października 07, 2012

Szaleństwo zakupów... + Milka :)

Przepraszam, że nie pisałam już ponad tydzień, ale nie miałam czasu i przede wszystkim weny. Na studia mam dalej niż miałam dotychczas i zajęcia na 7, wcześnie wstaję i zmęczona jestem i jeszcze jesień, deszczowo... Nie ma się na nic ochoty... Ale jest parę rzeczy, które wprawiają człowieka w dobry nastrój :)
Ostatnio udało mi się kupić lakiery Eveline w Biedro, są świetne :) Z essence udało mi się kupić czekoladowy lakier, na jesień jest idealny... Kupiłam na rozbiórkach wizażu próbki, które widać na zdjęciu powyżej. Do tego wymianka na żel do ciała z aloesem i od razu radość na twarzy :)

Wczoraj rozpoczęło się szaleństwo zakupów, ale nie kupiłam tyle co bym chciała :) Niestety fundusze na to nie pozwalają...

Skorzystałam ze zniżki do The Body Shop i od razu poleciałam po masło do ciała o zapachu brzoskini ♥ istne cudo ! Mam żel i po prostu pachną obłędnie :) Szkoda, że to tylko limitowana edycja... Zapłaciłam za nie 49zł zamiast 69zł.


Kolejnym kosmetycznym zakupem, który dokonałam dziś był szampon z Yves Rocher. Szczerze mówiąc, pojechałam po więcej rzeczy z kuponem zniżkowym, ale zawiodłam się, bo nie obowiązywał na produkty oznaczone zielonym punktem, a rzeczy na które miałam chęć właśnie były oznaczone.. Poczekam na jakieś kolejne zniżki na cały asortyment.

Moja stara torebka z MOHITO, która świetnie mi służyła, niestety porwała się. Zgłosiłam na reklamację i zwrócili mi gotówkę... To właśnie lubię w tych sklepach, że torebki mają długą gwarancję i jeżeli się coś stanie nie z winy kupującego to można je oddać w ramach gwarancji. Nie mieli już takich samych w asortymencie, więc kupiłam w reserved bardziej pakowną. Skorzystałam z rabatu 20% i kupiłam ją za 103zł.

W MOHITO bardzo spodobały mi się ich portfele. Bardzo eleganckie :) Wzięłam jeden, również 20%  taniej, zamiast 50zł zapłaciłam 40zł.


Wypełniaczy do koka szukałam chyba całe wieki po h&m... W końcu zastałam pełną gamę kolorystyczną i w końcu mogę wypróbować to cudo :)

I na koniec Milka, ale słodko śpi w misce :D Mimo, że wygląda tak słodko to istny z niej diabełek. Ma prawie 3 miesiące.

Tutaj podczas robienia zdjęcia :) Przecież trzeba obwąchać :)
Najlepsze jest to, że jak się przychodzi z zakupami, to od razu siedzi w reklamówce :)

Jutro znów wcześnie wstać, więc zaraz się kładę spać... ( ale rymy )
Życzę Wam kobietki dobrej nocy :)

pozdrawiam,

52 komentarze:

  1. Torba świetna! A milka widać ma ochotę na koka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel i torba świetne! Super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, kotek uroczy, jednak zostałaś przy tym "imieniu"

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się lakier z Essence.
    Uwielbiam tą serię. Sama mam kilka kolorów.
    Ten czekoladowy jest chyba nowym kolorem.
    Szukałam jakiś czas temu takiego koloru w ich ofercie.
    Wtedy jeszcze nie było.
    Kupiłam więc dwie czekoladki z Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z essence również uwielbiam tę serię :) Tego koloru nie widziałam jeszcze, ale tak wpadł mi w oko taki jesienny, bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  5. Śliczny portfel, ale kot to dopiero wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mama ten sam problem z Yves Rocher. Dostaje pocztą duże zniżki, szkoda tylko że nie obowiązują na produkty z zielonym punktem, bo właśnie takie mnie interesują :/.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest ten kolor lakieru z essence :) a kicie masz słodką, moja tak samo uwielbia jak się z zakupami przychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot przesłodki.
    Masło ma boski zapach, najlepszy ze wszystkich smarowideł do ciała jakie znam. Sama chciałam się skusić, ale trochę za drogie mimo wszystko.
    Portfel cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No drogie, ale uwielbiam je, w normalnej cenie bym ich nie kupiła... A żadne inne masła jakoś do mnie nie przemawiają...

      Usuń
  9. zauwazylam ze koty tak maja,kochaja torby, reklamowki i pudelka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten lakier nude z Eveline! Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. portfel mohito rewelacyjny! zresztą mogłabym mieć wszystko z ich sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka i portfel wyglądają bardzo porządnie

    OdpowiedzUsuń
  13. 49zł za masło do ciała? Według mnie to ekscentryzm...A kotek nadal śliczny i puszysty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekscentryzm? Uwielbiam te masła i zdecydowanie będę je nadal kupować, nic innego nie pachnie tak jak one ♥

      Usuń
  14. Uwielbiam ten szampon. Jest bardzo wydajny, lekki i przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  15. oo, widzę moje lakiery z biedroneczki :) śliczny kooot

    OdpowiedzUsuń
  16. MAM DOŚĆ PODOBNĄ TOREBKĘ Z H&M W KTÓREJ ZRESZTĄ JESTEM ZAKOCHANA:) A KOTEK PRZECUDNY MOJA KOTKA JAK BYŁA MAŁA BYŁA PRAWIE IDENTYCZNA TYLKO TROSZKĘ MNIEJ FUTRZASTA :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kotki są takie słodkie, pewnie miałaś podobną rasę :)

      Usuń
  17. Dziękuje o przypomnieniu o kupnie portfela :) Co do zakupów - świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe zakupy, a kotek słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne kolorki tego lakieru ;d
    Kicia przesłodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zakupy, portfel cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej, jaka cudna kicia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torba, też mam w planach zakup nowej, ale jakoś żadna jeszcze mi się nie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny portfel :) a kociak uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko, Milka prześliczna! Świetne umaszczenie i wygląda na puchatą jak kaczuszka :x <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo puchata, może temu, że ma dopiero 3 miesiace :)

      Usuń
  25. jak to zrobiłaś że masz tylu obserwatorów !? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bloga od prawie roku, może piszę chociaż troszkę coś pożytecznego?
      w sumie nie wiem czemu mam tylu obserwatorów :)

      Usuń
  26. nieźle się obkupiłaś'. kociak jest śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko bardzo mi sie podoba :D takie zakupy napewno poprawiaja chumor ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny portfel. mój kot też jest zajrzy-dziura i do tego też musi wszystko obwąchać. :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger