marca 02, 2015

DIADEM | Długotrwały podkład zawierający skawalan - inicjatywa 2H

Jakiś czas temu otrzymałam propozycję współpracy od firmy Diadem Cosmetics. Pan Mateusz odezwał się do mnie z propozycją testowania kosmetyków, wybrałam to co mnie najbardziej zainteresowało i dziś przychodzę z recenzją podkładu zawierającego skawalan.
Dodatkowo firma prowadzi świetną inicjatywę 2 godziny (2H). Co to znaczy? Za każdy kupiony przez klientki kosmetyk, Diadem sfinansuje 2 godziny edukacji dla kobiet w krajach Trzeciego Świata. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.diadem.com.pl.


Na temat akcji 2H:
Bydgoska firma Diadem Cosmetics wdrożyła nowy model działalności, w którym za każdy jeden sprzedany kosmetyk, zobowiązuje się do sfinansowania dwóch godzin edukacji dla kobiet w krajach Trzeciego Świata.

Co roku w Indiach tysiące córek jest porzucanych wyłącznie ze względu na swoją płeć. W wyniku tego zjawiska co roku traci życie około 400 000 dziewczynek, a w najbiedniejszych regionach  na każdy 1000 chłopców przypada jedynie 868 dziewczynek.

- Osobiście spędziłem w Indiach 2 miesiące będąc wolontariuszem w sierocińcu dla porzuconych dziewczynek - mówi Mateusz Krempa z firmy Diadem Cosmetics - dlatego też problem ten mogłem obserwować z bliska.

Dzięki kontaktom nawiązanym w Indiach, firma mogła rozpocząć współpracę przy budowie nowej strategii biznesowej z partnerskimi organizacjami non-profit. Firma chce aby za każdym razem, kiedy jej klientki kupują kosmetyki Diadem, Szafir oraz Caroline's Rose, miały one poczucie, że dbają nie tylko o swój wygląd lecz także o świat, który ich otacza. Pierwsza godzina finansowanej edukacji przeznaczona jest na zajęcia szkolne dla porzuconej dziewczynki, druga zaś ma charakter warsztatowy i pozwala dyskryminowanym kobietom nabyć umiejętności zawodowe takie jak wykonywanie makijażu, fryzjerstwo i krawiectwo,  które zapewniają start na drodze do jej ekonomicznej niezależności, a w konsekwencji do mądrych i autonomicznych decyzji.

Wsparcie klientek firmy oraz partnerskich organizacji non-profit sprawiło, że od początku powstania inicjatywy 2H, Diadem Cosmetics sfinansował już ponad 24 000 godzin edukacji dla dziewczynek i kobiet w krajach Trzeciego Świata w ramach Inicjatywy 2H. Ponadto suma korzyści ekonomicznych wynikających z takiej skali programu wynosi ponad 190 000 PLN. Dzięki edukacji firma efektywnie walczy nie tylko ze skutkami, ale także z przyczynami zjawiska preferencji płci.

Więcej o akcji na diadem.com.pl

OPIS PRODUKTU:
Podkład o właściwościach mocno kryjących oraz przedłużonej trwałości. Unikalna kompozycja składników pozwala na precyzyjne ujednolicenie kolorytu skóry i ukrycie jej niedoskonałości. Bogactwo składników odżywczych zapewnia odpowiednią pielęgnację. Unikatowy charakter fluidu wynika z zastosowania skwalanu (substancja aktywna w postaci bezbarwnego i bezzapachowego olejku pozyskiwanego z oliwy z oliwek), który poprawia kondycję skóry. Jako produkt hipoalergiczny nie powoduje podrażnienia skóry. Unikalny dobór biopolimerów, które gwarantują długotrwałe utrzymanie podkładu na skórze.

ZASTOSOWANIE:
Produkt nakładać na twarz przy pomocy dłoni lub gąbeczki, wklepując jedną warstwę kosmetyku. Jeżeli pożądany jest mniej kryjący efekt, należy najpierw zanurzyć w wodzie gąbkę do makijażu, a następnie aplikować nią podkład.

ZALETY:
- Delikatna i lekka konsystencja.
- Zawiera D-panthenol - witaminę B5, która skutecznie łagodzi podrażnienia.
- Zawiera witaminy C i E, odpowiadające za pielęgnację i poprawę elastyczności skóry.
- zawiera odżywczy skwalan
- Kupując ten kosmetyk wspierasz inicjatywę 2H.








Podkład zamknięty w bardzo eleganckim szklanym opakowaniu. Pompka jest plastikowa, nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość podkładu.
Plusy:
+ Konsystencja - Podkład ten ma bardzo gęstą konsystencję, podczas nakładania pędzlem bardzo dobrze się rozprowadza. Niestety bardzo kojarzy mi się z podkładem, który kiedyś używała moja mama, kupionym na ryneczku, ale to wada nie jest ;)
+ Krycie - Jak dla mnie krycie jest średnie, na co dzień jest ok, na większe wyjścia odradzam.
+ Nie tworzy efektu maski.
+ Nie wysusza, ani nie podkreśla suchych skórek - Podkład ten jest bardzo nawilżający, niestety pewnie przez to strasznie się świeci na twarzy. Ja używam pudru ryżowego Paese i świetnie go matuje. 
+ Gładka cera - po nałożeniu go twarz jest bardzo miła w dotyku, jeszcze żaden podkład nie dawał takiego efektu.
+ Trwałość - jest bardzo dobra, wytrzymuje cały dzień w pracy.
+ Nie zapycha - nie zauważyłam, aby wywoływał na mojej twarzy negatywne 


 Minusy:
- Zapach jest okropny, niestety również kojarzy mi się z takimi podkładami tanimi z niższej półki.
Cena: 28,90 zł
Dostępność: tutaj







Całkiem polubiłam ten podkład, jak widać ma średnie krycie, ale bardzo ładnie wyrównuje koloryt skóry. Tylko gdyby nie ten zapach... 


pozdrawiam,





15 komentarzy:

  1. Nigdy nie spotkałam się z podkładami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety najjaśniejszy kolor strasznie różowo wychodzi i oczywiście zapach mógłby być trochę inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam podkład tej marki, mi przy dłuższym używaniu przez kilka dni po rząd trochę zapycha cerę, chyba wiem dlaczego - przez parafinę w składzie :( W dodatku kolor (a mam najjaśniejszy) nie do końca dopasowuje się do mojej cery, może wiosną jak złapię trochę promyków słońca będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie kryje ;)
    co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie ten pomysł 2h ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie i tym produkcie, ale krycie ma nawet nawet. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem niedawno też pisałam u siebie na ten temat. Wykonałam nawet specjalny makijaż do postu :)
    Szczytna inicjatywa, na pewno będę wspierać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukam idealnego podkładu dla siebie tylko niestety mam problem z kolorem, ponieważ zazwyczaj w gamie kolorów nie ma tak jasnego :)

    http://tamizaa.blogspot.com/2015/03/miss-sporty-so-matte-perfect-stay.html#more zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna inicjatywa :-) To warto wspierać :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem z Bydgoszczy, a pierwsze slysze o firmie.
    Ale akcja 2H jest bardzo dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. firma prowadzi bardzo szczytny cel, za co ma ogromny plus, sam podkład widać zły nie jest, i te średnie krycie myślę że u mnie by wystarczyło.:) tylko ciekawe jak z zapachem by się spisał

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda, ale dla mooich niedoskonałości i plam byłby chyba za słaby :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger