grudnia 19, 2016

CATRICE | HD Liquid Coverage - czy rzeczywiście jest taki wspaniały?


Podkład Catrice zrobił furorę. Jest tak rozchwytywany, że ciężko go dostać. Gdy trafia do sklepów od razu jest wykupywany. Ja nie mogłam trafić na niego w sklepie, więc znalazłam na olx, gdzie ktoś sprzedawał ze względu na zbyt nieodpowiedni odcień. Czy rzeczywiście warto tak na niego polować? O tym poczytacie dalej.



Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin.  Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery!


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Podkład ten ma bardzo eleganckie, szklane opakowanie. Dozuje się go za pomocą pipety, która również stanowi zamknięcie opakowania. Pipeta działa bardzo sprawnie. Całość wygląda tak naprawdę drogo i na półce drogeryjnej prezentuje się bardzo dobrze. Produkt aplikuję na dłoń i następnie nabieram pędzlem i nakładam na twarz.  
Konsystencja podkładu jest płynna i świetnie rozprowadza się po twarzy. Po nałożeniu praktycznie go nie czuć na twarzy, jest lekki, a po nałożeniu nie ciemnieje.


Krycie / Trwałość

Przy mojej suchej i skłonnej do trądziku cerze podkład kryje idealnie, wszelkie zaczerwienienia, czy pory są ładnie zakryte. Nic się nie przebija i wygląda dobrze na twarzy. Cera wygląda idealnie i zdrowo. Po zmatowieniu nie błyszczy się dość długo. Nieraz pojawiają się suche skórki to oczywiście są widoczne, ale nie podkreśla ich zanadto. Nie tworzy też maski na twarzy.
Trwałość jest świetna, wytrzymuje u mnie cały dzień i nie ściera się.


Cena / Dostępność

Cena sugerowana to 28,99 zł i dostępny jest w wielu sklepach online oraz w drogeriach, np. Hebe, czy Natura. Występuje w 4 odcieniach, a kolor który ja mam to 020 Rose Beige.






Uwielbiam ten podkład! Na twarzy wygląda świetnie i wygląda lepiej niż niejeden droższy podkład. Nie dziwne, że jest tak rozchwytywany. Nic tylko brać :)

pozdrawiam,


21 komentarzy:

  1. Niezbyt często używam podkładów (stawiam na kremy BB), ale dobrze wiedzieć, że istnieje dobry i tani podkład, który nie tworzy na twarzy maski :) Wielki plus dla Catrice!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czasami ciężko trafić na dobry podkład. Dla mnie BB są za jasne :(

      Usuń
  2. Mam go i uwielbiam :) Nawet teraz zrobilam z nim rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest jednym z lepszych. To ktoś się ucieszy z wygranej :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie jest dosyć zwykły - dobry, ale całkiem zwyczajny podkład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy taki zwykły to nie wiem, wiele podkładów nie jest tak idealnie dopasowujących się, bądź wysuszają, czy ciemnieją itp. Ten za tę cenę jest świetny :)

      Usuń
  4. Mam ten sam kolor i jestem ciekawa jak sprawdzi się u mnie :) bo dla koleżanki jest za różowy.. ale krycie i wygląd bardzo mi się podoba.Zresztą mówiłam Ci już ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować.:) supe kryje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, świetny efekt na twarzy, ale dla mnie niestety trochę za ciemny... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o nim już naprawdę wiele dobrego. Pięknie wygląda na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiele świetnych opinii o nim krąży w internecie :)

      Usuń
  8. Wow, nieźle kryje ;) Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda na Twojej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie jest on za ciezki i kolor tez mam nie do konca dopasowany (010) :(

    OdpowiedzUsuń
  11. W swojej kategorii oraz półce cenowej na pewno zasługuje na wyróżnienie. Do szału doprowadza mnie pipeta, wolałabym tradycyjną pompkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem pod wrażeniem jego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ma rewelacyjne krycie, jestem pod wrażeniem. Niestety w moim mieście trudno go dostać, a jak jest to tylko najciemniejsze odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się w niego zaopatrzyć :) Mam nadzieję, że nie będę miała problemów z dostaniem go :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger