maja 17, 2016

LIRENE - NO MASK | Płynny fluid z serum bez efektu maski


W kwietniu miałam przyjemność wzięcia udziału w MeetBeauty w Warszawie. Odbyły się tam m.in. warsztaty makijażowe z Lirene i na tych warsztatach każda uczestniczka otrzymała do przetestowania podkład No Mask. U mnie od razu poszedł w obroty i dziś mam dla Was recenzję :)




PERFEKCYJNY MAKIJAŻ PRZEZ CAŁY DZIEŃ
Ultralekki, długotrwały fluid No Mask zapewnia perfekcyjny i nieskazitelny wygląd cery przez cały dzień. Fluid nie zmienia koloru w czasie, nie rozmazuje się i nie brudzi ubrań.

NATURALNY WYGLĄD, BEZ EFEKTU MASKI
Lekka, płynna konsystencja sprawia, że fluid idealnie stapia się ze skórą, dzięki czemu makijaż wygląda świeżo i naturalnie, a skóra nie jest obciążona. Cera o wyrównanym kolorycie staje się gładka i aksamitna w dotyku.

NAWILŻONA i WYPOCZĘTA SKÓRA
Zawarty w formule kwas hialuronowy odpowiednio nawilża skórę, w efekcie czego cera wygląda zdrowo i promiennie. Elastonyl zapewnia skórze odpowiednie napięcie oraz ochronę i regenerację.

Zadbana, piękna cera i ukryte niedoskonałości!

 

Podkład znajduje się w bardzo eleganckiej szklanej buteleczce o pojemności 30ml

 

Niestety podkład ten nie ma żadnego dozownika. Na warsztatach na MeetBeauty powiedziano, że pompka nie jest potrzebna ze względu na leistą konsystencję produktu i konieczne jest wstrząśnięcie przed użyciem. Jednak taka forma jest troszkę kłopotliwa. Ja już co prawda się przyzwyczaiłam i produkt wylewam na wierzch dłoni i nabieram pędzlem.
Podkład mimo bardzo rzadkiej konsystencji nakłada się bardzo dobrze.


Podkład ten występuję w trzech odcieniach, ja posiadam nr 01 jasny. Troszkę się bałam, że będzie dla mnie za jasny, bo z reguły używam podkładów w kolorystyce naturalnej, ale ten niesamowicie dobrze dopasowuje się do koloru cery. Zauważyłam też, że po chwili ciemnieje na skórze, jednak nie jakoś bardzo mocno widoczne.
Na warsztatach tym odcieniem malowana była dziewczyna o jaśniejszej cerze niż moja i ten kolor w ogóle nie odcinał się od jej koloru skóry.


Podkład ten ma bardzo delikatną formułę i lekkie krycie. Od pewnego czasu bardzo męczyłam się z suchymi skórkami i za nic nie mogłam się ich pozbyć (w ciąży cera staje się dość kapryśna) i wiele podkładów je uwidoczniało. Przy użyciu tego fluidu prawie w ogóle nie miałam podkreślonych skórek.
Jest trwały - po 8 godzinach w pracy wygląda prawie idealnie, oprócz miejsc gdzie intensywnie dotykam twarz, np. nos (od chusteczek). 
No i przepięknie pachnie :)










Pokochałam ten fluid od pierwszego użycia! Jak dla mnie jeden z lepszych podkładów jakie miałam, nawet porównywałabym do fluidów z wyższej półki. Kryje naprawdę dobrze, jest trwały, jest nawilżający i ładnie pachnie. Jedyny minus to brak pompki, ale wybaczam mu to. Zdecydowanie mój ulubieniec :)

pozdrawiam,




25 komentarzy:

  1. Super ;) Dla mnie niestety 01 jest za ciemny ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak myślałam, że osobom o jaśniejszej karnacji może być za ciemny :(

      Usuń
  2. krycie nie jest wcale takie lekkie, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryje naprawdę dobrze, ale ma tak lekką formułę jakby nie miało się go na twarzy :)

      Usuń
  3. też mam ten fluid, ale mam napoczęte inne 2 i ten musi poczekać. Już widzę, że go polubię bo ma świetne krycie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam napoczęte, ale tego nie mogłam się doczekać :D

      Usuń
  4. Pięknie prezentuje się na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też go dzisiaj recenzowałam :) Z prawie całością się zgadzam oprócz tego, że ciemnieje - u mnie ten problem nie występuje, ale może zalezy to też od tego co nakładam pod podkład i jak go aplikuję :) Mi bardzo się spodobał i noszę go teraz codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że ciemnieje, zwłaszcza widać to na dłoni, gdy mam produkt i po chwili dolewam więcej :)

      Usuń
  6. wow, ładne krycie moim zdaniem ma, bardzo łądnie na buźce wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem nim szczerze ZAINTERESOWANA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na buzi i widzę, że ma niezłe krycie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo fajny, ale dla mnie podkład ten byłby za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. 8h to kawal czasu :) moj Revlon tez gdzies tyle daje rade ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzyma się świetnie, w sumie prawie każdy podkład mi się długo trzyma :)

      Usuń
  11. kurczę korci mnie od dawna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger