września 28, 2012

Haul + wymień podkład w Sephorze na próbki Clinique






Dziś spędziłam dzień bardzo aktywnie, z przyszłą teściową wybrałam się do Gdańska, załatwiłyśmy to co miałyśmy i dzień zleciał. Przy okazji udało się zajść do Rossmana i kupiłam krem do mycia twarzy z Alterry oraz reduktor cellulitu z Ziaji. Zainteresował mnie bardzo jego skład i skusiłam się :) A to dlatego, że skończył mi się balsam ujędrniający z Tołpy.

Kupiłam śliczne buciki, ponieważ już dawno takich szukałam :) Są świetne i na dodatek wygodne i kosztowały 30zł...

Od kiedy mieszkam w Gdyni jakoś brakowało mi tu kominka zapachowego i w końcu postanowiłam kupić. W domu miałam dwa i uwielbiałam sobie skrapiać wodę zapachem opium ♥ Ale tutaj musiałam zakupić inny ;) Mam chęć na wosk z Yankee Candle, ale chyba jest do kupienia tylko przez internet.

I teraz o akcji  Sephory:

Masz podkład, którego nie kupiłabyś po raz drugi? Zamiast trzymać go na dnie szuflady, wymień go na nowy! Tylko w Sephora w zamian za stary podkład dostaniesz zestaw saszetek najwyższej jakości podkładu Clinique. Uwaga! Wymieniamy od jutra do wyczerpania zapasów!
źródło: FB sephora

Byłam wczoraj z zamiarem wymienienia podkładu na próbki, bo jestem bardzo ciekawa tego podkładu. Niestety wczoraj jeszcze nie wiedziały Panie nic na ten temat i po prostu nie miały próbek. Dziś byłam w Gdańsku i przy dworcu jest akurat Sephora i postanowiłam zajść i wymieniłam stary podkład na próbki :)

Kolor akurat wydają się być "mój", mam nadzieję, że nie będzie za jasny...


Zapraszam Was również do rozdania organizowanego u Matleeny , do wygrania książka :)

pozdrawiam,

51 komentarzy:

  1. szkoda, że nie mam w okolicy Sephory

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te same buty:D Uwielbiam je są bardzo wygodne akurat do 'biegania' po mieście

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromne te Twoje zakupy z rossmana, moje troszkę większe!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja własnie ostatnio jakimś cudem zbiłam kolejny komin;( koniecznie muszę kupić nowy, uzależniłam się od takiej domowej aromaterapii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh zdarza się :) Taka aromaterapia jest uzależniająca. O wiele bardziej mi pasuje niż kadzidła

      Usuń
  5. Ja wczoraj wymieniłam chociaż łatwo nie było bo część Pań nie wiedziała o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie kupiłaś ten kominek? bo ja szukam takiego co ma dość głęboką miseczką, bo mam taki z płytką miseczką i co chwilę muszę dolewać wody bo szybko paruje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w sklepie ABC, ale ten kominek ładnie wygląda, ale woda też dość szybko wyparowuje niestety. Dziś zapaliłam po 16 i dolewałam wodę już dwa razy...

      Usuń
  7. krem do mycia twarzy mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kominek jest świetny :) Lubię takie rzeczy, dodają uroku w mieszkaniu i dodatkowo poprawiają nastrój :)
    Ja jutro pojadę do Sephory, może się jeszcze załapię na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszukaj wosków Yankee Candle w sieci Organique :) zdaje się, że tam je widziałam :)
    buty świetne - sama mam podobne i jesień bez nich byłaby ciężka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że organique nie ma w Gdyni :) Za to w Gdańsku jest, ale to opłaca mi się bardziej zamówić na allegro

      Usuń
  10. Też kupiłam sobie buty. Nawet dwie pary. Dziś do mnie jedna doszła, druga jedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez internet nie lubię zamawiać butów, ale chciałam. Wolę jednak przymierzyć i zobaczyć jak wyglądają na nodze

      Usuń
  11. Chyba się wybiorę do Sephory, bo kuszą te próbeczki :)
    I tez mieszkam w Gdyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też byłam dzisiaj w Rossmannie :) Ciekawi mnie ten reduktor cellulitu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa akcja z tą wymianą podkładu, dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam żadnego podkładu do wymiany:/ aleee.... muszę przejrzeć z mamą jej kosmetyczkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawna ciekawi mnie ten krem do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  17. tez dostalam ostatnio kilka probek dobrego podkladu i obiecalam sobie po raz pierwszy KUPIE GO! dopoki nie dowiedzialam sie ile kosztuje ;] 89 zl ;]
    moje marzenia spelzły na niczym :D
    tak poza tym to fajny ten Twoj blog, wiec dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że clinique kosztuje ponad 100zł w Sephorze i jeżeli zaskoczy mnie pozytywnie to może za jakiś czas kupi pełnowymiarowy produkt.

      Usuń
  18. Ten krem do mycia mam zamiar sobie sprawić:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne buty i kominek :) Akcja ciekawa, ale nie mam nigdzie w okolicy Sephory :/
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. o nie słyszałam o tej akcji w Sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. co chwile czytam o tej akcji :) jutro chyba się wybiorę ... czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fantastyczne buty muszę takie mieć !! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. ehh szkoda, że nie mam żadnego podkładu którego chętnie bym się pozbyła.Musi mi wystarczyć że wymieniłam mascarę

    OdpowiedzUsuń
  24. Obskoczyłam kilka Sephor wczoraj i same ciemne próbki. Szkoda, nie brałam, bo za ciemnego podkładu używać przecież nie będę;)

    OdpowiedzUsuń
  25. sliczne sa te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. musze koniecznie przejsc sie do sephory w taki wypadku :)

    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie również bardzo podobają się Twoje buty:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna akcja z tą Sephorą, szkoda że u mnie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja zawsze zazdroszczę jak ktoś kupi świetną rzecz za małe pieniądze - mowa o butach;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mnie sie tu:) obserwuje... i bedzie mi milo jak rowniez zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja na woski YC trafiłam w E'Leclercu i cuudnie pachną - fakt zapłaciłam 7,5 ale miałam od ręki

    OdpowiedzUsuń
  32. buciki bardzo ładne a kominek mam taki sam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger