listopada 23, 2012

Duży haul :) Rossman, edibazzar, inglot, Superpharm, Yves Rocher






Ostatnio troszkę zakupów poczyniłam, listonosz chyba ma mnie dość :)
Pierwsze co to zakupy w Yves Rocher. Przyszła teściowa chciała perfumy, które miały być gratis za zakupy za min. 20zł, więc zamówiłyśmy. Ja wzięłam sobie próbki perfum (każdy po 5ml) za 19,90zł oraz biały lakier 3ml za 8zł. W prezencie dostałyśmy perfumy, które ona wzięła i zegarek.

Udało mi się wygrać dwa lakiery Jolly Jewels, są świetne, ale zmywanie to istna udręka :)
 
W Gdyni otworzyli SuperPharm i skorzystałam ze zniżki i kupiłam krem hydrain2 w cenie ok 18zł zamiast 45zł. Wygrałam maskę nawadniającą i dostałam również próbki kremów i są cudne, dla mojej cery ten krem to zbawienie!

Skusiłam się na zakup w sklepie edibazzar, nowi klienci dostają jakąś zniżkę przy dodanie do newslettera i dostałam 10% zniżki, skorzystałam :)

Kupiłam cudowny zegarek w kolorze miętowym ♥ silikonowy za 24zł (dodatkowe wskazówki to atrapa oczywiście :).

Skusiłam się również na bransoletkę, która kosztowała ok 10zł. Bardzo elegancka i śliczna.

 W Rossmanie oczywiście skusiłam się na 40% zniżkę i oto co kupiłam:
  
Wibo growing lashes tusz - dużo osób sobie go chwali, więc czemu by nie spróbować :)
Manhattan soft mat Lip cream 53M - podobają mi się matowe usta, więc postanowiłam spróbować.
Wibo eliksir pomadka 09 - wcześniej kupiłam o numerze 05, spodobała mi się, więc skusiłam się na kolejną w promocji
Lakier Rimmel lycra PRO - najpierw chciałam z bourjois, ale jednak cena mimo promocji odstraszyła.

Wcześniejsze zakupy to też pomadka z Wibo o numerku 05. Z rossmana przy okazji wzięłam próbkę nowego podkładu max factor.

swatche pomadek:

 Zdobyłam również dwa cienie do nowej magnetycznej paletki z inglota.

 Na allegro kupiłam paletkę inglot freedom system (30zł) oraz mój pierwszy lakier essie (23zł)♥

 I tu już moje dwa cienie :)

 Od narzeczonego już dostałam świąteczny - mój wymarzony zapach Euphoria Calvina Kleina! ♥

Uff i to by było na tyle, sporo co? :D Tylko to takie zakupy skumulowane z tego tygodnia...




 Czekam jeszcze na paczkę z Lush, już minęło 7 dni i nadal nie ma, nie wiem czy się martwić :(


pozdrawiam,

58 komentarzy:

  1. kupiłam ostatnio ten tusz Wibo i trochę żałuję, że nie skusiłam się na Spectacular Me, który już miałam. ten jest ok, ale strasznie się sypie, po 1-2h już są kropki na policzkach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie gadaj :( mam nadzieję, że u mnie tak nie będzie

      Usuń
    2. mój się sypie, ale w granicach rozsądku - po kilku godzinach noszenia :)
      uwaga na tą paletkę - Ingloty wciągają :D
      a pomadkom z Wibo przyjrzę się jutro bliżej.

      Usuń
  2. Piękne są te cienie z Inglota :)
    Ja wczoraj też kupiłam kilka rzeczy z kolorówki w Rossmannie, nie często jest taka okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama też skusiłam się na pomadkę wibo :) trzymałam dziś lakier z rimmela w ręku, ale jednak odpuściłam, a te z bourjois są strasznie drogie mimo promocji jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no po promocji wyjdzie 18zł za lakier, nie jest źle, ale jednak wolę wtedy kupić coś innego

      Usuń
  4. wspaniale,nie wiem na czym skupić wzrok<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadł mi w oko jasny różowy cień z Inglota, muszę go obejrzeć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam chyba z pół godziny stałam oglądając te cienie :D

      Usuń
  6. Uwielbiam zapach YR So Elixir :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekam na swoje zamówienie z YR. Moja siostra ma Euphorię i strasznie podoba mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się spodobał ten zapach już kilka lat temu, jak mi go pokazała ciocia i w końcu go mam <3

      Usuń
  8. wow szalone zakupy, może jeszcze dopadnę Wibo tusz, bo świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaaa cudowna bransoletka:DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. zaszalałaś:) też wybrałam sobie od Mikołaja zapach tylko jeszcze nie wiem jaki, cały czas chodzę po drogeriach i wącham. Jest tyle świątecznych promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma z Wibo dwie szminki , 5 na pewno a drugi nie pamiętam numer.
    Muszę też paletę kupić, bo już nie mam gdzie składować tych cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro można dostać, bo w stacjonarnym w inglocie pytałam to nie mieli takich palet, tylko z przegródkami na cienie...

      Usuń
  12. no sporo, sporo i wszystko w podobnym guście:) Kolor zegarka świetny.

    OdpowiedzUsuń
  13. też kupiłam tę pomadkę z Manhattanu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten zegarek :)
    Ja w Rossmannie kupiłam tusz Wibo extreme lashes, ale jeszcze muszę się wybrać do innego, bo w nie było tych pomadek eliksir

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ja jak kupowałam to nie było koloru 05, pozostałych nawet sporo :)

      Usuń
  15. Tusz Wibo jak najbardziej polecam, rowniez w imieniu siostry :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O widzę moja ulubiona "dziewiątka" :) ładne cienie Inglot :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zielony tusz z Wibo - fajny :D
    Euphoria - uwielbiam ten zapach.
    Byłam w Rossmannie ale nie widziałam tych pomadek z Wibo. Trzeba tam wrócić :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. lakiery Jolly Jewels są cudne. :) też czekają mnie zakupy w rossmanie. ah zazdroszczę euphorii, chyba sobie pod choinkę sprezentuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten krem soft mat jest super, bardzo go lubię :)
    Ładne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile śliczności, mam zamiar zamówić sobie taki zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zegarek i branzoletka super sa ! wogole udane zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko mi się podoba. Zegarek ma rewelacyjny kolor, a Euphoria to jeden z moich faworytów zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo tego! Błyszczyk ma przepiękny kolor:) No i bransoletka super!

    OdpowiedzUsuń
  24. widać że ten tusz i pomadki robią furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko mi się podoba ;] A najbardziej zegarek i lakiery z GR. Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten zieloniutki zegarek! :) kosmetyki też świetne, zwłaszcza te trzy pomadki
    pozdrawiam mycreativemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zakupy świetne :) zegarek mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana zapraszam Cię na konkurs na moim blogu ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html


    piękny zegarek, uwielbiam te perfumy ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. spore zakupy :)
    podobają mi się cienie z Inglota, które kupiłaś do paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta bransoletka z Chanel...

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny ten błyszczyk z Manhattan :o oraz cienie z Inglota! równie piękne!
    Ale zrobiłaś mi "smaka" na ten zegarek! :D pozdrawiam :)

    i zapraszam do siebie ;) http://samatonazwij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie bym wypróbowała te próbki perfum z YR :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze zegarek wygląda świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zegarek w kolorze miętowym wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger