sierpnia 22, 2012

Moja nowiutka xperia i moje urodziny




Marzyłam o nowym telefonie i mam :)) Mam go już od kilku dni i zdążyłam się nim trochę nacieszyć :) Nie byłam pewna telefonu jaki chcę, wiedziałam tylko, że na pewno chcę Sony Ericssona.
Szukałam w komisach z telefonami nowej xperii Ray na początku, ale gdy go trzymałam w ręku jakoś nie bardzo przypadł mi do gustu. Nie lubię pisać smsów na dotykowym...

I dlatego zdecydowałam się na xperię mini pro, kupiona na allegro. Do tego telefonu dołożył mi narzeczony ( z okazji urodzin ).


Jak dla mnie jest cudowna, sam wygląd jest idealny, a najlepsze to, że w końcu mogę używać KWC na telefonie :D I to, że ma wysuwaną klawiaturę qwerty...


Wczoraj obchodziłam 23. urodziny i spędziłam je razem z narzeczonym. Wcześniej skończył pracę i wybraliśmy się na spacer od molo w Gdyni do molo w Sopocie brzegiem morza. Baaardzo męczący był ten spacerek, ale było super :)
Potem w Sopocie zaszliśmy zjeść, do tego po lampce wina ... Zazwyczaj jak już mamy zjeść coś na mieście to chodzimy do mc donalda, ale tym razem chciał zapewnić inny klimat :)

Dostałam również przepiękne kwiaty :)

Ale było minęło, latka lecą...
Jutro aqua aerobik, w sobotę wyjeżdżam do Białegostoku na kilka dni, więc niestety nowych postów nie będzie...

miłego dnia,
pozdrawiam,

44 komentarze:

  1. Zazdroszcze białej, ja mam czarną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wszędzie gdzie byłam to były tylko czarne, a ja chciałam białą, dlatego zamówiłam na allegro:)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego :)
    ten telefon bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też niedawno kupiłam sobie nowy telefon. :) wybrałam Nokię Lumia. wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszego;)
    tel nie w moim typie, nie lubie takiej klawiatury;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam mieć białą, ja mam czarną Xperie X8, niestety bez klawiatury qwerty...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny telefonik ;)
    Też kiedyś szłam tym brzegiem ;D
    100 laat ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny telefon :)

    Wszystkiego najlepszego w takim razie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego naj ;)
    Ja mam xperię x10 i pomimo, że bardzo ją lubię nie mogę doczekać się aż zmienię telefon na inny :P Ale to jeszcze kilka m-cy...

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego naj. :) w poniedziałek przyszedł mi z Allegro taki sam telefon! :) tylko, że czarny. fajny gadżet, tylko b. cicho dzwonek działa. na dodatek sprzedawca wykiwał mnie z gwarancją, a to dla niej przepłaciłam za telefon (żeby mieć gwarancję z plusa i się nie użerać z wysyłaniem telefonu w razie usterki).

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego, dużo dużo zdrówka i kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego i dużo powodów do uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego :-) a poza tym to masz sliczna tapete. Chcialabym nowy telefon :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. spełnienia marzeń :) też mam xperię, ale starszy model

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat kochana,świetny telefon:))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja choruję na samsunga galaxy s3, ale jest strasznie drogi, i obowiązkowo też musi być biały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego najlepszego, fajny telefon

    OdpowiedzUsuń
  18. widze,ze z 3miasta jestes :)
    sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie parę dni temu kupiłam Sony Xperia U- mimo że byłam bardzo negatywnie nastawiona do dotykowych tel. Jestem moim Sony zachwycona!!! Przez ostatnie lata używałam Noki- ale Sony wymiata

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny telefonik. Sto lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego, fajny telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszytskiego najlepszego i spelnienia wszytski marzen ! co widze juz zaczynasz robic :D telefonik super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam dotykowy telefon i w rękawiczkach się nie da pisać, to fakt, ale ogólnie jestem zadowolona, służy mi już drugi rok i nie mam (większych) zastrzeżeń :D

    OdpowiedzUsuń
  24. sto lat ;)

    fajnie, że wybrałaś biały telefon. moim zdaniem takie są ładniejsze od czarnych :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Po pierwsze żałuję , że wzięłam telefon dotykowy , ponieważ okropnie mi się na nim robi cokolwiek .
    Po drugie do klawiatury qwerty mam za długie paznokcie i źle by mi się na niej pisało . Niby paznokcie można ściąć ale ja już je tak długo hoduję :D
    Po trzecie spóźnione życzenia ale szczere . Wszystkiego najlepszego , spełnienia wszystkich twoich najsytszych marzeń , dużo kasy oraz dużo zdrowia , szczęścia i miłości ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. z okazji urodzin spełnienia marzeń! świetny fonik!

    zapraszam do wzięcia udziału w mojej WAKACYJNEJ LOTERII ♥ do wygrania kosmetyki i biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Piękny telefon:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś otagowana na moim blogu :)
    http://xcomplicatedlivex.blogspot.com/2012/08/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie najlepszego ;)
    Ale mimo wszystko SE do mnie nie przemawia, wole samsungi i nokie ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin a co do telefonu to wydaje mi się, że dokonałaś dobrego wyboru:))

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. samych pieknych dni...spoznione ale szczere:)

    OdpowiedzUsuń
  32. super blog! aż zazdroszczę:) a i mam taki sam telefon :D Obserwuje i zapraszam do mnie diamonds-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo bym chciałą miec ten telefon:) to moje marzenie

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem jak wersje "mini", ale od 3 lat użytkuję klasyczne Xperie; najpierw X10i, teraz Arc S. Świetne telefony, nie psujące się, nie gubiące zasięgu z dość prostym menu. Powinna Ci służyć długo i bezawaryjnie! :)

    100 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem zakochana w Sony Ericssonach!! Miałam ten telefon w czarnej obudowie przez 1,5 roku potem niestety mi się zagubił ;) i kupiłam SE Xperię neo V - świetny też jest :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger