czerwca 10, 2012

Kremy BB - swatche



Od jakiegoś czasu przerzuciłam się na bb kremy:) Używam go zamiast podkładu i sprawdza się bardzo dobrze. Nie mam oryginalnych opakowań, tylko próbki, ale to jest wystarczające, aby sprawdzić czy dany BB nam pasuje.

Czym jest BB Cream?

 

Krem BB, z ang. beauty balm lub blemish balm to tzw. balsam na niedoskonałości, który ma w jednej chwili upiększyć cerę, nawilżyć ją, ujednolicić jej koloryt, ukryć niedoskonałości, zmniejszyć widoczność zmarszczek i jeszcze… zapewnić skórze odpowiednią ochronę przeciwsłoneczną! To kosmetyk wielozadaniowy, który ma nam zastąpić krem nawilżający, podkład, a nawet korektor.

Jak działa BB Cream?

 

Kremy BB polecane są dla wszystkich rodzajów skóry- zwłaszcza wrażliwej lub skłonnej do trądziku. Nie tylko doskonale pielęgnuje cerę, ale też działa jak make-up: poprawia kondycję skóry, wyrównuje jej koloryt, ukrywając zaczerwienienia, przebarwienia, ciemne plamy, a nawet trądzik, dlatego można go używać zamiast podkładu. Dodatkowo, nawilża skórę, regeneruje ją, zmiękcza i wygładza, a także zapewnia odpowiednią ochronę przed szkodliwym promieniowaniem…

Nie jest to recenzja, tylko swatche. Myślę, że recenzje zrobię dla każdego BB kremu oddzielną.

Skin 79 BB cream miniature set - Zestaw czterech miniaturek kremów BB, każdy o pojemności 5g. W skład zestawu wchodzą:
źródło: grafika google
  • Hot Pink Super Plus Beblesh Balm Triple Function (swatch nr 2)
  • VIP Gold Super Plus Beblesh Balm Triple Function (swatch nr 1)
  • Diamond The Prestige Beblesh Balm (swatch nr 3)
  • Diamond Luminous Pearl Beblesh Balm (swatch nr 4)



Próbki kremów BB:
  • Skin 79 vital BB cream (swatch nr 5)
  • The Face Shop power Perfection BB Cream #2 (swatch nr 6)
  • Lioele Beyond Solution BB Cream (swatch nr 7)

Oraz jeden BB, który mi się zepsuł :( Być może w pokoju było za ciepło, a kolorem był najlepszy, jednakże nie do końca przypasował mojej mieszanej cerze, bo był dość gęsty.


Tak prezentują się na twarzy:






Moim faworytem w tej chwili jest The Face Shop Power Perfection :) Ale są jeszcze w fazie "testów".

Którego jesteście najbardziej ciekawe? :)


Ostatni, czyli Skin 79 virtual poleciał do wymianki, bo jest dla mnie za jasny, więc zapraszam na wymianę :) Jest również kilka nowych produktów dodanych.

 pozdrawiam,

51 komentarzy:

  1. Czekam na szczegółowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że są skuteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypasowały mi, ale jak na lato są dla mnie za jasne...

      Usuń
  3. ja zraziłam się do bb creamów po elemongu. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam elmonga, a słyszałam że jest dobry

      Usuń
    2. na mojej cerze ciemniał podczas dnia, wydobywał jakieś straszne różowe tony. od razu po nałożeniu dawał radę, ale później tragedia. brrr. :P

      Usuń
  4. oo czekam na recenzję, może dzięki nim dobiorę sobie idealny bb!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej kwestia osobista :) Wybranie odpowiedniego odcienia i krycia...

      Usuń
  5. Widzę, że nadają się do użytku:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie najładniej Ci w tym pierwszym..reszta za blada. Dobrze kryje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze takiego kremu BB :)
    Najważniejsze jest to , że działają , są skuteczne i tobie odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A te próbki się kupuje, czy można zamówić za darmo? Nie orientuję się ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje próbki kupowałam na rozbiórce wizaż, ale w tej chwili została zatrzymana z powodu dużej ilości chętnych

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Też lubiłam, ale teraz bardziej mi zależy na dbaniu o cerę

      Usuń
  10. Ostatni najbardziej mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chętnie ich wypróbowała,bez korektora by się nie obyło, ale widać, że godne uwagi produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korektora używam jedynie pod oczy, czasami zdarzy się na jakie kilka punktów, ale rzadko...

      Usuń
  12. Ja mam bardzo jasna karnacje i chętnie bym wypróbowała :) jesli to jeszcze aktualne to mój mail: mmyrcella@gmail.com :) napisze ci co mam na wymianke bo nie mam teraz czasu uzupełniac tego na blogu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam okazji ich używać. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. hm, sama jestem ciekawa tego bb kremu, może nie dla samych niedoskonałości, bo te kremy raczej w sumie średnio je kryją, ale dlatego, że jest praktycznie na wszystko, a mówi się, że co jest do wszystkiego to jest do niczego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryją średnio, ale zauważyłam, że stan mojej cery się poprawił i to bardzo. Nie mam pojęcia za pomocą czego, bo sporo zmieniłam w pielęgnacji twarzy, ale jest widoczna poprawa.

      Usuń
  15. JA jestem ciekawa tych wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę miała do ciebie małą prośbę :) Ale to już skontaktuje się z tobą drogą mailową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ile kosztował zestaw tych próbek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. około 35zł w promocji udało mi się zakupić, ale nie starcza na długo.Postaram się napisać konkretną recenzję na ich temat.

      Usuń
  18. Już tyle słyszałam na temat tych kremów, że chyba muszę zakupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw wolałam z próbkami spróbować co i jak... Ale jak dla mnie na lato się nie nadają

      Usuń
  19. Fajny post:)
    Dużo dobrego słyszałam o tych kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ci zazdroszczę BB kremów <3

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę sobie sprawić taki BB krem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. osobiście jakoś mnie nie kręcą BB kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, to po używaniu tych jakoś nie napaliłam się szczególnie na całe opakowania. Są po prostu jak dla mojej karnacji za jasne, ale cerę mam w lepszym stanie tylko nie wiem czy BB kremy mają w tym swoją zasługę

      Usuń
  23. Ja od baaardzo długiego czasu chciałam przetestować kremu BB, ale jakoś na razie się nie złożyło, po części dlatego, że synek pochłania bardzo dużo mojego czasu i najzwyczajniej w świecie nie chce mi się codziennie malować, a poza tym gadałam z osobą, która jest niemal specjalistką w kremach BB (a przynajmniej bardzo dużo przetestowała) i okazało się, że do mojej "świńskiej" cery (czyli mocno różowej ;P ) najlepsze byłyby kremy BB dla mężczyzn, a takowe jest niemal niemożliwe znaleźć w próbkach (a jakoś nie pali mi się do kupowania pełnowymiarowego produktu, skoro nie wiem czy się sprawdzi) ...
    Ale może i ja się kiedyś na nie skuszę, zwłaszcza chciałam spróbować Skin79 Hot Pink, bo ponoć dobrze zlewa się z każdym kolorem skóry

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że warto spróbować. Ja osobiście nie pałam szczególną miłością do BB, narzeczony powiedział, żebym nie używała bo mam wtedy bladą twarz i mu się nie podoba. Ale po to są próbki i się testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. musze sprobowac BB kremu :)
    poluje na ten z Garniera :):)

    OdpowiedzUsuń
  26. sama uwielbiam kremy bb, swietny blog!

    roxycieniawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja miałam ostatnio testowałam dwa - baviphat tea tree i lioele triple solution. Ten drugi na tyle przypadł mi do gustu, że zamówiłam pełnowymiarowe opakowanie. Mam nadzieję, że będzie mi służył. A jak nie to znów trzeba będzie wrócić do fazy testów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie jestem fanką BB kremów, nie skreślam ich aczkolwiek w najbliższym czasie po nie na pewno nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Triple Solution jest ok, ale za jasny jak dla mnie, a to byłby jedyny BB krem, który bym mogła kupić w pełnym wymiarze.

      Usuń
  29. chyba muszę sobie sprawić taki krem :)
    zapraszam do mnie :)
    http://llamalla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie bym przetestowała jakiś BB cream :D

    OdpowiedzUsuń
  31. oj ja rowneiz z checia bym przetestowala widac roznice :) + oczywiscie dodaje do obserowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. łaa fajnie się prezentuje te bbiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też poluję na BB ale jakoś nie mogę się zebrać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger