października 03, 2014

LE PETIT MARSEILLAIS | Mleczko nawilżające Masło Shea i Słodki Migdał








Już jakiś czas temu otrzymałam paczkę z Le Petit Marseillais jako ambasadorka. Otrzymałam do testowania żel pod prysznic oraz mleczko nawilżające do ciała. Bardzo byłam ciekawa tych kosmetyków, już wiele razy kręciłam się przy nich w Rossmanie, ale zawsze mój mąż mi mówił "tyle tego masz, jeszcze będziesz kupować?". I tak obchodziłam się smakiem ;) Ale w końcu mam, recenzja żelu pod prysznic już ukazała się na blogu, dziś czas na recenzję mleczka nawilżającego.










W linii Receptury Śródziemnomorskie Le Petit Marseillais stworzył kompozycję, która spełnia potrzeby bardzo suchej skóry. Połączył trzy wyjątkowe składniki z Południa: masło Shea, które odżywia i optymalnie nawilża, niezwykły olejek arganowy, magicznie wygładzający skórę, oraz wspomagające ich działanie słodkie migdały.
Dzięki lekkiej konsystencji mleczko nawilżające Le Petit Marseillais w jednej chwili wnika w głąb skóry, spełniając jej potrzeby i zapewniając komfort. Skóra relaksuje się, jest miękka, nawilżona i pachnąca.
Skład: masło shea, olej arganowy, olej ze słodkich migdałów








Mleczko nawilżające zamknięte w bardzo przyjemnym dla oka opakowaniu. Do tego ma bardzo wygodną pompkę, która dozuje odpowiednią ilość produktu.
Konsystencja jest kremowa, delikatna.
Czasami wchłania się troszkę problematycznie. Głównie po wyjściu spod prysznica i wysuszeniu się ręcznikiem, wtedy ciało jeszcze nie jest tak na maksa suche, ale wtedy jest mi najlepiej stosować balsam i jakoś inne balsamy sobie radzą ;) A tak na ogół jest dobrze, nie pozostawia tłustej warstwy na ciele.
Zapach jest dość słodki, ale nawet przyjemny. Nie jest mocno intensywny i dobrze, bo inaczej nie zniosłabym tego zapachu w mocniejszej wersji.

Co do nawilżenia to szczerze mówiąc nie spodziewałam się rewelacji. Ale w sumie co do czego to jednak bardzo dobrze nawilża, skóra przez cały dzień jest nawilżona, miła w dotyku. Zapach nie utrzymuje się przez cały dzień.
Cena: ok. 16 zł/ 250ml

Dostępność: Drogerie






Plusy:
- Przyjemne dla oka opakowanie z pompką, 
- konsystencja,
- szybko się wchłania,
- wydajność,

+/- zapach


Jako balsam jest ok, dobrze nawilża, jednak skusiłabym się na inną wersję zapachową. Zdecydowanie wolę masła do ciała. Zapach jest ładny i przyjemnie się go używa, ale bardziej przepadam za zapachami cytrusowymi. Do tego produkt jest przystępny cenowo. 
Nie wiem czy skuszę się ponownie na to mleczko, ale jak już to o innym zapachu :)

pozdrawiam,


9 komentarzy:

  1. Mnie też chyba ten zapach średnio by odpowiadał ;) fajnie, że ma opakowanie z pompką, to spora wygoda w przypadku balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jestem ciekawa tego zapachu, chociaż ja wolę bardziej świeże aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam za bardzo tej firmy i ich produktów

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodycz w przystępnej formie, mi pewnie by się zapach spodobał. Fajnie, że produkt ma pompkę. To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsz jak jestem w Super Pharmie to pełno ich stoi i zawsze w promo. Kiedyś się skuszę, ale musze pokończyć sowje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam próbki tego mleczka i nawet mi się spodobało :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie próbowałam, kuszą mnie żele

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się ten zapach bardzo podoba, lubię takie słodkości :) Za to z działania i składu nie jestem do końca zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach może być mdlący i duszący - ale ten balsam rewelacyjnie nawilża! jak nic! jest mega:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger