czerwca 09, 2015

EVELINE | Paznokcie w czerwieni nr 912


Praktycznie w ogóle nie noszę czerwieni na paznokciach, chyba że naprawdę na jakieś wielkie wyjście. Ten lakier otrzymałam na spotkaniu blogerek w Białymstoku już chwilę temu i dziś chciałam go Wam pokazać. 


Kolor jest dość intensywny, bardzo ładnie się błyszczy.



Lakier ma niestety kiepskie krycie, na zdjęciach 2 warstwy i widać prześwity.
Za to szybko schnie :)

Malowanie tym pędzelkiem jest jak dla mnie bardzo wygodne, jest dość szeroki, ale idealnie pasuje do płytki i nawet nie wjeżdżam nim na skórki.
Trwałość lakieru jest ok, tak jak poprzednik wytrzymuje około 3 dni na paznokciach.


Do zdobienia użyłam płytki zakupionej na BornPrettyStore.



Cena: ok. 10 zł
Dostępność: sklepy internetowe, drogerie


Jak Wam się podoba ten kolor? :)

pozdrawiam,




18 komentarzy:

  1. Wow piękny, elegancki kolor. Niezwykle kobiecy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie! taki kolorek jest idealny :D chce go :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) chyba każda kobieta musi mieć taką czerwień u siebie :)

      Usuń
  3. Piękny. Ja ostatnio postawiłam na koral od Pupa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny kolor <3 uwielbiam czerwienie, a ta jest niemal idealna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam go! :) i za kolor i za idealny pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie polubiłam ten lakier! Kolor-szał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, aczkolwiek wygląda na ciepły odcień, a ja wolę chłodniejsze czerwienie :) Ale bez wątpienia bardzo urokliwy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czerwony na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna nasycona czerwień, mam taką samą i jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwone lakiery nigdy nie wyjdą z mody... I dobrze, superkobiecy motyw! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czerwienie na paznokciach, więc kolor mnie zachwycił <3
    Miałam chyba kiedyś lakier Eveline, ale nie zapadł mi w pamięć, więc pewnie był średniakiem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger