czerwca 20, 2015

SLEEK | Paletka do ust - Lip4 - Ballet


Już chwilę temu otrzymałam możliwość przetestowania wybranych produktów marki Sleek w sklepie Letsbeauty.pl. Wybrałam paletkę do ust Ballet oraz paletkę do makijażu oczu Au Naturel. Dziś jak widzicie będzie o paletce do ust.


Sleek Lip 4 Palette to wyjątkowa paleta czterech mocno napigmentowanch szminek o matowym, błyszczącym i satynowym wykończeniu. Kolory można stosować pojedynczo, lub mieszać uzyskując nowe, niepowtarzalne odcienie. Do zestawu dołączony jest wygodny pędzelek i lusterko.




Wybrałam paletkę w kolorach naturalnych, ponieważ takich najbardziej mi brakowało w kosmetyczce.


Paleta jest bardzo elegancka, typowa dla marki Sleek - czarna, bardzo dobrze wykonana. Nie ma problemu z otwieraniem. Do tego posiada pędzelek i lusterko. Każdy kolor ma praktycznie inne wykończenie i inną konsystencję.


Odcień tutu (górny po lewej) jest odcieniem błyszczącym, ma bardzo miękką konsystencję, praktycznie rozpływa się pod wpływem dotyku. Na ustach bardzo mi się nie podoba. Jest bardzo jasny i bardzo dziwny... Przy nakładaniu marze się po ustach, są widoczne smugi, co wygląda nieestetycznie. Schodzi też bardzo nierówno z ust, za to utrzymuje się na ustach kilka godzin. Zdecydowanie najgorszy kolor z całej paletki, prawie jakbym nałożyła sobie korektor na usta.

Odcień Plie (górny po prawej) pokochałam najbardziej. To odcień satynowy, nadaje ustom bardzo ładny naturalny kolor, bardzo dobrze się go nakłada na usta i jest wytrzymały. Również miałam go na ustach od rana przez kilka godzin i gdy sprawdzam zawsze jest go widać na ustach, aż do momentu jedzenia ;)


Odcień Swanlake (dolny po lewej) to odcień matowy. Przy suchych ustach ze skórkami lepiej go nie nakładać, bo bardzo to podkreśli. Ma całkiem ładny odcień, podobny do tutu, jednak ma więcej jakby pomarańczu w sobie. Jest równie trwały jak poprzednie odcienie.

Odcień Pirouette (dolny prawy) to bardzo ładny nienachalny róż w satynie. Ma bardzo podobną konsystencję do Plie i nakłada się równie przyjemnie. Ten kolor również bardzo mi się podoba i często po niego sięgam. Trwałość również bez zarzutów.




Cena: 36,90 zł
Dostępność:  LetsBeauty









Taka paletka to fajny pomysł, cztery odcienie, które zawsze możemy mieć ze sobą w torebce. Nawet gdy jeden kolor nam zejdzie z ust, możemy nałożyć inny :) Jednak nakładanie pomadki w płynie jest dla mnie wygodniejsze i szybsze, niż nakładanie pędzelkiem. 
Ogólnie te pomadki polubiłam, chętnie kupiłabym sobie inne paletki w innych kombinacjach kolorystycznych (jest dostępnych 6 różnych)

pozdrawiam,




27 komentarzy:

  1. Widziałam te paletki w jednym ze sklepów w Gdańsku i ta oraz cztery odcienie czerwieni po prostu mnie uwiodły... ale to było krótko po dorocznych wielkich przecenach w Rossmannie i w końcu nie kupiłam żadnej... A przez Ciebie znowu chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chyba muszę się wybrać do tego sklepu w Gdańsku :)

      Usuń
    2. W razie czego to on nazywa się Kosmetykomania i zdecydowaną większość asortymentu obfociłam i wrzuciłam na swój blog, bo naprawdę jest w czym wybierać: mają i Sleeka, i Make Up Revolution, mnóstwo Yankee Candle i tak dalej :)

      Usuń
    3. Aha, sklep ma też swoją stronę internetową, więc sporą część oferty można tam obejrzeć i przy okazji zamówić z darmowym odbiorem w sklepie - ja właśnie tak zrobiłam z obawy, że pojadę na drugi koniec miasta i okaże się, że to co chciałam kupić akurat się wyprzedało ;D

      Usuń
  2. Wszystkie kolorki w sumie by mi chyba odpowiadały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki z tej paletki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcienie naturalne, więc pewnie wielu osobom się będą podobać :)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze tych paletek :) ale faktycznie ten pierwszy odcień jest okropny, reszta jak najbardziej odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa też inne zestawy kolorów :) Każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Fajna ta paletka, jednak ja nie lubię tej formy kosmetyków do ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moje kolory, ale sama paletka fajna :) a kolory przecież mogę wybrać inne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nic ze Sleeka nie miałam, a ta paletka ma bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolory :) Beda pasowały do każdego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory piękne, ale szkoda, że nudziak tak brzydko się zbiera :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są ładne - myślę, że mogłyby mi pasować, ale nie przepadam za taką formułą (w paletkach) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. same ładne kolory :) akurat tu każdego bym użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam jedna ta paletka i jeste
    Z niej bardzo zadowolona, a ta bardzo mi się kolorystycznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tutu jest, według mnie, trochę zbyt trupi :) Ale ogólnie taka paletka to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sprawa! Dobrze do tego pasuje też zestaw kosmetyków do wygrania w konkursie - http://bit.ly/diamentowekosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorki zupełnie nie dla mnie. :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger