sierpnia 21, 2013

Eveline cosmetics, lakier mini max quick dry and long shining nr 803






Na spotkaniu blogerek podlaskich otrzymałam kilka lakierów Eveline, w tym jeden w ślicznym błękitnym odcieniu. Nie liczyłam, że będzie aż tak dobry ;) Kolor ten oznaczony jest numerem 803.
Jedna warstwa to niestety za mało, dwie warstwy kryją idealnie ;)
Pędzelek pasuje idealnie do płytki paznokcie i nakłada się go bezproblemowo.
Lakier jest naprawdę trwały, wytrzymuje bez uszczerbku ponad 3 dni, po tym czasie już go zmyłam :)
Jedyne co to trochę się zawiodłam, bo ma w sobie delikatne drobinki, które niekoniecznie lubię, ale na szczęście nie są nachalne ;)
Cena: ok. 5 zł
Dostępność: sklep internetowe, teraz w biedronce ;)







Lakier zdecydowanie godny polecenia ! W tej cenie naprawdę jest wart zakupu :)

pozdrawiam,

37 komentarzy:

  1. wygląda prawie identycznie jak mój błekit z wibo nr. 493 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor ;) Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem kupienia jakiegoś pastelowego kolorku, a i tak w koszyku ląduje coś innego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze tak jest :D szybko kupuj, bo pastele świetnie wyglądają do opalonych paznokci, a zaraz koniec lata :)

      Usuń
  3. Kolor bardzo fajny i też nie przepadam za drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze go nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny jest, i podkreśla fajnie opaleniznę ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwa lakiery z tej serii i je uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak byłam w biedronce to już go nie było:( a poluję na niego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwykle wolę mocne kolory na pazurkach, głównie róże, ale dla błękitów robię wyjątki. Ślicznie wyglądają na paznokciach, ten również pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolor.
    Miałam na paznokciach-typowo letni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Biedronce w jakiej byłam widziałam tylko dwa kolory tych lakierków: czerwony i taki kakaowy, wiec niestety żadnego nie kupilam a bardzo mnie ciekawią lakiery z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor. ja uwielbiam wszystkie lakiery w odcieniach błękitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm.. Ciekawe gdzie można kupić te lakierki ? Ganiam po tylu drogeriach i nigdy ich nie spotkałam. Odżywki owszem ale kolorówki w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również posiadam lakier, ale inny odcień z tej serii i również jestem z niego bardzo zadowolona :) za taką cenę mamy do czynienia ze świetnym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. baaaardzo fajny :d swoją drogą nigdy nie miałam lakierów eveline ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor i równie śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolor, może powinnam eis przekonać do lakierów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor choć przyznam, że za niebieskim nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny błękit, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na razie jestem zrażona do lakierów z Eveline. W najbliższym czasie raczej żadnego nie kupię.
    Chociaz kolor jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolorek, może się na niego skuszę. Szkoda, że posiada drobinki, ale skoro nie są widoczne hmm hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny jest! :) Że też mi wszystkie lakiery w biedronce wykupili źli ludzie! pff :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity odcień! Bardzo mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger