czerwca 26, 2012

Ah ten szał zakupowy... ;)



Wiecie co znów poczyniłam małe zakupy :) Sesja zaliczona, więc trzeba było jakoś sobie wynagrodzić :D

Tak dziewczyny kusiły na blogach, że w Sephorze są promocje, że musiałam pójść i coś kupić :D Jak widać na zdjęciach kupiłam:
-podkład nawilżający zapłaciłam 25zł zamiast 50zł
-spray perfumowany 5zł zamiast 19zł
-lakier do paznokci 5zł zamiast 19zł.

Myślę, że było warto :) Do tego poszłam po jakąś mgiełkę do ciała do opalania. Chcę się opalić i CZEKAM NA TO SŁOŃCE! Gdzie ono :(

Zamówiłam także darmowe próbki Annabelle Minerals. Darmowe, ale trzeba było zapłacić 8,50 za przesyłkę, wiec ok zapłaciłam. Troszkę wybrałam za ciemne kolory, po zdjęciach sądziłam, że będą w sam raz... Ale cóż, może opalę się? :D

Taka mała rozbiórka kosmetyków, znów próbki BB kremów, jeden krem z witaminą C oraz zwężający pory... hmm potestujemy sobie...

I jeszcze peeling Azuki no kona. W sumie uguisu (niedługo recenzja) nie zrobiło cudów, no ale zobaczę czy to dobre :)

Za chwilę lecę do promotora, ale tak się nie chce, bo leje... Ale trzeba, może zatwierdzi dziś pracę jak nie napisałam głupot i jak dobrze pójdzie jutro wydrukuję (btw. za 4 egzemplarze (w tym jeden dla mnie) zapłacę około 175zł ;/  bo mam dużo stron do drukowania na kolorowo), a wieczorem pojadę do narzeczonego na weekend. Trzymajcie kciuki! :)

Miłego dnia,
pozdrawiam

46 komentarzy:

  1. poszalałaś na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie;)) tez czekam na slonce bo juz chciala bym wyjechac nad zalew;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzyyymam kciuki! Ciekawa jestem podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też zamówiłam sobie te próbki ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. nono, to masz próbeczek do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ładnie takie promocje w Sephorze a ja nic o tym nie wiem! Bardzo fajny blog, oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe zakupy :) Gratuluję zdania sesji

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia. Ciekawa jestem tego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę dziś wybrać się do Sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy :)
    wczoraj również zamówiłam sobie zestaw próbek z Annabelle Minerals ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy:) dziś przyszły do mnie te próbki z Annabelle Minerals i również jestem trochę rozczarowana kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh no właśnie zawsze tak jest z kolorami, dobrze że to tylko testery :)

      Usuń
  12. Super zakupy, ja też ostatnio zakupiłam to i owo. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy! Do kiedy trwają te promocje w Sephorze? i wiesz może na jakie kosmetyki obowiązują zniżki? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kupować ale tak aby nie przepłacić :) I z tego co widzę tobie tak się udało :) Świetne produkty , świetne ceny :)
    A próbki warto posiadać by potem się nie rozczarować jak kupimy pełnowymiarowy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak uwielbiam kupować na promocjach :D Właśnie o to chodzi, dobrze mieć próbki

      Usuń
  15. wow, fajne promocje w sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też chciałam dziś zamówić te próbeczki, ale jasnych kolorów nie mają akurat na stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czekam na swoje próbki, zapewne jutro je dostanę. Moja promotorka nie zbyt cieszy się ze sprawdzeniem mojej pracy, a do soboty muszę ją oddać, wszystko fajnie gdyby nie fakt, że w piątek i sobotę wyjeżdżam na mazury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do piątku powinnam oddać, ale liczę na to, że jutro już to zrobię :)

      Usuń
  18. Ciekawa jestem tego na pory bo moje sa ostatnio w stanie tragicznym :o

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zamawialam ich :) hmmm tez by mi sie przydalo opalic ;pPozdrawiam i zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zdanej sesji!
    Do Sephory też muszę się wybrać, może na coś się skuszę :)
    A nie wiedziałam, że można zamawiać próbki Annabelle Minerals, może też zamówię, nigdy nie używałam minerałów, więc chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy atrakcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mój ulubiony olejek do opalania! też już stoi w gotowości :D lakier wygląda bardzo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zakupy :) trafiły Ci sie super promocje :D serdecznie zapraszam do nas: http://everything-looks-different.blogspot.co.uk/ ;)

    + dodałam do obserwujacych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co to za super okazja w Sephorze ?
    Ja nic nie wiem :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    Rozdanie trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie dzisiaj grzało jak nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Promotora i całej pracy mam już powyżej uszu, ale jak trzeba to co zrobić :) Ładny zbiór :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No to szkoda , że nie wiedziałam bo bym ci kupiła i wysłała :) .
    Były jeszcze niebieskie , pomarańczowe , szare oraz zielone te trampki . Ale ja zobaczyłam żółte i bez zastanowienia wzięłam :) . No może chwilę myślałam żółte czy pomarańczowe :) .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger