czerwca 14, 2015

ANNABELLE MINERALS | Nowe odcienie podkładów mineralnych - Sunny


Na pewno bardzo dobrze znacie markę Annabelle Minerals :) Są to kosmetyki mineralny składające się wyłącznie z czystych minerałów, dzięki czemu są idealne dla cer problematycznych. Oczywiście Annabelle Minerals to nie tylko podkłady, ale również cienie, korektory i róże  do policzków.
Dziś przedstawię Wam nowe cztery odcienie podkładów w gamie Sunny.




Ja skusiłam się na próbki podkładów w wersji kryjącej, ale są dostępne również w wersji matującej i rozświetlającej. Więcej do poczytania Tutaj
Ogólnie są dostępne 3 gamy kolorystyczne: Beige, Natural i Golden. Do tego dochodzi teraz gama Sunny.
Sunny występuje w kolorach: cream, fairest, fair oraz light. Kolory idealne dla bladziochów!




Oczywiście w tych małych opakowaniach są testery o wadze 1g i każdy starczy zdecydowanie na kilka użyć. Na stronie Annabelle Minerals można kupić próbki własnie takie jak widzicie i sprawdzić odcienie :) i wtedy kupić pełnowymiarowe opakowanie.

Mam już pełnowymiarowe opakowanie podkładu mineralnego o formule kryjącej i uwielbiam go! :) Kryje naprawdę dobrze, a co najważniejsze wytrzymuje na twarzy cały dzień w idealnej formie. Nakładanie tego podkładu to żaden problem, ja używam od kilku lat pędzla Hakuro H50 i radzi sobie świetnie.





Jaśniejsze odcienie zużyję jako korektor, bo dla mnie są zdecydowanie za jasne, ale odcień sunny light nawet mi pasuje :) A już myślałam, że wśród nich nie znajdę odpowiedniego :) A poniżej prezentuje się odcień Sunny Light na twarzy.


Tutaj zobaczycie moje poprzednie recenzje innych odcieni podkładów oraz tutaj różu, korektora i cieni.

Zapraszam na stronę Annabelle Minerals, tam znajdziecie te odcienie i tak jak pisałam, zawsze fajnie kupić próbki jeżeli nie wiecie na jaki odcień się zdecydować, a naprawdę warto!

pozdrawiam,







9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię AM. A Ty masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie zapasy podkładów mineralnych, że naprawdę nie wiem kiedy wreszcie będę mogła z czystym sumieniem wypróbować Annabelle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się znakomicie. Jeśli miałabym wybierać też by to był odcień sunny light.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze wypróbować w końcu jakieś mineralki bo kuszą mnie już długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam AM, zachecilas mnie ta nowa linia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger