stycznia 06, 2020

Polecajki - co warto kupić na Aliexpress część 1.

Polecajki - co warto kupić na Aliexpress część 1.

Od dłuższego czasu przygotowuję dla Was ten post, ponieważ chciałam zebrać jak najwięcej produktów, które kupiłam na aliexpress i podsumować Wam co warto tam kupić :) Nie wszystkie rzeczy, które kupiłam okazały się warte polecenia, ale jest takich wiele, o których muszę Wam powiedzieć!

Piszę nie tylko o gadżetach kosmetycznych, ale jest ich i tak najwięcej.
Są to moje polecajki jako część pierwsza, ponieważ kto wie, może za jakiś czas coś jeszcze fajnego będę mogła Wam polecić :)
Poza tym podaję linki do sklepów, w których kupowałam, ponieważ czasami aukcje wygasają, a dodają nowe. Gdyby jednak za jakiś czas nie było aktywnego linku to szukajcie po nazwie :)


ZOBACZ TEŻ... Czy warto inwestować w gadżety do mycia twarzy? O szczoteczce sonicznej od Dermofuture

Mi Band 4 - aliexpress

Mi Band 4

Ten gadżet poznałam dzięki Basi, która pokazywała mi na spotkaniu funkcje Mi Band 2 (który wówczas miała) :) Skusiłam się aktualnie na najnowszy model Mi Band 4, miałam fajne kupony, więc udało mi się kupić za około 80 zł!
Ale dlaczego ja go polecam? Ja go uwielbiam za to, że mam w nim powiadomienia jakie chcę. Mogę wybrać aplikacje, którym dam dostęp do wyświetlania powiadomień, ja np. mam ustawione powiadomienia, gdy ktoś dzwoni, dla smsów i dla dwóch innych aplikacji. i to jest super :)
W ogóle mam w telefonie wyłączone powiadomienia m.in. dla Instagrama. Mogę też ustawić budzik tylko w zegarku, że tylko mnie budzi, ale miałam tak przez krótki czas, jednak wolę i tak w telefonie, gdzie są drzemki :) Baterię muszę ładować średnio co 1,5-2 tygodnie, przez powiadomienia bateria bardziej się zużywa po prostu, ale ładuje się bardzo szybko, ok. 2h.
Poza tym lubię opaskę za to, że pokazuje kroki, mogę sprawdzić jakość snu, zmierzyć puls, zobaczyć pogodę i jeszcze kilka innych opcji.
Sklep: Xiaomi MC Store

Zapłaciłam za Mi Band 83,91 PLN

Opaski do Mi Band 4 - aliexpress

Opaski do Mi Band 4

Czarna opaska Mi Band 4, która jest w oryginale nie zawsze do wszystkiego pasuje kolorystycznie, dlatego postanowiłam dokupić dwie opaski - jedną silikonowa w innym kolorze, a drugą metalową. Obie są świetnej jakości, ta burgundowa jest identyczna jak ta oryginalna, dlatego podrzucam Wam link poniżej.
A ta metalowa jest świetnie wykonana, ma dobre zapięcie, na razie nic mi się nie rozpina, nie rozlatuje, ale używam dopiero od około miesiąca. Nie jest wygodnie w niej spać, więc na noc ściągam (w silikonowej jest wygodniej spać). No i wyjęcie z niej pastylki do ładowania było trudne, ale udało się - trzeba wiedzieć jak ;)
Link do opaski metalowej   Sklep Leecnuo Online Watch Store

Zapłaciłam za opaskę silikonową 15,43 PLN
Zapłaciłam za opaskę metalową 13,62 PLN
 
Opaski do Mi Band 4 - aliexpressOpaski do Mi Band 4 - aliexpress

Słuchawki bezprzewodowe AWEI - aliexpress

Słuchawki bezprzewodowe AWEI 

Od dłuższego czasu miałam zamiar kupić jakieś niedrogie słuchawki bezprzewodowe, ale nie do słuchania muzyki, ale do rozmów (głównie do auta). Nie chciałam kupować jednej słuchawki do rozmów, tylko dwie, które ewentualnie będą służyć czasem właśnie do słuchania muzyki. Póki co jestem zachwycona nimi, sparowałam je z telefonem bez problemu, a w telefonie ze względu na Mi Band 4 mam włączony cały czas bluetooth i gdy wyciągnę słuchawkę z opakowania automatycznie po kilku sekundach łączy się z telefonem. Teraz podczas jazdy autem wystarczy, że wyciągnę jedną słuchawkę z opakowania i po chwili mam rozmowę na słuchawce. Do tego są dotykowe! Po zapoznaniu się z instrukcją i konfiguracjami kliknięć odpowiednio w lewą lub prawą słuchawkę (włożone w ucho) możemy przełączyć piosenkę, ściszyć, podgłośnić, odebrać połączenie, rozłączyć się :) ja jestem zachwycona!
Baterię ładowałam raz i jeszcze mi trzyma (ok. miesiąc) - ale jak wspomniałam wyżej używam ich póki co tylko do rozmów.
Link do słuchawek dousznych,
sklep: Awei Factory Store

Zapłaciłam za słuchawki 70,16 PLN

Pędzle do makijażu Jessup - aliexpress

Pędzle do makijażu Jessup

Muszę przyznać, że ten zestaw pędzli jest naprawdę fajny! Uważam, że warto się nimi zainteresować w tej cenie, w jakiej są dostępne. Ja kupiłam w niższej cenie, więc tym bardziej nie żałuję, choć ten do blendowania jest nieco bardziej ostry, niż ten który miałam do tej pory.
Link do pędzli Jessup
Sklep: Jessup Official Store

Zapłaciłam za pędzle 46,67 PLN

Stojak do suszenia pędzli - aliexpress

Stojak do suszenia pędzli

To jest niby pierdoła, ale coś genialnego! Przy posiadaniu większej ilości pędzli jest to super opcja do ich suszenia, nie tylko dlatego, że zajmuje mniej miejsca i tak łatwiej jest je suszyć, a poza tym trzeba je suszyć włosiem do dołu. 
A po złożeniu zajmuje nie więcej miejsca niż zeszyt :) Mam go dwa lata i cały czas używam :)
Link do stojaka do pędzli
Sklep: More Buyer,More Happier

Zapłaciłam za niego 17,53 PLN

Siateczki do pędzli - aliexpress

Siateczki do pędzli

Do suszenia pędzli przydają się także takie siateczki :) Te są akurat mega wąskie i idealne do maleńkich pędzli, np. do makijażu oczu. Dzięki nim po myciu pędzle nie są rozczapierzone tylko trzymają odpowiedni kształt włosia podczas wysychania. Są świetne!
Link do siateczek na pędzle
Sklep: CLOTHOBEAUTY Official

Zapłaciłam za nie 9,77 PLN 

Lampa do hybryd 54W Sunuvled Nail Lamp aliexpress
  

Lampa do hybryd 54W Sunuvled Nail Lamp

Długo czekałam na ten zakup, ponieważ ciągle odkładałam go na później. Aż w końcu kupiłam i jestem mega zadowolona! Nie dość, że kupiony w bardzo niskiej cenie w porównaniu do podobnych lamp dostępnych w Polsce, to jeszcze jakościowo rewelacja. Tym bardziej, że przez ostatnie pół roku używałam małego mostka z NeoNail, którym długo się utwardza.
Link do lampy
Sklep: DCOVOR Store

Zapłaciłam za lampę 69,35 PLN

Płatki / puszki do demakijażu - aliexpress

Płatki / puszki do demakijażu

Te płatki kiedyś gdzieś zobaczyłam na jakiejś grupie i zdecydowałam się kupić wszystkie dostępne. Według mnie nie ma między nimi żadnej różnicy, oprócz koloru. Fajnie sprawdzają się do demakijażu samą wodą, ale również do zmycia olejków z twarzy. Jest to fajna opcja, gdy nie chcemy używać płatków jednorazowych. Materiał to mikrofibra i nie lubię używać ich z tonikiem, już lepiej z wodą... Ale polecam, są tanie i dobre :)
Link do puszków do demakijażu
Sklep: Loveliness Girl Store

Zapłaciłam za 1 szt. 2,74 PLN

Wielorazowe siatki do warzyw i owoców worki - aliexpress

Wielorazowe siatki do warzyw i owoców

To kolejny link poznany dzięki Basi :) Znów coś bardziej eko, czyli wielorazowe worki np. na warzywa czy owoce. Fajna sprawa, ja wzięłam średni i mały, ale ten mały jest naprawdę mały, ale wygodny, żeby wziąć np. małe pomidorki, cebulę itp. na większe warzywa średni jest idealny. Duży pewnie nie za często by mi się przydawał, ale polecam!
Link do siatek
Sklep: GlobeBest Store

Zapłaciłam za małą siatkę 6,46 PLN, za dużą 7,78 PLN

Metalowe stojaki na gąbeczki - aliexpress

Metalowe stojaki na gąbeczki


Coś idealnego do suszenia umytych gąbeczek, ja je uwielbiam, ale aż szkoda, że mam tylko dwa :) Daję Wam link do innych, ponieważ tam gdzie kupowałam już nie mogę znaleźć takich samych, ale warto szukać po prostu, bo są przeróżne kształty.
Link do stojaków
Sklep: foreverlily Official Store

Zapłaciłam za szt. 4,78 PLN



Obrotowy organizator na przybory / kosmetyki aliexpress
zdjęcie ze sklepu sprzedawcy

Obrotowy organizator na przybory / kosmetyki

Długo się namyślałam nad zakupem, ale w końcu skusiłam się na ten biały i nie żałuję! Coś wspaniałego na toaletkę, dzięki niemu mam to co chcę pod ręką, nie muszę szukać w szafie :) Ja trzyma tam głównie podkłady, korektory, rozświetlacze, eyelinery, produkty do brwi.
Link do stojaka
Sklep: ZCForest Drop-ship Store

Zapłaciłam za niego 59,10 PLN

Mała lampa pierścieniowa na telefon aliexpress

Mała lampa pierścieniowa na telefon

Coś idealnego, gdy jest ciemno i trzeba nagrać coś na instagramie, lub nawet zrobić jakieś zdjęcie. Tylko dość często muszę ładować. Ma trzy tryby świecenia i łatwo nakłada się na telefon :) 
Fajny gadżet, teraz gdybym kupowała to kupiłabym tutaj (tańsze):
Link do lampy
Sklep: Rovtop Official Store

Zapłaciłam za nią 17,27 PLN

Szczotka do włosów Abody - aliexpress
zdjęcie ze sklepu sprzedawcy

Szczotka do włosów Abody

Chyba najlepsza szczotka do włosów jaką miałam! Nie wiem co w niej jest takiego, ale praktycznie każda szczotka powodowała u mnie rwanie włosów, ta jest mega delikatna, może przez włosie :) Bardzo ją lubię, jednak ja swoją szczotkę mam już ponad 2 lata i te kuleczki, które są na tych metalowych drucikach powypadały i strasznie drapią w głowę podczas czesania. Ale już zamówiłam sobie już nową ;) Szkoda, że nie mają (a przynajmniej nie widziałam) mniejszej wersji dla dzieci, bo ta na dzieciecą główkę jest trochę duża :D
Link do szczotki
Sklep: Color Your Life

Zapłaciłam za nią 12,34 PLN

Magiczne gąbki - aliexpress
zdjęcie ze sklepu sprzedawcy

Magiczne gąbki

Polecę Wam coś jeszcze do sprzątania, czyli magiczne gąbki :) Są świetne, ale ja ich nie używam w kuchni do mycia naczyń (nie jest to nawet zalecane), ale sprawdzają się idealnie do mycia prysznica, kafelek, czy fug między kafelkami. Mam jasne kafelki w łazience, więc wiem co mówię o tym czyszczeniu fug :D Ja polecam kupić od razu większą ilość, bo się najbardziej opłaca
Link do magicznych gąbek
Sklep: Love Kitchen

Zapłaciłam za nie 17,96 PLN za 100 szt.

Spinki do włosów z perełkami - aliexpress

Spinki do włosów z perełkami

Moda, która mi się spodobała i zamiast wydawać w sklepie u nas 20 zł za jedną spinkę wydałam ok. 7 zł za 3 szt (3 różne). Jest wiele różnych kompletów wzorów do wyboru i są bardzo dobre jakościowo. Nie spadają mi z włosów, ale są ciężkie i z włosów "sypkich" mogą się zsuwać.
Link do spinek
Sklep: Reera Jewelry Store

Zapłaciłam za nie 7,32 PLN

Kamerka do auta 70mai Lite - aliexpress

Kamerka do auta 70mai Lite

Nie byłam przekonana do tego zakupu, ale zachęcił mnie mąż, który lubi oglądać "Polskie Drogi" na Youtube ;) podczas promocji w listopadzie kupiliśmy i teraz wspomaga moją jazdę ;) Nagrywa cały czas podczas jazdy (jest podpięta do zapalniczki samochodowej), a gdy auto jest wyłączone to nie działa. Można ustawić (co mamy włączone), że gdyby ktoś podczas waszej nieobecności przy aucie stuknął, porysował itp. to kamerka się automatycznie włącza (ma wbudowaną baterię). Jeszcze nie miałam żadnej takiej akcji, ale zauważyłam, że włącza się gdy tylko otwieram drzwi do auta by wsadzić Maję do fotelika, itp. ale czułość "stuknięcia" można ustawić ;) Warto mieć według mnie dla własnego bezpieczeństwa (różne zdarzenia losowe zdarzają się w drodze).

Link do kamerki 70mai
Sklep: 70mai Official Store

Zapłaciłam za nią 172,97 zł

Robot sprzątający ILIFE V5s PRO - aliexpress
zdjęcie ze sklepu sprzedawcy

Robot sprzątający ILIFE V5s PRO

Robota zostawiłam na koniec, ponieważ jest to spory wydatek i niekoniecznie potrzebny każdemu. Ja go kupiłam w promocyjnej cenie, dotarł dość szybko. 
Za co go lubię? Za możliwość włączenia go ogarniecia mieszkania, podczas gdy ja mogę odpocząć / zrobić obiad / cokolwiek innego chcę :) 
Ma też możliwość mycia na mokro, nie jest to jakieś mega mycie, ale przy dziecku (i od niedawna dwóch kotach) sprawdza się genialnie na szybkie czyszczonko. Nie korzystam z tej opcji za często, bo muszę podnosić dywan lub zastawiać tam, gdzie nie ma jeździć, ale dobrze, że jest taka opcja. 
Apropos dywanu to na niego też wjeżdża bez problemu, ale nie czyści go dokładnie ;) Ma różne tryby, które ustawiamy za pomocą pilota, ja najczęściej korzystam z automatycznego (jeździ jak chce), ale można też ustawić, że jeździ tylko przy krawędziach,  albo w danym punkcie, który wskażemy za pomocą pilota :) Ma wiele zalet, ja go lubię :)
Link do robota ILIFE v5s
Sklep: Ilife Official Store

Zapłaciłam za niego 445,08 PLN


A przy zakupach z aliexpress warto pamiętać (bądź założyć konto) o Refunderze i dostawać zwrot z zakupów :) A więcej o refunderze poczytacie w tym wpisie:
Polecam zalogować się w Refunderze, a przy rejestracji z mojego linku polecającego otrzymacie 10 zł na start link do refundera tutaj. Ja dzięki temu też otrzymam 10 zł :) ale otrzymamy je dopiero po zrobieniu zakupów za min. 50 zl.

Zobacz też inną recenzję na blogu→ Nowości listopada i kilka słów o Refunderze (czyli zwrot za zakupy online)
→ Który lakier hybrydowy wybrać - Porównanie Semilac, NeoNail i Bling z Aliexpress {Manicure wykonane nimi}
→ LIME CRIME - VELVETINES | Pomadki z Aliexpress - czy są warte zakupu?


I to na ten moment wszystko co chciałabym Wam szczególnie polecić :) 

Dajcie znać w komentarzach co Wam się udało fajnego kupić na aliexpress?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger