czerwca 13, 2013

Zamówienie z Katherine.pl :)






Na zakupy na katherine.pl czaiłam się już spory czas, ale ciężko samemu wybrać biżuterię na kwotę 100zł, tym bardziej, że mają tam tak tanio :) Miałam dołączyć do zamówienia u jednej z blogerek, która organizowała, ale jak zobaczyłam ile chętnych to już wolałam się nie zgłaszać i nie robić jej zawaliska no i zamówić na własną rękę... Niestety planowałam kupić trochę inne rzeczy, ale mega szybko się sprzedawały...
Do zamówienia dołączyła moja przyszła teściowa i moje dwie siostry, więc udało się dobrnąć do stówki ;)

Mama mojego P. zamówiła dwa naszyjniki:

Moja najmłodsza siostra (13lat) zamówiła sobie takie naszyjniki duperelki ;D Jak dla dzieciaka to fajna sprawa, a do tego bardzo tanie (coś koło 3-5zł za sztukę).


Druga siostra zamówiła sobie różową koralikową bransoletkę i pierścionek wąsy ;) Teraz tylko im to wyślę i git :)

Pierścionek najmłodszej, musiałam przymierzyć, powiem że nawet do mnie trafia :D Wygląda ciekawie :)

A teraz moje zamówienie, taka biżuteria, której mi zawsze mało :) Czyli perłowe bransoletki, zamiast kompletu z różową chciałam miętową, ale jak zamawiałam już się skończyły...

Skusiłam się również na kolczyki, uwielbiam takie :)

No i naszyjniki :) Czuję, że ten pierwszy będzie u mnie często gościł :)

Ten niestety to mały niewypał (a kosztował 15zł), bo łańcuszek nie ma normalnego zapięcia, tylko kuleczki ma wtykane... Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce...

Jeszcze zamówiłam gumkę do włosów (zapomniałam zrobić zdjęcia) z ozdobną otoczką, jest świetne :)
źródło


I to wszystko :) Ale jestem zadowolona, a moja siostra już nie może doczekać się paczuszki :D
wpadło Wam coś w oko ? :)

przypominam o trwającym rozdaniu :)

pozdrawiam,

31 komentarzy:

  1. Piękne te bransoletki :) ładne zamówienie poczyniłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mogłoby być inaczej :D Ale jak tak patrzę jeszcze co mają nowego, to mi ślinka cieknie :)

      Usuń
  2. Ładne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie załapałam u Blanki, ale sama zrobiłam zrzutkę i tak siedzę i gapię się na to pudło, co dziś przyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile błyskotek! Aż się oczka świecą ::)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka wybrałaś :) Szczególnie urzekły mnie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię biżuterię z Katherine.pl - co jakiś czas co nie co u Nich zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie to pierwsze zamówienie, i zapewne nie ostatnie :D

      Usuń
  7. Fioletowy naszyjnik i Twoje bransoletki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzwoneczek i wieża Eiffla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje bransoletki najlepsze! Lubię biżuterię z katherine:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczególnie urzekły mnie kolczyki serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, mi się podobają naszyjniki z aparatem:D

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjniki co sobie wybrałaś mi się podobają i mimo iż nie mój styl to ten pierścionek faktycznie wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pierścionek jest akurat dla młodszej siostry, ale mi nawet się podoba :D

      Usuń
  13. Też już zamawiałam z Katherine i nawet mam 2 takie same rzeczy jak ty (naszyjnik kolce i kolczyki serca). Niektóre ozdóbki są naprawdę fajne, ale trafiły mi się też takie bardzo słabo wykonane - koczyki mi się dosłownie rozpadły, naszyjnik wyglądał mega tandetnie a kołnierzyk był ubrudzony (i nie da się tego zmyć). Dobrze, że chociaż tanio to nie szkoda tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zauważyłam właśnie, że takie tandetne to, ale w tej cenie to nawet nie żal jak pęknie :D Właśnie jeden z naszyjników widocznych tutaj jest jakby przybrudzony, ale nie wyczyści się tego

      Usuń
  14. Ja już przejrzałam parę dni temu co tam mają ciekawego i wiele rzeczy mi się podoba :) Pewnie niedługo też zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tam w zawrotnym tempie wykupują najlepsze rzeczy :D

      Usuń
  15. Bardzo słabą jakość ma ta biżuteria, już połowa tej co zamówiłam jest zepsuta, a ja bardzo dbam o biżuterię...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zamówiłam to nie jest wcale tak źle :) Zależy może na co się trafi :)

      Usuń
  16. uwielbiam kupować biżuterię, ale rzadko kiedy coś noszę:P

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne rzeczy wybrałaś ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zamówienie. : ) Szczególnie do gustu przypadły mi Twoje bransoletki i naszyjnik ze złotym aparatem. ; )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger