września 16, 2013

Eveline cosmetics, lakier mini max quick dry and long shining nr 802







Jakoś tak zostając w temacie Eveline (poprzedni post był o eyelinerze z tej firmy), a dziś mam dla Was lakier o ślicznym odcieniu różu. Pokazywałam Wam dwa inne lakiery z Eveline łososiowy oraz błękitny, dziś pora na brudny róż  :)
Kolor w butelce nie kusił mnie do użycia, jednak na paznokciach to cudo, bardzo podoba mi się ten kolor. Nakłada się go bezproblemowo, kryje średnio, jedna warstwa oczywiście nie wystarcza.
Lakier jest naprawdę trwały, świetnie trzyma się standardowo ok 3-4 dni, wtedy zaczyna lekko się ścierać, w zależności od tego co robimy.
Schnie niestety wolno, w związku z czym musiałam użyć wysuszacza.
Cena: ok. 5zł
Dostępność: sklepy internetowe (stacjonarnie słyszałam, że w Rossmanie)







Jak na tę cenę lakiery godne polecenia, co podkreślałam w poprzednich postach i zdania nie zmieniam. Jak na tę cenę są świetne, a z trwałością śmiało mogę je porównać do lakierów z droższej półki. Polecam :)

26 komentarzy:

  1. Ale piękny kolorek:) Lubię bardzo różowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, kupiłam ostatnio podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w Rossie szafa już jest ale nic mnie z niej nie zachwyca... kolory jakieś takie oklepane i wybór niezbyt duży...
    Twój różyk mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wysuszacz troszkę niszczy kolor.. tzn błysk ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam, żeby tak się działo... Nałożę kroplę wysuszacza, jest tłusty, ale jak przeschnie to myję ręce i jest tak jak było :)

      Usuń
  5. właśnie opisywałam dokładnie ten sam kolor, ale u mnie na 2 dzień już końce były starte, ja byłam z tego lakieru mega niezadowolona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zależ może co się robi, u mnie około 4 dnia zaczęły się ścierać :)

      Usuń
  6. miałam dokładnie ten kolor,ale nie lubię różu i nie przywzyczaiłam się do niego :) opisywałam go u siebie i bardzo chwaliłam za trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za różem też nie przepadam, ale ten akurat jest jakiś taki inny :)

      Usuń
  7. kolorek ładny, mój chabrowy nadal czeka na swoją kolej:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny :) choć nie przepadam za takimi ostrymi różami

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie byłby za blady ;< ale u Ciebie wygląda bardzo fajnie i neutralnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam róże na paznokciach :)
    bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor :) Nie mam takiego odcienia różu, więc chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor :) Jak nie maluję paznokci,tak chyba takim kolorem bym pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem fajny kolo i tak naprawdę fajnie, że w takiej cenie dostajemy coś takiej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w szafie jest ich mnóstwo i tyle kolorów :) może skuszę się na któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam kilka tych lakierków, są w Rossmannie właśnie i w Jaśminie jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam lakiery eveline! kolory i cena są super :) tego jeszcze nie testowałam ale wygląda rewelacyjnie...chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger