lutego 01, 2015

YANKEE CANDLE | Przywołanie lata z goodies.pl

Uwielbiam Yankee Candle :) Mam sporo wosków w swoich zasobach, a jakoś pomału ze zużywam. Postanowiłam więcej pisać o nich na blogu i dzięki temu zmotywować się do częstrzego używania :)
Dziś przybywam z recenzją nie jednego, a trzech wosków. Z mojej kolekcji wybrałam 3 zapachy, które kojarzą się z plażą... Mamy zimę, więc trzeba troszkę przywołać lata! :)

Więcej na temat korzystania z kominków zapachowych opisałam tutaj: >>link<<

 

BERMUDA BEACH


Zapach samego wosku jest słodki, a zarazem też świeży. Zdecydowanie ten zapach w moim guście należy do przyjemnych. Po włożeniu go do kominka od razu uwalnia się delikatnie słodki zapach, jakby lekko egzotyczny, ale też właśnie świeży. Tak jakby zapach miał nas przenieść na plażę, gdzie morska bryza uderza w nas świeżością, a pod ręką mamy egzotyczne napoje, które tak słodko pachną. Jest to dokładnie mieszanka słodkości i świeżości.
Zapach nie jest przekombinowany i nie jest duszący, z wielką przyjemnością palę go w kominku. goodies.pl - bermuda beach


BEACH FLOWERS


Ten zapach w postaci wosku jest słodki. Wyczuwalna jest mieszanka kwiatów, które nie do końca potrafię rozpoznać, wydaje się, że najbardziej wydziela się zapach lilii.  W kominku zapach jest strasznie słodki, czasami aż mdli. Dlatego odpaliłam go w kominku na chwilę, aż zacznie wydzielać zapach i wtedy go wygaszam. Zaczął się roznosić po mieszkanku i nie jest wtedy tak natarczywy. Zapach ten jest bardzo intensywny, więc polecam w niewielkich ilościach. Jak dla mnie jest za słodki.  goodies.pl - beach flowers


BEACH FIRE

Wosk w swojej postaci pachnie bardzo męsko, ale jest zarazem lekko słodki i czuć też nutkę świeżości. W kominku ten zapach nie jest duszący i nie jest też intensywny. Zapach ten jest jakiś wyjątkowy, często czuć, że jakiś zapach jest słodki, albo świeży, a tutaj od razu czuć takie ciepło od wosku, rzeczywiście tak jakbyśmy byli przy tym ognisku...
Według mnie zapach miał przywoływać na myśl plażę już po zmierzchu, gdzie dociera do nas świeżość morza i zapach mężczyzny, z którym siedzimy przy ognisku... goodies.pl - beach fire


Cena: 7 zł
Dostępność: goodies.pl

Podsumowując wszystkie trzy zapachy bardzo kojarzą się z latem, najbardziej przypadły mi do gustu barmuda beach oraz beach fire. Beach flowers nie do końca mi przypadł do gustu, a bardzo lubię kwiatowe zapachy. 

pozdrawiam,



17 komentarzy:

  1. Bermuda Beach miałam i bardzo go lubiłam. Pozostałe nie są mi znane.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ten zapach jest śliczny w sumie, a co do pozostałych to jedynie warto mieć beach fire :)

      Usuń
  2. Nie znam żadnego z tych zapachów jeszcze, wszystko przede mną :) uwielbiam woski YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment Yankee Candle jest mega duży, więc kiedyś może trafisz na jeden z tych wosków :)

      Usuń
  3. Natchnęłaś mnie, idę odpalić kominek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beach flower to normalnie dusiciel, jak dla mnie to na chwilę obecną najgorszy zapach jaki miałam. bermuda beach mam, ale jeszcze nie odpalałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No duszący dość jest, tak jak pisałam słodki, że aż mdli...

      Usuń
  5. Pierwsza i trzecia pozycja zainteresowała mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo jakieś nowości, muszę znaleźć coś dla siebie z yc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z nich nie miałam, no i teraz czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. beach fire mi się spodobał z opisu
    ja na razie mam samplery

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią kupię BERMUDA BEACH. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko Beach Flowers, serii simply home nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger