lutego 08, 2015

NOWOŚCI | Podsumowanie stycznia :)

W poprzednim miesiącu nazbierało się troszkę nowości kosmetycznych. Troszkę moich zakupów, ale otrzymałam też produkty w ramach współpracy, o których również będzie w tym poście.
Nie przepadam szczególnie za lakierami OPI, ale tego zestawu nie mogłam sobie odpuścić :) Kolory są w moim guście i musiałam je mieć! Tym bardziej, że kupiłam je w promocji w TK Maxx. Do tego samo opakowanie bardzo mnie do siebie przyciągnęło.

Będąc w The body Shop natknęłam się na promocje i wzięłam moje ulubione masło do ciała brzoskwiniowe oraz na próbę małe masełko o zapachu jabłkowym. Oba pachną obłędnie i utrzymują się długo na skórze. Kiedyś o masełku już pisałam tutaj


Uwielbiam produkty Fitomed, zwłaszcza krem tradycyjny nawilżający - idealny do mojej cery i do tego świetnie pachnie. Jeszcze nie było o nim recenzji, ale myślę że za jakiś czas na pewno o nim napiszę! Skusiłam się również na płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy.


Zrobiłam też małe zakupy w www.ekobieca.pl i skusiłam się na parę rzeczy. Gdyby nie zniżka, na którą natknęłam się gdzieś w internecie to oczywiście nie zajrzałabym tam ;)
 
Miałam ogromną chęć na zakup jednego z róży Sleek i padło na kremowe. Te odcienie spodobały mi się najbardziej. Na pewno będzie więcej na ich temat za jakiś czas.
Do włosów zakupiłam olej lniany, przez dość długi czas nie olejowałam włosów, ale czas wrócić do tego! Chcę chociaż raz w tygodniu i póki co się tego trzymam :)
Uwielbiam algowe maski, dlatego zakupiłam jedno opakowanie oraz kupiłam kwas migdałowy. To moje pierwsza styczność z kwasami, więc mam nadzieję że zaskoczę się pozytywnie :)
Temu gadżetowi nie mogłam się oprzeć! Kosztowało niewiele, a mam teraz super zestaw do robienia maseczek :)
Wszystko jest silikonowe, oprócz pędzla oczywiście. W zestawie jest miseczka, szpatułka do mieszanie i trzy miarki o różnych pojemnościach. Jak dla mnie extra!
Zakupiłam też kolejny pędzel do kolekcji, tym razem do nakładania kremowych cieni. No i jeszcze nowe cążki do skórek. To również kupione na ekobieca.
No i taki ostatni zakup - kosmetyki Bourjois. W Hebe natknęłam się na promocję 2+1 a bourjois, więc się skusiłam. Kupiłam podkład, który kiedyś miałam i pamiętam, że go uwielbiałam, więc postanowiłam jeszcze raz przekonać się o nim oraz dwie pomadki velvet, które uwielbiam od pierwszego użycia!
Tak jak wspomniałam, byłam na spotkaniu w starej Mydlarni w Gdyni. Spotkanie, które miało na celu wprowadzenie w świat naturalnych kosmetyków. Ja ten świat troszkę znam, ale miałam nadzieję dowiedzieć się jeszcze innych ciekawych rzeczy. Oczywiście, właścicielka opowiedziała wiele na temat produktów. Część z nich znałam, ale też wiele nowych poznałam. 
Przy okazji spotkania kupiłam sobie sól do kąpieli o zapachu jodły syberyjskiej. Zapach jest obłędny i pokochałam go od pierwszego "niuchania". Kupiłam też ałun oraz mini świeczkę kringle candle, o jednym z najwspanialszych zapachów splash.
Podczas spotkania otrzymałam dwa mydełka w prezencie, które już zdążyłam zużyć :) otrzymałam również próbkę kremu oraz dwie próbki maseczek do twarzy. Dostałam również żel pod prysznic dwufazowy o zapachu wanilii :)
Kontynuuję również współpracę z Biobeauty i otrzymałam krem do twarzy oraz krem do rąk firmy OrganiX CosmetiX oraz próbkę kremu do rąk alva.
Również otrzymałam wiadomość od Pana Mateusza z firmy Diadem z propozycją współpracy. Nie znam firmy Diadem, ale postanowiłam wziąć udział, ponieważ cel jest szczytny i warto o tym mówić! 
Ogólnie rzecz ujmując W ramach inicjatywy 2H, za każdy sprzedany kosmetyk, Diadem Cosmetics sfinansuje DWIE GODZINY edukacji dla kobiet w krajach Trzeciego Świata.
Kupując kosmetyki Diadem, Szafir i Caroline's Rose dbasz nie tylko o swój wygląd - dzięki stworzonej przez nas inicjatywie 2H walczysz także o poprawę sytuacji kobiet w najbiedniejszych regionach świata. Co roku w Indiach tysiące dziewczynek jest porzucanych wyłącznie ze względu na swoją płeć. W wyniku tego zjawiska co roku traci życie około 400 000 dziewczynek, a na każdy 1000 chłopców przypada jedynie 868 dziewczynek.
Każdy sprzedany produkt Diadem Cosmetics pozwala zapewnić 2 godziny edukacji - jedną szkolną, ogólnoedukacyjną oraz drugą- warsztatową, pozwalającą kobiecie nabyć umiejętności zawodowe, takie jak wykonywanie makijażu, fryzjerstwo czy krawiectwo, które zapewnią jej start na drodze do ekonomicznej niezależności kobiety, a w konsekwencji do mądrych i niezależnych decyzji. "
Więcej o samej inicjatywie poczytacie tutaj

Który z kosmetyków najbardziej Was zainteresował? 
Miałyście te kosmetyki? Jak sprawdziły się u Was, dajcie znać ! :)



pozdrawiam





39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. w sumie nawet tego nie dużo, same takie najbardziej potrzebne :)

      Usuń
  2. Świetne zakupy. Pokusilas mnie Fitomedem muszę wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fitomed bardzo polecam! Krem idealny dla mnie - nie zapycha, a mam cerę trądzikową i świetnie nawilża :)

      Usuń
  3. Te lakiery z OPI są świetne! A zestaw do maseczek - na pewno będzie przydatny :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Gdyni jest Stara Mydlarnia? ;o Uwielbiam masła The Body Shop, własnie skończyłam brzoskwiniowe i będę się brała za nowość-makowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, w Szperku :) Masła TBS są super pod względem zapachu, jeżeli chodzi o nawilżenie nie jest aż tak intensywne

      Usuń
  5. oddawaj OPI <3 Diadem naprawdę mnie pozytywnie zaskoczył tą akcją, popieram! A i ten różowy zestawik do mieszania maseczek wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie akcja świetna, mam nadzieję, że troszkę bardziej się rozejdzie na temat tej akcji :)

      Usuń
  6. Sporo tego, same świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tymi różami ze Sleek z chęcią tu wrócę i przeczytam o nich recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego używania tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne produkty:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. OPI są śliczne :) Zastanawiam się nad zakupem tego podkładu Bourjois, bo bardzo mnie kusi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opi bardzo mi się spodobały :) A co do bourjois, to szczerze mówiąc troszkę się zadziwiłam, bo jakoś nietrwały jest, ale o tym na pewno będzie :)

      Usuń
  11. Też bym chciała takie nowości *-* zestaw OPI kozacki i z ciekawości sprawdzę tę firmę Diadem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie zakupy cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy i współprace. Ja też miałam być w Starej Mydlarni, ale niestety nie dałam rady i żałuję. Kolejnym razem już postaram się nie zawieść :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że nie mam dostępu do The Body Shopu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. troszkę tego nabyłaś :) ja też muszę zaopatrzyć się w cążki do skórek i nie miałam jeszcze nic z Fitomed, muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe jak te kosmetyki z Organix

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez mam zestawik do wyrabiania maseczke i równych mikstur ale w niesbiekim kolorze ;0

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam, że mnie "polubiłaś" na Facebooku, wchodzę, a tu proszę bardzo - Gdynianka :D No to piąteczka :))

    Healthy Mix niestety krótko się trzymał na mojej twarzy :( Ale lubiłam jego efekt. Płynu oczarowego jestem ciekawa, ciekawe czy byłby godnym (i łatwiej dostępnym) zastępcą dla hydrolatu :) Też ostatnio zamawiałam z ekobieca i dostałam ten gratis, na razie leży w kącie szuflady :P

    Dodaję sobie Ciebie i pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam brzoskwiniowe masło z TBS, dla mnie to było absolutne cudo, szybko się wchłaniał, skóra nawilżona i ten zapach. Dlatego teraz ubolewam, że tak szybko się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  20. używałam korektora w płynie Diademu : ) był bardzo ok!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw maseczkowy i OPI cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. A skąd jest ten zestaw do robienia maseczek ?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. podkład bourjois healthy mix, to jak na razie zdecydowany faworyt w mojej kosmetyczce ;)
    pomadkę bourjois też mam, ale z czasem przestaje mnie już zachwycać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tych nowości, czekam na post o kosmetykach firmy Diadem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo tych nowości u Ciebie :)
    OPI i zestaw do maseczek bym chętnie Ci podebrała :D

    OdpowiedzUsuń
  26. sporo nowości!
    ciekawa jestem kwasu migdałowego :) no i podoba mi się zestaw do robienia maseczek,bardzo przydatny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  27. jest tu kilka ciekawych produktów, chętnie wypróbuję! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. koniecznie musze sobie kupic olej lniany, ciagle zapominam o nim :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger