października 14, 2016

NOWOŚCI KOSMETYCZNE | Wrzesień


We wrześniu w moje ręce nie wpadło zbyt dużo kosmetyków, ale jednak coś tam się u mnie nowego pojawiło :) Dlatego dziś mam dla Was post z nowościami. Zapraszam!




We współpracy z Twoim Źródłem Urody mam okazję testować kosmetyki DermoFuture. W tym miesiącu w moje ręce wpadła kuracja przyspieszająca wzrost i zapobiegająca wypadaniu włosów. Mam także szampon z tej serii, więc teraz testy są intensywniejsze! 
Z DermoFuture także w moje ręce wpadł zestaw NATURAL SPA GREEN TEA & LEMONGRASS ESSENTIAL OIL. W zestawie znajduje się żel pod prysznic i masło do ciała.


Helfy.pl organizowało na swoim FB testowanie ich nowości - olejków Mohandi. Zgłosiłam się i wybrałam olejek z opuncji figowej. Jestem jego niesamowicie ciekawa, a jest tak naprawdę w fazie testów :)


W moje ręce także wpadły kosmetyki marki Aqua π. Czytając opisy kosmetyków bardzo zaintrygowały mnie i wybrałam krem pod oczy oraz serum ujędrniające do ciała. Otrzymałam też dwie próbki innych kosmetyków. Ich opakowania są niesamowicie ładne :)


Odezwał się do mnie Pan Adrian z portalu Oladi.pl i zaproponował bycie ambasadorką. Zgodziłam się i we wrześniu dotarł do mnie zestaw kosmetyków BingoSpa. Ciekawe jak się sprawdzą :)


Wrzesień obfitował bardziej we współprace niż zakupy, ale chciałam i tak Wam pokazać czego recenzji można spodziewać się niedługo :)
 
Co Was najbardziej zainteresowało?
 
pozdrawiam,



31 komentarzy:

  1. Sporo tych nowości. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek mohani mnie kusi, kiedyś go kupię :) teraz mam wersję nagietkową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z serii silk z bingospa miałam emulsję do higieny intymnej i super była :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Aqua Pi zaciekawiły mnie najbardziej, nie słyszałam nigdy o nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach wypróbowanie oleju z opuncji figowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty! Na pewno będzie Ci się miło je testowało

    Zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, przypomniałaś mi, że miałam napisać recenzję kremu aqua pi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawią mnie kosmetyki Dermofuture. Z BingoSpa miałam kolagenową esencję i była genialna. Ciekawe jak Silk się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiły mnie kosmetyki dermofuture.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe nowości:) MIłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne noowści, mam nadzieję że wszytskie się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości, mnie zaciekawiły kosmetyki BINGOSPA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aż wstyd przyznać, że nic nie znam z tych kosmetyków.:(

    OdpowiedzUsuń
  15. O kosmetykach Aqua słyszę pierwszy raz, a to już nagradzane produkty jak widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też się dziwię, że nie słyszałam o nich wcześniej :)

      Usuń
  16. Miłego testowania, niczego z powyższych nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uhuhu sporo tego, milego uzywania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger