czerwca 21, 2013

Lovely, Baltic Sand, piaskowy lakier nr 2






Ostatni z kolekcji piaskowych lakierów Lovely to śliczny piaskowy żółty kolor o numerze 2. Dwa pozostałe możecie zobaczyć tutaj: nr 1 oraz nr 3. Z nich wszystkich moim ulubieńcem jest zdecydowanie nr 3 o ślicznym turkusowym odcieniu, przypominającym rybią łuskę. Dziś kolej na ostatni z całej piaskowej kolekcji, bardzo mały wybór, ale może będzie więcej ? ;)
Lakier schnie umiarkowanie szybko, ale jednak nie tak szybko jak ten niebieski, ale wydaje mi się, że szybciej niż czerwony. Nie miałam problemów z nakładaniem lakieru.
Na paznokciach wytrzymał dość długo, bo miałam go przez 3 dni i nie było aż tak źle z odpryskiwaniem jak w przypadku czerwonego koloru.

Myślałam, że ten lakier zawiedzie mnie tak jak jego czerwony brat, ale szczerze powiedziawszy to urzekł mnie prawie jak niebieski. 
Według mnie najlepszy lakier z całej kolekcji to niebieski, a najgorszy czerwony. Ten umieściłabym pomiędzy, bo świetnie się sprawuje i idealnie pasuje do opalonych paznokci :)

pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. od razu kojarzy mi sięto ze słonecznym patrolem i Kalifornią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, kojarzy się bardzo letnio :)

      Usuń
    2. oj tak - słoneczny patrol :D ale mimo wszystko wolę czerwony
      :P

      Usuń
  2. nawet ładnie wygląda, a myślałam, że tylko niebieski z tej serii jest wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest ten lakier, to takie słońce na piasku

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mój też nie, ale raz na jakiś czas latem można zaszaleć :)

      Usuń
  5. mam ten żółty, jest fajny, ale moim zdaniem piaski lovely mają za dużo brokatu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię brokatu, ale na szczęście tutaj zlewa się z kolorem lakieru i nie rzuca się tak w oczy :)

      Usuń
  6. Ta żółć jakoś do mnie nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, szkoda że nie ma więcej odcieni. Fajne są i łatwo dostępne, może Wibo zobaczy że jednak mają wzięcie i wypuści nowe kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinni wypuścić więcej kolorów, miałyby wzięcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wcześniej mi się nie podobał a teraz tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak plaża ! U mnie też dzisiaj żółty ,ale jak słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zołty jak słoneczko:)Dobrze ze lakiery wyszły w porze letniej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. z tych trzech żółty podoba mi się najmniej...czerwony bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna planuje zakup tego produktu, ale jak na razie jeszcze mi sie wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak płynne złoto na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię brokatu, ale zaryzykowałam i kupiłam właśnie ten lakier :D jeszcze go nie użyłam, ale już wiem, jak będzie wyglądał! Chyba w najbliższym czasie muszę pomalować nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger