maja 15, 2013

Lovely, Gloss Like Gel, 128






Przyszła kolej na następny lakier z Wibo Boxa, na szczęście jest to już kremowy kolor o numerze 128 i przyznam, że nigdy bym sama nie kupiła sobie lakieru w tym odcieniu, a żałowałabym! W tym kolorze jestem wręcz zakochana, kojarzy mi się z bzem, a bez, jak i zapach bzu uwielbiam :)
Dwie warstwy lakieru kryją idealnie. Pędzelek ułatwia aplikację, jest idealny i pozwala na bardzo precyzyjne malowanie. Lakier nie smuży i schnie bardzo szybko.
Trwałość lakierów jest zaskakująca, jak na tę cenę są bardzo trwałe - wytrzymują bez odpryskiwania dobre kilka dni.
Cena: 5,80zł / 8ml
Dostępność: Rossman

Prześliczny wrzosowy kolor, który skradł moje serce. Mój ulubieniec :) Czuję, że częściej będzie gościł na moich paznokciach.

pozdrawiam,

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, kremowe wykończenie.
    a bym na pewno po taki kolor w sklepie sięgnęła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakbym nie dostała tego w Wibo boxie to pewnie nie kupiłabym, a miałabym czego żałować :)

      Usuń
  2. bardzo ładny wrzosowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor i na paznokciach pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bzik jak sie patrzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż na paznokciach bez, bo nigdzie nie mogę znaleźć krzaków buz :(

      Usuń
  6. Ladny, bardzo bardzo ladny. :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolorek. Muszę się chyba przekonać do lakierów z firmy Wibo i Lovely

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor cudowny, mam fizia na punkcie lakierów i chyba będe musiała taki nabyć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka zabielona lilia (kiedyś mówiłam jagody w śmietanie:)) już rok temu mnie oczarowała i regularnie, gdy robi się ciepło, idzie lato, kolor wraca na moje paznokcie:) Ostatnio na zmianę mięta lawenda mięta lawenda:) I chyba nigdy mi się nie znudzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor jest świetny :) bardzo podoba mi się też jego kremowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek, taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger