sierpnia 30, 2014

Wracam... ;))

Ale już jako mężatka! :)
Niestety miałam dość długi zastój na blogu, ale to ze względu na to, że wyszłam za mąż i nie miałam na nic kompletnie głowy ani czasu. Czas zajęło mi przygotowywanie wszystkiego, załatwianie i jeszcze przygotowanie domu przed poprawinami...
Ten czas przed i po minął mi strasznie szybko, mam dla Was przygotowanych sporo nowych postów, dlatego zapraszam już teraz na nie. A ślub odbył się w moim rodzinnym mieście, czyli w Białymstoku :)

Zostawiam Wam jeszcze dwa zdjęcia, które zrobiliśmy już po ślubie, przed wyjazdem do Gdyni. Jestem zakochana w mojej sukni, aż żal sprzedawać! <3
 

pozdrawiam,

36 komentarzy:

  1. Jesteś z Bialegistoku? Widzę ze brałam ślub w mojej parafii ;) wszystkiego dobrego na nowej drodze życia ;?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pochodzę z Białegostoku, ale mieszkam od ponad 2 lat w Gdyni :)
      Moja parafia to Niepokalanego Serca Maryi i bardzo chciałam tam brać ślub.
      I dziękuję :))

      Usuń
  2. przepięknie wyglądałaś! :) wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justyś wyglądałaś przecudnie, a suknia rzeczywiście bajeczna.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
  4. serdecznie gratuluję! ja termin mam za rok 8 sierpnia ;) sprzedajesz suknię? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Będę na pewno sprzedawać i Tobie już gratuluję tej decyzji :)

      Usuń
    2. a wystawiłaś już ją gdzieś może? ;) ciekawa jestem szczegółów bo model jest przecudny :)

      Usuń
    3. A nie nie wystawiłam jej jeszcze nigdzie, bo we wrześniu jeszcze robimy plener.
      Jak jesteś zainteresowana to mogę podać Ci więcej szczegółów, ale to proszę mailowo, bo teraz nie mam przy sobie papierków :)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Piękna suknia,wyglądałaś jak księżniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczerze mówiąc moja suknia miała być inna, bardziej prosta, ale jak tą przymierzyłam to się zakochałam <3

      Usuń
  6. Gratulacje!!
    A jak Ci żal sukni, to nie sprzedawaj :) Pamiątka na całe życie, którą może założysz na której gody? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Co do sukni to nie wiem, raczej będzie wisieć w szafie, a na pamiątkę będą zdjęcia :))

      Usuń
  7. Gratulacje, a suknia wyjątkowo przepiękna! obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądałaś! Gratuluje i wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądałaś w tym szczególnym dniu :)

    wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądaliście! Gratuluję i życzę dużo szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. suknia faktycznie bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądałaś :) Cudna suknia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Wam! ;) Wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Życia! ;)
    Ślicznie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego! Faktycznie piękna suknia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękna suknia, ślicznie wyglądałaś!
    no i wszystkiego najlepszego Wam życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak księżniczka normalnie:) Śliczna suknia i Ty pięknie w niej wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Życzę Wam wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna suknia,piękna Ty :) Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądałaś :)
    My dopiero planujemy gdzieś za trzy lata ślub, ale sukienkę już mam upatrzoną ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. suknia jest piękna! wszystkiego dobrego na nowej drodze życia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję, pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyglądałaś. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger