lipca 05, 2012

Zakupy niekosmetyczne i uaktualnienie wymianki


Postanowiłam dodać parę rzeczy do wymianki, ponieważ będę się przeprowadzać do narzeczonego i nie wiem czy będę miała miejsce w walizce na wszystkie kosmetyki to proszę zajrzycie tam może coś Wam wpadnie w oko :) Na zdjęciu powyżej rzeczy, które wymienię. Dwie rzeczy są nowe nie otwierane.

Jutro mam obronę i wczoraj buszowałam po sklepach, aby kupić sukienkę na obronę. Ciężko było znaleść coś odpowiedniego, ale w Mohito znalazłam pasującą do tej okazji czarną sukienkę. Do tego szara marynarka i całość wygląda mniej więcej tak (przepraszam, że rozmazane, ale to zdjęcie z lustra :D ) Kosztowała 60zł (zamiast 120zł ). Trochę średnio mi się podoba to, że jest taka rozszerzana w dół, ale jak na obronę to może być. Jak będzie taka upalna pogoda to na pewno pójdę bez marynarki :)


Do tego upolowałam sukienkę w Reserved, która baardzo mi się podoba. Trochę mam problem z zamkiem, bo w pasie jest taki grubszy pasek materiału i nie chce się w tym miejscu zapinać... Ale będę musiała pokombinować. Zapłaciłam 70zł zamiast 100zł. Idealna na letnie spacery nad morze *.*
 A na rynku kupiłam bluzkę za 10zł. Bardzo urocza :))

Z racji tego, że się przeprowadzam poprosiłam mojego TŻ o zrobienie mi miejsca w szafkach :D Oddał mi całą komodę i półeczki przy oknie, abym miała swobodny dostęp podczas malowania się do moich kosmetyków :) Kupiłam 4 koszyczki (2 za 10zł i 2 za 15zł) w PEPCO na moje kosmetyki. Tu w domu miałam samo robione pudełka, ale nie będę ich ciągać ze sobą ;)



Bardzo się cieszę, że w końcu zamieszkamy razem. Nie mogę w to uwierzyć, nawet nie wiecie jaka to radość po tylu latach bycia razem na odległość.

A teraz wracam do nauki, a jeszcze przygotować prezentację muszę...

Jeszcze pytanie do Was...
Chcę się zapisać na aqua aerobik, może któraś z Was chodziła? Poradźcie czy warto :)

pozdrawiam,

43 komentarze:

  1. powodzenia na obronie! sukienki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie koszyczki. :) poluję na takie, ale trochę bym ich potrzebowała więc poluję na jakąś fajną cenę. niby ta w pepco jest całkiem okazyjna, ale jak ostatnio je oglądałam, to były takie sobie, może dowieźli nowe. :) maska kamille wa - moja ulubiona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo te spodobały i nawet nie takie drogie. Były większe i droższe, ale nie zmieściłyby się...

      Usuń
  3. Wszystko mi się podoba!
    Trzymam kciuki za obronę! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się bluzeczka z rynku :) I sukienka z Reserved też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeżeli chodzi o tą sukienke z reserved to wszystkie takie są , od początku .wiem bo pracuje w tym sklepie :)

    zapraszam na mojego modowego bloga :)mam nadzieje że i tam zaobserwujesz
    http://styl-saharu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te zakupy :) Bluzka jest śliczna!
    Powodzenia na obronie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę sobie kupić organizer do szuflady i kilka koszyczków do łazienki. Ale jakoś mi nie po drodze do Ikei. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam organizer z Ikei, ale TŻ nie zgodził się, bo tam mało miejsca w mieszkaniu mają.

      Usuń
  8. śliczna bluzeczka :)
    To musi być niesamowite uczucie, po tylu latach móc w końcu zamieszkać razem :)
    Powodzenia na obronie

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba też zakupię takie koszyczki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Chodziłam na aerobik, oczywiście,że warto. Świetna forma rozrywki oraz kształtowania ciała :) Polecam :)
    Co do życia na odległość , to rozumiem doskonale, bo ja z moim Tż to prawie 6 lat w zno jesteśmy i planujemy w ciągu najbliższego czasu sami coś zacząć ale ciężko jest ...
    Także Tobie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej przekonuję się do aqua aerobiku :)
      Najtrudniejszy pierwszy krok, żeby coś postanowić. Zostawić życie tutaj i zacząć żyć w innym mieście... Troszkę smutne

      Usuń
    2. To prawda, zostawić najbliższych chyba to jest najcięższe.

      Usuń
  11. śliczna sukienka:)
    a co do tej przeprowadzki to rozumiem Twoją radość, ja dopiero będę mieć tę możliwość za jakiś rok.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta druga sukienka świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne te koszyczki :):) sukienka z reserved jest super :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. chodziłam dwa semestry na aqua aerobik w ramach wf na uczelni i moim zdaniem warto :) człowiek się nie poci, nie męczy tak mocno jak na tradycyjnym aerobiku, nie wychodzi z niego wyczerpany, a mimo wszystko widać rezultaty - ciało jest bardziej sprężyste, znika cellulit, widać delikatnie zarysowane mięśnie, poprawia się figura ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Reservedowa sukienka boska ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. A mi się właśnie podoba ta sukienka na obronę i jeszcze ta cena :)
    Druga sukienka a także bluzka również super :)
    A takie koszyczki również i mi by się przydały na kosmetyki :)
    Powodzenia na obronie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają :))
      Koszyczkami jestem wręcz zauroczona są takie śliczne :)
      Dziękuję

      Usuń
  19. Super sukienki i urocza bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. koszyczki są piękne, sukienka ta druga świetna

    OdpowiedzUsuń
  21. no to teraz sie poznacie;) Fajna kiecka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia na obronie!
    Sukienka z Reserved jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna ta sukienka z reserved i bluzeczka z rynku :P

    OdpowiedzUsuń
  24. też szukałam czegoś na obronę- sukienkę mam czarną ale nie mogłam znaleźć fajnej jasnej marynarki - w końcu znalazłam beżową :D boje się tylko czy niezbyt wyzywająco będę wyglądać:D powodzenia na obronie!

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka Reserved piękna! mam nadzieję, że będzie Wam się razem dobrze mieszkało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam takie koszyczki tylko białe :) Obie sukienki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne rzeczy!;) zwłaszcza sukienka<3 Zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham sukienki! Twoja jest naprawdę urocza:))) Ja ostatnio sprawiłam sobie jedną na wesele..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger