października 01, 2014

NOWOŚCI | Październik 2014

 





We wrześniu udało mi się kupić wiele kosmetyków, na które już od baaaardzo dawna miałam chęć. Ale są też takie przypadkowe zakupy, korzystając z różnych promocji.

Najbardziej dumna jestem z nabytków kosmetycznych firmy Ziaja, a dokładnie serii Liście Manuka, które ma tak piękny kolor opakowań, że aż samo to go przyciąga do siebie. No i oczywiście seria ta już jest w blogosferze znana i zachwalana. Do tego mega niska cena tych produktów zachęca do kupna. A jak pięknie pachną <3
 Kolejny kosmetyczny nabytek w TkMaxx, mini lakiery Essie Summer 2014 collection, akurat w swojej kolekcji nie mam tej letniej, więc bardzo chętnie zakupiłam. Koszt to 29,90 zł, więc wydaje się nie dużo.


Od dawna marzy mi się gąbeczka do nakładania podkładu BeautyBlender, ale postanowiłam najpierw spróbować z Real Techniques i sprawdzić czy będzie mi odpowiadać takie nakładanie podkładu ;)
Od razu na allegro u jednego sprzedawcy zakupiłam paletkę cieni Make up Revolution. Chciałam Ikonic 3, ale z racji tego, że mam Naked 3 nie chciałam dublować.
Paletka cieni jest matowa i nazywa się Essential Mattes. Szczerze mówiąc, cztery pierwsze cienie na powiece są niemal identyczne, ale jestem jeszcze w trakcie używania, więc prawdopodobnie ukaże się opinia za jakiś czas.
Skusiłam się też na eyeliner Make Up Revolution, który jest teraz moim hitem! Ma świetną końcówkę, czegoś takiego właśnie szukałam. Na pewno będzie recenzja :)
Po ślubie będąc w Warszawie musiałam zajść do Złotych Tarasów i do sklepu MAC. Byłam pewna na zakup eyelinera w żelu Fluidline, ponieważ już raz go miałam i był cudowny. Jeszcze nie spotkałam tak idealnego eyelinera w żelu.
Oczywiście napaliłam się jeszcze na MAC paint pot, jest to cień w kremie i baza pod cienie w kolorze painterly. Jest idealny nawet jako sam cień na powiekę, ale jeszcze o nim będzie notka.
W ramach współpracy z Onyx otrzymałam 3 saszetki bronzera do solarium, do recenzji których się przymierzam :)
Oczywiście nie mogło obyć się bez zakupów w Biedrze, musujące tabletki do wody, które pięknie pachną. Bardzo lubię stópcie moczyć z tymi pastylkami :)
Zakupiłam również dwa szampony Balea, jednego zabrakło na zdjęciu, ponieważ stał już w łazience, oraz mydełko w płynie do rąk. Uwielbiam szampony Balea, szybko mi się je zużywa :)
W Superpharm skusiłam się na promocję Iwostin. Zakupiłam krem do twarzy, który stosuję na dzień oraz żel punktowy. Troszkę przesuszają skórę, ale niestety tyle lat lecząc trądzik już wiem, że dobry krem działający przeciwtrądzikowy niestety wysusza. jest już jesień i moja cera już wygląda gorzej....
Na stronie www.bliskonatury.pl skorzystałam też z promocji na masło Shea za 1 zł, do tego dokupiłam mydełko antytrądzikowe oraz Babkę Płesznik. Zobaczymy co to za cudo z tej babki ;)
Ostatni wyjazd do Białegostoku skutkował tym, że zgubiłam moją maszynkę do golenia. Zostały mi po niej tylko wkłady, więc dokupiłam nową taką samą jak miałam. Do tego żel do golenia, w promocji ;)


Wydawało mi się, że sporo tego nakupowałam, ale nie jest tego tak dużo. Nawet kolorówki kupiłam tak w miarę..

Którego kosmetyku jesteście najbardziej ciekawe? :)

pozdrawiam,



40 komentarzy:

  1. Ale wspaniałe nabytki, zwłaszcza paletka i Essie :) aż szkoda, że ja teraz nie mogłam iść po ten zestawik :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z paletki jestem zadowolona, z Essie rownież, może jeszcze są w TkMaxx, było ich sporo :)

      Usuń
  2. Świetne nowości :) będę czekała na recenzję eyelinera makeup revolution :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będzie opinia na jego temat, bo jest naprawdę fajny

      Usuń
  3. Sporo nowości, MACzki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło shea bardzo lubię. Kosmetyków Maca zazdroszczę. Maszynkę Venus mam i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię masło shea, ale to jest tak twarde i zbite, że ciężko się go używa...

      Usuń
  5. Same ciekawe rzeczy. Ciekawa jestem, jak się u Ciebie sprawdzi Ziaja, bo czytałam rózne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości, ta gąbeczka z RT już od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiła, może kiedyś zakupię sobię Beautyblender dla porównania

      Usuń
  7. Kosmetyki MUR to ostatnio hit a ja jeszcze nic nie mam :D Muszę w końcu zrobić zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka MUR jest na mojej obowiązkowej liście zakupów chociaż ja postawię raczej na Iconic3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja mam Naked3, której odpowiednikiem jest Iconic3, więc nie potrzebuję zdublowania :) Możliwe, że skuszę się Iconic 2

      Usuń
  9. Jeszcze nie miałam tego kremu na dzień z Iwostinu, ale wersję na noc uwielbiam i mam już trzecią tubkę, nie zamierzam rezygnować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy krem w ogóle tej marki, a spisuje się nieźle (najważniejsze, że nie zapycha! )

      Usuń
  10. Też mam ochotę na te ziajki, ale na razie (jeszcze) się powstrzymuję ;) Ładne te esiaki, ja jakoś nigdy nie mogę żadnych fajnych w Tkmaxx ustrzelić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ja też jeszcze nigdy nic ciekawego nie upolowałam, a tu w tygodniu zaszłam wieczorem i proszę bardzo lakierki Essie :))

      Usuń
  11. również skusiłam się na kilka kosmetyków z tej serii z liściem manuka i mimo początkowego wysypu jestem z nich bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie od początku nie zapchało, ale z takich zapychających to jedynie krem na noc, poza nim nie powinno mnie nic innego zapchać ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam zakupy w TK Maxx ;) Ostatnio kupiłam cztery lakiery (pełnowymiarowe) za 44,99zł za komplet ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również skusiłam się na serię Liście Manuka. Powoli wprowadzam te proukty do codziennej pielęgnacji, zaczęłam od kremu na noc, bo moja cera jest ostatnio w opłakanym stanie i chyba - odpukać - powoli zauważam efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam z grubej rury poleciałam ze wszystkimi od razu :D Uwielbiam je stosować, mają tak piękny zapach <3

      Usuń
  14. piękna ta paletka!
    z serią Liście Manuka mam wzloty i upadki - pasta jak najbardziej okej, ale z kremu nie jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czytałam różne opinie przed zakupem, dlatego zdecydowałam się na więcej kosmetyków z tej serii

      Usuń
  15. fju fju sporo tego :D Tabletki musujące do stóp oraz dłoni również zakupiłam -lubię je. Na Ziajkę miałam się skusić ale jednak wygrał Pharmaceris :P Super zakupki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się twoje zakupy i wiele z nich sama bym kupiła. A PP z MAC jest cudowny. Używam od kilku miesięcy i ubytku prawie nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gąbeczkę z real techniques mam i u mnie spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. same fajne kosmetyki - seria ziaja liście manuka jak dla mnie jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z serii liście manuka skusiłam się tyko na tonik zwężający pory, a czy się sprawdzi zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile nowości :) W tej palecie faktycznie cztery pierwsze kolory wyglądają niemal identycznie...

    OdpowiedzUsuń
  21. z gąbki RT jestem bardzo zadowolona:) wspaniale się sprawuje u mnie a pomimo długich pazurów nie ma praktycznie żadnych uszkodzeń:) uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger