marca 24, 2014

NOWOŚCI | Marzec 2014






Jest już prawie kwiecień, więc czas na podsumowanie marca :) w tym miesiącu nie kupiłam tego aż tak wiele, ale za to są to zakupy porządne i przemyślane.
Najnowszy zakup lakierów colour alike zawdzięczam ostatnim zniżkom 40% na colorowo.pl i skusiłam się również na tonik do zmywania paznokci. Pięknie pachną paznokcie po użyciu :)


Kolejny zakup to moja wymarzona paletka naked3 z Urban Decay. Bardzo długo się zastanawiałam nad kupnem i wybierałam między 2 a 3, a w końcu zdecydowałam się na tą :) Jest przepiękna, cudownie wykończona, a jakość cieni dopiero poznam. Kupiłam ją na beautybay.com, i dopiero po zakupie zaczęłam czytać opinie na temat tego sklepu i zamurowało mnie... Czytałam prawie same złe opinie na temat dostawy, że długo, albo wcale i po miesiącu zwrot kasy, albo źle zabezpieczona... 
Po tym nie liczyłam na to, że paletka przyjdzie do mnie po deklarowanych 7 dniach na ich stronie. Ale przyszła !! I to cała i zdrowa <3
Skorzystałam również ostatnio w sephorze z promocji wymień stare na nowe, tak więc dostałam 40% zniżki i wymieniłam pędzel do brwi oraz eyeliner.

Całkiem niedawno na ebayu szukałam ciekawej pianki do mycia twarzy, bo moja się kończyła. Skusiłam się na piankę mizona, bo kiedyś miałam próbki i całkiem mi się spodobała. Te pianki są mega wydajne i bardzo tanie w porównaniu do ceny (zapłaciłam ok. 20zł za wielką tubę 150ml.

Jeszcze wcześniej skorzystałam z dni VIP w sephorze i przez stronę internetową kupiłam hoola benefit (bo nie mieli stacjonarnie). I to był strzał w dziesiątkę, warto kupować online, bo dodają do zakupów 3 próbki, które można sobie wybrać. Ja wybrałam próbkę podkładu i dwie próbki perfum.

No i uzupełnienie zapasów, ale kupuję je tylko jak mam większą zniżkę na zakup (tu otrzymałam 25zł zniżki na zakupy powyżej 99zł ). Nie miałam wcześniej wosków kringle, ale chciałam czegoś nowego, bo Yankee candle już miałam praktycznie wszystkie co mnie ciekawiły... Może za jakiś czas zrobię takie małe zestawienie moich ulubionych zapachów ;)

No i to tyle, cieszę się, że wszystko tak fajnie udało mi się kupić i w atrakcyjnych cenach :)

(również mam nowe tło do zdjęć, które kupiłam w empiku, jest na pierwszych zdjęciach)

pozdrawiam,


37 komentarzy:

  1. Z Twoich nowości ciekawi mnie ten Mizon, reszta mnie jakoś nie kusi ale fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka mizona bardzo fajna, ale jednak nie kupiłabym jej ponownie ;)

      Usuń
  2. Ja chce paletke cieni Naked3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej ile wspaniałych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę same dobroci których nie miałam i nie zapowiada się by w najbliższym czasie to się zmieniło :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe nowości :) Ja również skusiłam się na zakupy w kolorowo, ale jeszcze nie odebrałam przesyłki z poczty, bo czekam na jeszcze jedną, a nie chce mi się dwa razy chodzić na pocztę ;)

    Do kupna Naked 3 też się przymierzam. Mam 2 i jestem z niej zadowolona, choć na początku na nią marudziłam, ale ostatecznie często po nią sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się długo zastanawiałam między naked 2 a naked 3 i jak widać zdecydowałam się na trójeczkę :) Może kiedyś jeszcze skuszę się na inną :D

      Usuń
  6. Ciekawe nowości :) Podobają mi się kolory lakierów, które wybrałaś. Paletki Naked 3 zazdroszczę. I jestem ciekawa jak się sprawdzą te woski z Kringle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woski są niesamowite, pachną równie intensywnie jak Yankee Candle :)

      Usuń
  7. ten tonik do zmywania paznokci jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szokuncio mnie ogarnął!!! UD!1 och padam z zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam hoolę i używam namiętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie kolory mają lakiery CA? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 482 GDN - Za zielone
      483 GDN - Neptun
      503 o w bombkę !
      480 GDN - Gdański blues

      Usuń
  11. Ooo, ja też zamawiałam na dniach VIP przez sklep internetowy i nie dostałam żadnej próbki :(
    Z akcji wymień stare na nowe również skorzystałam i w tym roku - bardzo tę akcję lubię bo niekóte sephorowe produkty są naprawdę dobre :) I z promocji na colorowo też skorzystałam, tylko zapomniałam zamówić tego toniku do paznokci bo chciałam go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do próbek, to tam jest opcja, że wybierasz jakie próbki chcesz. Może nie przekroczyłaś odpowiedniej kwoty?
      A toniku nawet nie planowałam, ale jakoś podkusiły mnie inne blogerki :)

      Usuń
  12. UD naked 3 zazdroszczę;) miałaś farta z tym zamówieniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam opinie innych to też tak myślę :D

      Usuń
  13. Ile cudowności. :) Paletki i lakierów zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile zapachów! Chciałabym powąchać wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile dobroci...paletki, Hooli i świec zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też skorzystałam z Sephorowej promocji i kupiłam kredkę jumbo w beżowym odcieniu :) Fajne zapachy !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile wspaniałości! Oby Ci dobrze służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka NAKED niezwykle mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem u Ciebie pierwszy raz i powiem tak... jak tu ślicznie! Od strony graficznej (ale opisowej również ;) ) rewelacja. Ja również uwielbiam Yankee Candle i Kringle.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger