maja 11, 2013

Lovely, Gloss Like Gel, 332






Mam dziś dla Was swatche kolejnego lakieru, który otrzymałam w Wibo Boxie, jest to śliczny kobaltowy kolor z delikatnym połyskiem, o numerze 332. Na szczęście nie zawiera drobinek.
Jeżeli chodzi o krycie, to tak jak w poprzednich lakierach z tej serii, wystarczą 2 warstwy.
Pędzelek, tak jak pisałam w poście o lakierze nr 402 są szerokie, ale idealnie dopasowane do paznokcia, lakier jest dość rzadki, ale rozprowadza się świetnie i nie smuży. Paznokieć na małym palcu pomalowałam jednym pociągnięciem.
Te lakiery schną w tempie ekspresowym i na paznokciach utrzymują się naprawdę długo. Po 2 dniach zaczynają się delikatnie ścierać, ale nie odpyskują!
Cena: 5,80zł / 8ml
Dostępność: Rossman
Bardzo przypomina mi lakier o nazwie aruba blue z Essie, tylko jest jaśniejszy.

Mi bardzo się spodobał ten kolor, może dlatego, że uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego na pazurkach.
A co Wy sądzicie o tym odcieniu? :)

pozdrawiam,

24 komentarze:

  1. nie podobają mi się te lakiery, ze względu na swoje wykończenie. plusem byłby dla mnie pędzelek o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier właśnie jak dla mnie ma śliczne wykończenie, poprzednie miały w sobie brokat, którego nie cierpię, ten ma tylko śliczny shimmer :)
      Pędzelek to cudo :D

      Usuń
  2. kolorek śliczny, ale wykończenie nie moje:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można :) Osobiście wolę kremowe lakiery :)

      Usuń
  3. Śliczny! :) Jednak nie przepadam za lakierami o takim wykończeniu - trudno się nimi maluje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, właśnie tym operowało mi się świetnie, żadnych problemów nie miałam

      Usuń
  4. kolor super, ale perełek nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny byłby ten lakier gdyby nie wykończenie, za bardzo metaliczny jak dla mnie, zawiodłam się trochę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny :) chociaż to nie do końca mój kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny kolor. UWielbiam niebieski na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię niebieskości na paznokciach, zwłaszcza takie intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za niebieskim na paznokciach, ale ten lakier wyjątkowo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor super, szkoda, że ma ta perłę

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię niebieski! :) Podoba mi się ten odcień. Już myślałam, że mam go w pudełeczku z wczoraj, ale to niestety nie ten :( Mam 134.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja właśnie dostałam go drugi raz, ale wymieniłam się na szczęście na inny kolor:)

      Usuń
  12. Prześliczny odcień! I bardzo podoba mi się długość Twoich paznokci!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. polubiłam się z tym kolorem, daje piekny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękny i cieszę się, że wczoraj miałam okazję go otrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny ma kolor :) tylko te pociągnięcia pędzelka na żywo też tak bardzo widać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak widać na zdjęciach, na żywo tak samo się prezentuje, ale nie rzuca się mocno w oczy :)

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger