października 05, 2014

NOWOŚCI | Zakupy z targów kosmetycznych URODA 2014 Gdańsk






Dziś i wczoraj (4.10 - 5.10) odbyły się targi kosmetyczne i fryzjerskie Uroda 2014. Umówiłam się z koleżanką, że wybierzemy się razem, a naszych mężów w tym czasie wysłałyśmy na gokarty ;) W tamtym roku również byłam na tych targach, ale wtedy z moim (w tamtym czasie) narzeczonym. O wiele lepiej bywać w takich miejscach z koleżanką, niż z mężem, który jest za Tobą krok w krok i ciągle narzeka :D

Zwiedziłyśmy, więc dziś wszystkie stoiska, a na koniec upolowałyśmy kilka rarytasów. Było tam mnóstwo ludzi, ale było warto.
Wybierałam się na te targi z tego powodu, że można kupić w promocyjnych cenach wiele kosmetyków. Niestety stoisko Kryolan i Bikor nie miały żadnych zniżek, a szkoda, bo od dawna kusi mnie ziemia egipska, jednak nigdzie nie mogę znaleźć jej w jakiejś promocyjnej cenie.
Szczotka TUFT ma tak piękny design, że nie mogłam przejść obok niej obojętnie, tym bardziej, że moja szczotka Tanglee Teezer coś rwie mi włosy strasznie... A ta kosztowała zaledwie 15zł. Od razu na miejscu przed zakupem sprawdziłam jak rozczesuje włosy i pierwsze wrażenia były super!
Do tego dokupiłam olejek Macadamia, bo bardzo go lubię.
Koleżanka bardzo poleciła mi kremik Clarena Redless U, bardzo dobrze uspokajał jej cerę. Mam nadzieję, że u mnie również sprawi cuda :) Skusiła mnie również super promocyjna cena tego kremiku, do tego przemili Panowie dodawali w prezencie sporo próbek. Takie stoisko na targach to ja rozumiem!
Oczywiście wybrałam się również na stoisko Paese, głównie po puder bambusowy. Mam jeszcze troszkę pudru ryżowego tej firmy, ale to już produkt na zapas. Do tego ma ulepszone opakowanie, z którego nie wysypie sie na boki produkt. Kupiłam również podkład Long Cover, już go kiedyś miałam i pomyślałam, że wrócę do niego, bo był bardzo dobry.
Skusiłam się jeszcze na zestaw odżywek Nail Tek Intensive Therapy II oraz Foundation II. Do tego wynalazłam mega duży wysuszacz do paznokci, oj starczy mi na długo :)
No i zakupy Starej Mydlarni. Wybierałam się już do tego sklepu w Szperku, Monika zapraszała i była też zniżka, ale nie było kiedy. Postanowiłam zakupić, więc na targach. Skusiłam się na piankę myjąco-peelingującą do twarzy i ciała, jeszcze takiego produktu nie widziałam :) W opakowaniu wygląda troszkę jak wata cukrowa. A jak pięknie pachnie <3
Wzięłam również peeling solny z zielona herbata. Jest to peeling olejowy i mam nadzieję, że się sprawdzi, bo wygląda świetnie i pachnie bosko.
Potrzebuję też dobrze nawilżającego kremu do twarzy, więc zaryzykowałam i wzięłam lekki i aksamitny krem nawilżający i przeciwzmarszczkowy z witaminą C.
 
Chciałam też zakupić jakieś jesienne lakiery, traf padł na Color Club, czytałam różne recenzje, a sama jeszcze go nie miałam, więc czas najwyższy sprawdzić:)

I to tyle.


W sumie miałam zamiar zakupić jeszcze produkty innych firm, ale jakoś nic poza tym mnie nie skusiło. Troszkę rozczarowało mnie stoisko kosmetykomanii, bo nie mieli żadnych rabatów na stoisku i mieli mało produktów. Szkoda, że tak jak w tamtym roku nie było żadngo stoiska Essie, ani Hakuro... Było za to Maestro, ale nic sobie niestety nie wypatrzyłam (i tak ograniczenie gotówkowe nie pozwoliłoby na więcej)... 

Podsumowując, na pewno wybiorę się na kolejną edycję, super klimat, cały mój żywioł w jednym miejscu, nie można się na patrzeć :)) Chociaż w tym roku były praktycznie te same marki co w tamtym roku... 

A może wy również byłyście na tych targach? Co z kosmetyków, które kupiłam ciekawi Was się najbardziej? :)

pozdrawiam,



20 komentarzy:

  1. Byłam tam i mam podobne spostrzeżenia do Ciebie. Liczyłam po cichu, że może znajdę stoisko Hakuro oraz Essie a tu klops. Mnie również Kosmetykomania mega zawiodła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, za rok na pewno nic się nie zmieni, mimo to na pewno się wybiorę :)

      Usuń
  2. Kurcze, szkoda ze nie napisałaś tego posta wczoraj, bo się zastanawiałam i czaiłam. W końcu stwierdziłam, ze skoro nikt o nich nie pisze to nie warto i nie poszłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie dało rady na zakupach byłam właśnie w niedziele :)

      Usuń
  3. puder bambusowy się u mnie rewelacyjnie sprawdza pod oczami, wspaniale utrwala korektor i nie obciąża i nie wysusza okolic oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zakupy na targach udane :) Ja dowiedziałam się za późno o targach..

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne zakupy :) Zawsze lepiej kupić mniej i być z tego zadowolonym.

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się kolory lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chciałabym kiedyś uczestniczyć w takich targach, niestety na Śląsku są jedne targi i z tego co wiem, słabe. Clarena jest świetna, krem z kwasem migdałowym rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Kryolan miał zniżkę dla salonów kosmetycznych -15 %;P
    Ja kupiłam pędzle RealTechniques z myślą o pracy, pęsetkę do brwi i hybrydy semilak do french na próbę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla salonów, a co z innymi osobami? :) A miałam chęć zapoznać się z hybrydami, ale całkiem o tym zapomniałam i nawet nie patrzyłam na te produkty...

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger