września 22, 2014

DEBA | Bio Vital Regenerujący krem do twarzy 55+







Już chwilę temu odezwała się do mnie Pani Iwona ze sklepu Bioarea z propozycją współpracy. Bardzo chętnie się zgodziłam, w związku z tym, że sklepik znajduje się w Gdyni na placu górnośląskim 1 (pawilon 11). Sklep w swojej ofercie ma głównie kosmetyki naturalne, czyli coś co bardzo uwielbiam :) Tutaj możecie zobaczyć jak sklep prezentuje się w środku oraz jakie produkty można tam znaleźć.
A w ramach współpracy mogłam wybrać sobie jakiś produkt z oferty, więc wybrałam żel pod prysznic Planeta Organica, o którym pisałam tutaj, oraz dostałam jeszcze krem do twarzy dla mojej teściowej. Krem jest 55+, a mama ma ponad 40 lat, jednak lubi bardzo nawilżające kremy, a ten właśnie taki jest.







Krem chroni przed negatywnym wpływem środowiska, przywraca napięcie skóry, rewitalizuje i odżywia naskórek, stymuluje powstawanie kolagenu, spowalnia proces starzenia.

Zawiera:  oliwę z oliwek, olej arganowy, masło shea, masło kakaowe, witaminę A, witaminę E.

Krem przeznaczony do każdego rodzaju skóry do stosowania na dzień i na noc.

Pojemność 50 ml







Krem zamknięty w bardzo eleganckim, zakręcanym czarnym wieczkiem, szklanym opakowaniu. Dodatkowo zabezpieczony sreberkiem, co jest dodatkowym atutem :)
Konsystencja kremu jest bardzo delikatna, mimo ukierunkowania na nawilżanie nie ma tłustej i tępej konsystencji.
Krem ma bardzo przyjemny słodki zapach, pachnie jak masło kakaowe. Dzięki temu używanie go jest dodatkową przyjemnością. Sama chętnie chciałam go używać :)
Co do działania kremu, to według mojej teściowej świetnie nawilża, szybko się wchłania i nie pozostawia na twarzy tłustej warstwy. Stosowanie tego kremu przynosi ulgę dla zmęczonej twarzy. Nadaje się do używania na dzień i na noc. Dzięki swojej konsystencji nadaje się również pod makijaż.
Wydajność jest całkiem ok, przy stosowaniu dwa razy dziennie wystarczył na około 2 miesiące.
W składzie jest dużo naturalnych składników, które działają nawilżająco. Również nie zapycha.
Cena: ok. 20 zł
Dostępność: tutaj


Plusy:  
- eleganckie opakowanie,
- przyjemny zapach,
- konsystencja, 
- bardzo dobrze nawilża, 
- wydajność, 
- cena za jakość.
   
Minusy:
-brak


Teściowa chwali sobie ten produkt. Lubi bardzo nawilżające kremy, a ten właśnie do takich należy. Produkt wart swojej ceny. Sama zastanawiam się nad zakupem kremu z tej serii, ale przeznaczonej dla mojej cery :)

pozdrawiam,


5 komentarzy:

  1. Opakowanie rzeczywiście bardzo eleganckie..I przyznam, że mając na względzie te mega nawilżanie to nawet te +55 mi nie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, myślę że nie ma co się bać stosować takich produktów nawet w naszym wieku :)

      Usuń
  2. O proszę, to i teściowa była zadowolona ;) co do naszego wieku- bylabym ostrozna, bo wit. A zawarta w kremach ma bardzo zjadliwą formę, moze zaszkodzic tylko naszej skorze; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale konsystencja jego spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie podarowałabym taki mojej Mamie :) ja teraz testuję żel tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger