sierpnia 01, 2012

Zdobycze z biedro i nie tylko ;)






Po zobaczeniu gazetki biedro wiedziałam, że w moje ręce wpadną jakieś lakiery :) Bardzo uwielbiam turkusy na paznokciach, więc skusiłam się i podobała mi się też ciemna czerwień. Jakbym mogła wzięłabym wszystkie kolory :D Do tego skusiłam się na tusz, bardzo spodobała mi się ta szczoteczka...
Zdziwiłam się w sumie, że około 10 godziny jest jeszcze tyle asortymentu :D Jakbym w lipcu tyle nie wydała wzięłabym na pewno więcej, ale musiałam się ograniczyć...
Za dwa lakiery i tusz zapłaciłam niecałe 22zł. Według mnie warto!

Wczoraj będąc w realu zobaczyłam BB krem z Bielendy, szczerze to jak dla mnie to dość jasny kolor po nałożeniu na twarz, ale jeszcze potestuję ;) Kosztował ok 12zł.


A Wam udało się zdobyć coś z Bell w Biedronce?:)

pozdrawiam,

67 komentarzy:

  1. wwo ! te lakiery mają bardzo ładne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteście O-KROP-NE! Musicie mnie szczuć? No musicie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem Bielenda wygląda bardo zachęcająco ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie od razu zachęcił i dopiero teraz znalazłam go :)

      Usuń
    2. dla mnie też, polecę dzis i ja :D
      Ania :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem jakie będą twoje wrażenie po kremie bb z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. asortyment u mnie w B stoi już 2 dni :D mało chętnych na niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie aż dziwne :D Spodziewałam się większego szału

      Usuń
  6. tez sie zastanawialam nad tym tuszem ale wybralam inny:d

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej biedronce chyba tylko ja miałam szał w oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze pomyśleli ze popakowali w blistry... inaczej by była masakra. Ja jutro planuje zakupy, ale skromne: maski aa,depilator w kremie i bielenda awokado... Monika W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie takie skromne Twoje planowane zakupy :)
      też planowałam z bielendy dwufazowy, ale mam swój jeszcze

      Usuń
  9. wszyscy kuszą mnie tymi produktami z biedrony, ale ja dopiero w sobotę tam będę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie muszę iść do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie zapakowali te kosmetyki :)
    bardzo ładne lakiery wybrałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie próbuję czegoś zdobyć..

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam koło 13 i wszystko jeszcze było - nietknięte, nieruszone, dziewicze... to się wzięłam do dzieła i wróciłam z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. też myślałam nad błyszczykiem, ale jeszcze pomyślę...

      Usuń
  15. Za to u mnie w Biedronce już mało co zostało ;) Kupiłam takie lakiery jak ty i jeszcze taki chabrowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Chabrowa musi mieć chabrowy :D
      mi chabrowy również się spodobał, ale nie chciałam za dużo wydać

      Usuń
    2. Ja za to zdecydowanie za dużo wydałam, ale nie mogłam się powstrzymać. A ten chabrowy to od razu mi wpadł w oko. Ja chyba już mam coś na punkcie tego koloru ;)

      Usuń
    3. Możliwe, ja tak samo na punkcie różnych odcieni niebieskiego :)

      Usuń
  16. chyba się nie skuszę bo mam tyle tego już

    OdpowiedzUsuń
  17. KUPIŁAM KILKA KUL I WSZYSTKIE KOLORY LAKIERÓW;)

    OdpowiedzUsuń
  18. w mojej Biedrze nie ma nic z kolorówki :(

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda że w biedronce będę dopiero w sobotę .. na pewno już nic nie będzie :c

    OdpowiedzUsuń
  20. biedronka kusi, ale się powstrzymuję...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nic nie upolowalam, ale to tylko kwestia czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam pojęcia o kremie BB z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie dotarłam ale zamierzam:D
    Bardzo udane zakupy, szczególnie lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  24. już pisałam to na innym blogu, ale się powtórzę
    chwała im za to, że wszystko jest w opakowaniach
    nareszcie jest pewność, że kupuje się coś co nigdy nie było 'macane'

    OdpowiedzUsuń
  25. ja w biedronce kupiłam tylko płyn 2-fazowy i maseczkę z AA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dwufazówke też chciałam, ale w sumie mam prawie całą, więc nie będę kupować na zapas

      Usuń
  26. ojj ja tam się obkupiłam :P notka na blogu :P popieram, że kosmetyki w opakowaniach prezentują się lepiej - mamy pewność nie tykania :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziwnym trafem po przeczytaniu Twojego posta znalazłam się w trybie natychmiastowym w Biedronce ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę w biedronce takie cuda? O,o Muszę iść, tym bardziej, że mam bliziutko *-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszczę tych lakierów :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W której Biedronie udało Ci się dostać te lakiery Bell? Bo w tej przy Piłsudzkiego do której ja chodzę niestety takich dobroci nie uraczysz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mieszkam w Gdyni i nie orientuję się jak jest w Białymstoku

      Usuń
  32. fajne okazje, ja jutro będę w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie w dwóch Biedronkach nic nie było :( Może jeszcze nie dowieźli? Jutro się wybiorę do innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być, bo w niektórych były nawet dzień wcześniej

      Usuń
  34. a mogłam się jeszcze na ten tusz skusić! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie już wczoraj Biedronka była wyposażona w kosmetyki z gazetki kosmetycznej. Kupiłam deo Rexony, płyn do demakijażu, krem do rąk i krem do depilacji. Mam cichą nadzieję wrócić tam po więcej - jeśli jeszcze cos będzie dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  36. ten turkus z Bell jest przesliczny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne kolory lakierów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zaszalałam w Owadku - z Bell kupiłam cień do powiek perłowy, róż i podkład - dzisiaj je przetestuję - a oprócz Bell - Garnier 3w1, kule musujące, maseczki, dwufazowy bawełna x 2, żel pod prysznic Mariella Rossi i kilka ze stałej oferty

    OdpowiedzUsuń
  39. zakupy w Biedronce oplaca sie robic jak najbardziej :) !
    dodaje do obserwatorow , licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Już je widziałam u mnie w Biedronce, ale jeszcze nie zrobiłam zakupów. Ale na dniach cisnę po lakiery turkusowe :)))
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger