny, delikatny i kobiecy, tylko znów ten brokat. Jak ktoś lubi, to polecam, bo kolor śliczny.

A co wy sądzicie o tym kolorze? Wpadł Wam w oko? :)

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. kolon lakieru z Wibo , nr nie pamiętam , jak dla mnie Lovly i Wibo to to samo

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor niestety nie lubię lakierów z Lovely;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadałam, ale jak otrzymałam te lakiery to uważam, że dużo nie różnią się od tych droższych :)

      Usuń
  3. Jest śliczny - na pewno w słońcu pięknie skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu brokatowi iskrzy, ale mi to niekoniecznie się podoba ;)

      Usuń
  4. przykuwa uwagę - kojarzy mi się z Golden Rose od Kobo troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich perłowych

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W moje oko wpadły te fiolety :)

    Pozdr.
    fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, przypomina mi nieco essie, którego mam

    OdpowiedzUsuń
  9. jest piękny!! muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest cudny właśnie dzisiaj go kupiłam;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger