lutego 27, 2016

GLYSKINCARE | Intense C Serum - Serum do twarzy z 7,5% witaminą C na noc



Dość długo nie było mnie na blogu, ale praca i brak czasu po pracy spowodował mały zastój na blogu. Mam nadzieję, że wpisy będą jednak pojawiać się częściej :)
Dziś przychodzę do Was z recenzją serum do twarzy z witaminą C do stosowania na noc.




EQUALAN INTENSE C 7,5 % SERUM WITAMINY C zawiera 7,5% L-Ascorbic Acid - skoncentrowana forma witaminy C, która docierając do najgłębszych warstw skóry zapewnia jej ochronę przed wolnymi rodnikami, zabezpieczając jednocześnie przed szkodliwym działaniem promieniowania UVA i UVB. Intense C Serum stymuluje syntezę kolagenu oraz pomaga zapobiegać przedwczesnym oznakom starzenia się skóry. Nośnikami skoncentrowanej witaminy C w preparacie są QuSome®, cząsteczki które umożliwiają głęboką penetrację kosmetyku w głąb skóry.
Korzyści - efekt anti-aging. Stymulacja syntezy kolagenu. Ochrona skóry przed wolnymi rodnikami. Minimalizuje szkody dokonane przez promieniowanie UVA/UVB. Produkt stabilny, gotowy do użycia 

Skład: propylene glycol, ascorbic acid, lecithin, polyacrylamide, c13-14 isoparaffin, laureth-7




Opakowanie tego produktu jest bardzo eleganckie i szklane, jednak w łazience boję się takich kosmetyków :D także używałam jej z wielką ostrożnością. Produkt dozujemy za pomocą pipety, która bardzo dobrze sprawuje się do samego końca.
Serum jak dla mnie w ogóle nie ma zapachu. Miałam nadzieję, że będzie pięknie pachnieć cytrynką, ale nie :D
Konsystencja jest wodnista, dość rzadka, nie jest tłusta. Bardzo szybko się wchłania i po nałożeniu praktycznie nie jet wyczuwalna na twarzy. Niestety w ogóle nie nawilża.

Cena: ok. 80

Dostępność: apteki, np. admed24


Bałam się troszkę tego serum, ponieważ mam cerę trądzikową i z kosmetykami na twarz wolę nie eksperymentować, jednak po przeczytaniu opisu produktu postanowiłam dać mu szansę :)
Oczywiście, nie ma co się spodziewać, że jakikolwiek kosmetyk da obiecane efekty od razu. Po dłuższym czasie używania zauważyłam, że moja cera wyładniała, stała się bardziej promienna, stała się bardziej napięta i nie miałam problemu z suchymi skórkami. Nie pojawiły się żadne wypryski, a w okresie zimowym bardzo lubiły się pojawiać. Uważam, że naprawdę jest to świetny produkt i wygląd cery po stosowaniu tego produktu naprawdę się poprawił :) Cena jednak troszkę może odstraszać, ale uważam, że efekty nam to wynagrodzą, używamy tego produktu tylko na noc i starcza na ok. 3 miesiące.
pozdrawiam,
 


Mimo, że produkt otrzymałam od firmy Diagnosis S.A. w ramach współpracy nie wpływa na moją opinię o tym produkcie.


10 komentarzy:

  1. Wow :) Będę się za nim rozglądać!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio zawiodłam się witaminą C ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tej serii mam olejek arganowy, opakowanie takie samo :) też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena jest wysoka faktycznie, ale większość serum z wit c są dość drogie :) Najważniejsze, że działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. O to muszę poszukać i zobaczyć jak wpłynie w większym stężeniu na moją cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo - żaden z kosmetyków nie daje efektów od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam tego produktu,ale raczej nie jestem fanką tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger