lipca 01, 2015

KNEIPP | Pielęgnujący olejek do kąpieli - Kwiat migdała jedwabna skóra


Dość długo zabierałam się do tego olejku, ponieważ biorę prysznic, a olejek jest przeznaczony do kąpieli. Bardzo żałuję, że nie mam możliwości użycia go w wannie, bo pachnie bosko, ale postanowiłam użyć go w inny sposób :) Jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdził się ten olejek to zapraszam.


Produkt ten znajduje się w szklanej solidnej buteleczce o pojemności 20ml, a ona znajduje się w kartonikowym opakowaniu. Niestety taka pojemność nie starczy nam na dużo, bo wg opakowania na 1-2 użycia. Widziałam jednak buteleczki o większej pojemności.


Zapach jest przepiękny - kwiat migdała w opakowaniu pachnie bardzo słodko, może troszkę kwiatowo. Podczas używania zapach jest subtelny, kwiatowy.
Wydajność nie jest powalająca. Buteleczka na 2 użycia to niewiele.


I najważniejsze, czyli działanie :) Ja nie używałam go w wannie, tylko w misce. Czasami lubię po całym dniu pomoczyć stopy, najczęściej wraz z solą do kąpieli. Tym razem użyłam właśnie tego olejku. Dodałam parę kropel podczas nalewania wody. Olejek ten nie pieni się, jednak widać, że jest, bo powstają oka (jak w rosole;)).
Nie dość, że działa wręcz jak aromaterapia, bo zapach unosi się w łazience, to jeszcze świetnie nawilża. Stopy są nawilżone i do tego przez jakiś czas pięknie pachną!



Cena: ok. 6 zł/20ml
Dostępność: Drogerie

 





Szczerze mówiąc polubiłam ten olejek, głównie za to, że tak pachnie przepięknie i nawilża i aż żałuję, że nie mam możliwości użycia go w wannie. Uwielbiam zapachy w mieszkaniu i może dlatego ten tak mnie zainteresował :) Widziałam również olejki do masażu z tej firmy i zastanawiam się nad zakupem, bo chciałabym mieć ten zapach częściej na sobie :) Zdecydowanie jest to świetny umilacz kąpieli!

pozdrawiam,



10 komentarzy:

  1. I ja uwielbiam olejki! Chociaż myślę, że u mnie zagościłby na dłużej niż dwa użycia. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i bardzo krótko, ale przyjemnie mi się go używało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten olejek, chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym go wypróbowała, ale też mam prysznic :( Może zużyła bym go tak jak Ty, do moczenia stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka kąpiel była by fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie mam wanny bo chętnie bym się z nim zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mm, kocham zapach migdałów więc pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie właśnie olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy swego czasu bardzo polubiły olejowanie olejem migdałowym, ciekawe jak ten by się sprawdził w tym celu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger