listopada 22, 2011

Wygrana w konkursie Garnier oraz zakupy m.in. CREMA AL LATTE

Witam!

Chciałabym się dziś pochwalić moją wygraną i w sumie jest to pierwsza taka nagroda w postaci kosmetyków!
Brałam udział w konkursie Garnier na nk.pl i udało mi się ! :D Cóż, dziś przyszła paczuszka z regenerującym mleczkiem do ciałaregenerującym kremem do rąk. Z serii Intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry.

Regenerujące mleczko do ciała z syropem z klonu (do skóry bardzo suchej)
"Opatrunek" w mleczku:
  • zapobiega szorstkości skóry
  • błyskawicznie się wchłania

Regenerujący krem do rąk (do rąk zniszczonych) 
Regeneruje i odżywia.


Oba produkty mogą mi się bardzo przydać, gdyż na zimę moja skóra potrzebuje dodatkowego nawilżenia. Wiadomo ubieramy się ciepło i na zewnątrz jest zimno i nasza skóra jest bardzo sucha.
Do tej pory używałam kremu do rąk BeBeauty z wapniem i woskiem pszczelim z Biedronki, ponieważ zniewolił mnie jego zapach! Taki słodki, że nie mogłam się oprzeć:) Ten krem do rąk też pachnie fajnie (trochę jak nivea) i zobaczymy jak będzie dbał o moje dłonie.

Przy okazji powiem, że zamówiłam na allegro i już dostałam:)  
CREMA AL LATTE - Mleczna odżywka kremowa do włosów. 
Mam bardzo suche włosy (przez codzienne prostowanie), ale chciałabym, żeby ta odżywka mi pomogła, bo nie chcę codziennie używać prostownicy...
Odżywki używam jej dopiero od dziś, więc moja recenzja za jakiś czas ;)
Konsystencja jak gęsta i bardzo ładnie pachnie i jest jej naprawdę baaardzo dużo. :) Bynajmniej ta, którą ja kupiłam ma 1l.

Muszę kupić preparat do zmiękczania skórek, bo mój używałam do wczoraj i jakież było moje zdziwienie, że termin ważności minął rok temu :O Może jest coś co używacie/używałyście i było w sam raz na skórki? :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger