maja 08, 2013

Lovely, Gloss Like Gel, 402








Jak wiece w WIBO BOXIE otrzymałam ogromną ilość lakierów, którymi teraz katuje moje paznokcie :D Niestety po majówce musiałam mocno skrócić paznokcie, ale jestem na etapie hodowania ;)
Nie lubię lakierów z brokatem, a takie również dostałam. W sumie pomyślałam, że może mam tylko takie uprzedzenie do brokatów, ale gdy zobaczyłam je znów na swoich paznokciach to chciałam go od razu zmyć... 
Ale cóż obiecałam sobie przetestować wszystkie i zaczęłam więc od tych z brokatem, a te najlepsze zostawiam sobie na deser :)

Cała kolekcja Gloss Like Gel będzie wyglądać następująco i wraz z kolekcją Classic Nail Polish zastąpi dotychczasowe kolekcje: Crystal Strenght, Color Mania i Must Have. Część kolorów zostanie zachowana (w oryginalnej numeracji), zostaną dodane również zupełnie nowe odcienie zgodne z trendami na sezon wiosna/lato 2013.

Zaczęłam od lakieru o numerze 402, niestety nie mają nazw. Jest to taka morska zieleń i kojarzy mi się bardzo wiosennie :)
Krycie ma bardzo dobre, na zdjęciach widoczne są dwie warstwy lakieru, które idealnie pokrywają płytkę :)
Bardzo podobają mi się pędzelki w tych lakierach, są szerokie, ale idealnie dopasowane do paznokcia, lakier jest dość rzadki, ale rozprowadza się świetnie i nie smuży. Paznokieć na małym palcu pomalowałam jednym pociągnięciem.
Fajne jest też to, że szybko wysycha, spodziewałam się wielogodzinnego wysychania, a tu miłe zaskoczenie ;)
I jest dość trwały, spokojnie wytrzymał 3 dni, ale to też pewnie zasługa brokatu, bo przy zmywaniu też był bardzo trwały i nie chciał odejść ;).
Cena: 5,80zł / 8ml
Dostęność: Rossman

Rzeczywiście na paznokciach wygląda jak lakier żelowy :) Kolor jest bardzo fajny, gdyby nie te drobinki...

A Wam się spodobał ? :)

pozdrawiam,

19 komentarzy:

  1. Podoba mi się u Ciebie, ale u mnie niestety jakoś dziwnie wygląda... Albo jestem uprzedzona do zieleni na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że jesteś uprzedzona do zieleni tak jak ja do brokatu :D

      Usuń
  2. śliczny kolorek i te drobinki dają super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo fajny ale nie przemawiają do mnie te drobinki... zdecydowanie wolę matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ma ciekawe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor. Strasznie podoba mi się ich wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt mi się podoba ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ on błyszczy !
    Piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no no, śliczny kolorek na pazurkach, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba się! I to bardzo - nawet z tymi drobinkami! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger