października 26, 2014

WIBO | Nowa szata graficzna wiele daje ;)

Kiedyś nie przepadałam za kupowaniem lakierów Wibo, opakowanie miały bardzo brzydkie, a czasami w ich wnętrzu skrywały się bardzo dobre lakiery.

Nooo i ostatnio byłam w Rossmanie i chciałam popatrzeć co tam nowego mają w szafach. Podchodzę do Wibo i boom! Zakochałam się w tych szklanych kwadratowych buteleczkach i musiałam je mieć! Wyglądają tak ekskluzywnie, że nie mogłam się oprzeć i kupiłam kilka sztuk ;)
Najlepsze jest to, że mój mąż po powrocie do domu zobaczył te lakiery i mówi: "To Wibo ?? Szok, że mają takie opakowania eleganckie" ;)
Dawno nie używałam matowych lakierów, a miałam chęć na kilka jesiennych kolorków. Skusiłam się na dwa matowe kolorki - brąz oraz brąz z szarością.
Bardzo zainteresowały mnie też dwa kolorki poniżej: beżowy i wiśniowy. Interesujące jest też to, że jest to jednowarstwowy lakier. Zobaczymy ile w tym prawdy ;)
No i jedna z nowości, które stały na półce to lakier imitujący efekt skóry. Jako, że były ostatnie sztuki to skusiłam się na jeden kolor.

Co sądzicie o nowych opakowaniach? Ja jestem zauroczona! 

Mam nadzieję, że będą wystarczająco trwałe i że nie będą odpryskiwać ;) Ale to się okaże w trakcie.


pozdrawiam,





38 komentarzy:

  1. faktycznie opakowania są bardzo eleganckie, ale kolory to prawdziwa bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybór kolorów niestety nie jest wcale taki duży, wybrałam jedne z ładniejszych :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo eleganckie :) Do tej pory w ogóle nie miałam chęci nawet ich kupować

      Usuń
  3. Mi też się podobają, ale jeszcze żadnego sie nie dorobiłam. Chyba postawię na "leather", bo przynajmniej z nazwy ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nazwy brzmi ciekawie, na paznokciach już zdążyłam użyć, jednak jest bez szału ;)

      Usuń
  4. Nie specjalnie zwracam uwagę na opakowania. To przecież nie na wystawę. A i taki szeroki trzonek wydaje mi się być mało praktyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdy musi zwracać uwagę na opakowania :) Ja akurat na te zwróciłam i bardzo przekonały mnie do zakupu :)
      Co do szerokiego trzonka, to szczerze mówiąc nawet nie zauważyłam różnicy przy malowaniu

      Usuń
  5. Nowe opakowania faktycznie przyciągają uwagę. Ja również nie miałam problemu z aplikacją lakieru :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym spojrzała na te opakowania z daleka, to nigdy bym nie stwierdziła, że to Wibo ;)

      Usuń
  6. Ładne, minimalistyczne i eleganckie. Ale mogliby zrezygnować z tych graficznych dodatków :)
    Poza tym bardzo ładne, jesienne kolory, takie lubię o tej porze roku najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiscie sliczne kolory a dodatkowo piekny dizajn

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie pomalowałam paznokcie tym skórzanym nudziakiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić jeden z lakierów z tej serii wczoraj ale mój chłopak uznał że mam ich za dużo i mnie wyprowadził z tego miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No całkiem fajne opakowania. Lepsze niż poprzednie, muszę na nie zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jestem sama ciekawa. Będę wypatrywać tutoriali :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. no trzeba przyznać, że zmiana na plus :)
    ja z tej serii leather kupiłam czerń, fajna jest ;)
    a bardzo mi się podoba Twój nagłówek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerni niestety nie było, brałam co było :D
      a i dziękuję :)

      Usuń
  13. No rzeczywiscie zmiana o 180stopni,az nie moge sie napatrzec :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mąż, jak widać, odpowiednio przeszkolony ;) rzeczywiscie elegancko się prezentują. Koniecznie daj znać jak się sprawują jednowarstwowce - są tez inne kolory, np. śliwka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, mąż już troszkę się poznał :D
      Te jednowarstwowce troszkę mnie zawiodły, ale o tym jeszcze będzie, a śliwki nie widziałam

      Usuń
  15. ładne odcienie
    przyjemnie się u Ciebie zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  16. Buteleczki faktycznie na plus zmienili, ale np te lakiery skórzane to dla mnie porażka : c

    OdpowiedzUsuń
  17. :O Naprawdę opakowanie sporo im dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mi się bardzo spodobały te opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na konkurs :)
    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądają przecudownie <3
    odcienie całkiem w moim typie :) aż chce się biec do Rossmanna i kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja raczej w cale nie używam lakierów, ale jeśli chodzi o szatę graficzna, to super :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię lakiery Wibo, ale właśnie bardziej podobały mi się ich poprzednie buteleczki, a te tak słabo - jak widać to rzecz gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger