lipca 31, 2014

SEPHORA BOX | Gratis do zakupów online, czy warto?







Wczoraj dostałam maila (jak na pewno wiele osób) w ramach newslettera z sephory, że przy zakupach na stronie Sephory powyżej 250zł otrzymamy prezent w postaci Sephora Box z 9 miniaturami kosmetyków po wpisaniu kodu rabatowego "LATO". Jako, że moje perfumy się skończyły i planowałam zakup od jakiegoś czasu, postanowiłam skorzystać z promocji. 

A oto, co ja zakupiłam: Perfumy Chloe oraz zmywacz do paznokci, no i otrzymałam trzy próbki.

A w Sephora Box otrzymałam:

- Baza pod makijaż - Benefit Porefessional 3ml,
- Mus brązujący do ciała - Viva Liberata 25ml,
- Krem do mycia ciała - Sephora 50ml,


-Endless Euphoria - Calvin Klein 15ml
-Dot - Marc Jacobs 4ml,
-Chloe 5ml
- Sensual Touch - Tous 5ml,

Miniturki Perfum mają takie słodkie malutkie opakowania, że szkoda ich w ogóle będzie używać :D A tu jakiej wielkości są te miniaturki.
Jeszcze w zestawie jest pomadka Le Rouge - Givenchy, która jest na szczęście w pięknym koralowym kolorze.

Niestety to była promocja z ograniczoną ilością pudełek, więc nie jest już dostępna na stronie Sephory :( Może niedługo znów pojawi się taka okazja, ale trzeba pamiętać, że najpierw trzeba zrobić zakupy tak jak pisałam wyżej, aby otrzymać to pudełko.
Jeżeli byłoby osobno do kupienia, chętnie bym się na nie skusiła :)

A jak Wam się podoba zawartość?

pozdrawiam,



32 komentarze:

  1. słodkie miniaturki, taki box w dodatku do zakupów to fajna sprawa wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale piękny ten zestaw!!! <3 Cudo!!!
    Tylko wg mnie próg zakupów 250 zł był zbyt wysoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wysoki, ale że planowałam zakupy perfum to się skusiłam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam perfumy Calvin Klein Euphoria! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze szkoda, że się skończyła ta promocja...:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że wcześniej nie zauważyłam. Ale fajne pudełko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajne pudełko to sie nazywa zachęta klienta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest zawartość tego boxu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. dobra oferta dla tych, co i tak mieli w planach u nich zakupy

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaale zazdroszczę że już masz to pudełko. JA złożyłam zamówienie w ten sam dzień w jaki przeszedł mail. Pudełko powinno do mnie przyjść (tak twierdzi Pani z obsługi klienta) Lecz wczoraj przyszły mi tylko kupione produkty. Ponoć mają mi je dosłać w przyszłym tygodniu, ale nie wiedzą czy te same produkty wrzucą. a zależało mi na euforii :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. box jest genialny, szkoda, że Sephora nie ma boxów na zasadzie subskrypcji, bo coś czuję że byłby rozchwytywane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zachwycona tym boxem, szkoda, że nie wiedzialam wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne pudełko:) skusiło by mnie do zrobienia zakupów;d

      Usuń
  13. No proszę jaka fajna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany ile mini perfum, same perełki. Świetnw są te boxy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Box cudowny. Wszystko fajne ;) i chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. box jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawartość jest naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny box, zgadzam się z Tobą miniaturki są słodkie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że się nie załapałam bo zapach Chloe za mną chodzi :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger