czerwca 12, 2015

DELIA | Kolekcja makijażowa Trend Look wiosna-lato 2015

Kosmetyków z firmy Delia miałam do tej pory niewiele, w sumie już nawet nie pamiętam czy kiedykolwiek kupiłam jakiś kosmetyk do makijażu tej firmy. Zapewne dlatego, że nie spotykam ich kosmetyków w drogeriach, ani w sklepach. Dlatego postanowiłam dać szansę, gdy odezwała się do mnie Pani Natalia z firmy Delia i sprawdzić całą nową kolekcję makijażową Trend Look wiosna-lato 2015.



 W tym sezonie proponujemy stylistykę "no makeup". Dominujące kolory kolekcji to róż i brzoskwinia. Na kolekcję składają się wielofunkcyjne mozaiki do policzków, cienie do powiek w kolorze szampańskim i jasnomorelowym, dwa rodzaje pomadek o kremowej, konsystencji i trwałym, głębokim kolorze koralowym i amarantowym, błyszczyk w odcieniu różu i brzoskwini, a także lakiery do paznokci w podobnej kolorystyce.



Pomadki do ust mają przepiękne opakowania (co prawda ciężkie do sfotografowania). 
Kosztują 15 zł, a wyglądają bardzo ekskluzywnie :) dwa nowe odcienie to: koralowy i amarantowy.


Kolejnym produktem, za którym niestety nie przepadam to błyszczyk do ust. Tutaj opakowanie nie prezentuje się zbyt ładnie, nawet można stwierdzić, że jak taki tani kosmetyk z niskiej półki.  Dwa nowe odcienie to róż nr 8 i brzoskwinia nr 3. Cena: 13 zł


W nowej kolekcji wyszły też lakiery do paznokci w bardzo ładnych letnich kolorach: róż K03 i brzoskwinia K02 w cenie 6,5 zł

 
Nowością są też wielokolorowe róże do policzków, które prezentują się całkiem nieźle! Kolory to 01 pink - różowy i 02 bronze - brązowy. Cena to 16 zł




Po kilku użyciach sądzę, że oba są bardzo ładne i dają delikatny efekt na policzkach, ale więcej na pewno pojawi się o tych kosmetykach nieco później :)


No i dwa letnie kolory cieni do powiek - szampański (nr 20) i jasno morelowy  (nr 19) w cenie 8 zł.



A jak Wam się podobają nowości Delii? :)


pozdrawiam,

 



22 komentarze:

  1. Nie miałam chyba nic nigdy z tej firmy. Przynajmniej nie kojarzę. Niemniej jednak róże i cienie wyglądają interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie tak samo, ale całość prezentuje się naprawdę ładnie :)

      Usuń
  2. Nigdy nic nie miałam z tej firmy, ale elegancko wyglądają te szminki i jestem bardzo ciekawa tych róży i cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie o nich więcej w późniejszych postach :)

      Usuń
  3. Nigdy jakoś się tą firmą nie interesowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bajecznie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładne no i cena rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorówki z Deli nie miałam. Podobają mi się lakiery i błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki są ślicznie i jakie ładne mają opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. te pomadki są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja. Chętnie przygarnęłabym pomadki, lakiery i coś do policzków

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym zapytać który cień to 19, a który 20? Nie wiem, może to wina mojego monitora, ale żaden nie wygląda mi ani na szampana, ani na morelę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to też kwestia zdjęć :) 19 to ten wpadający w róż, 20 w szarość. Jak będzie więcej zdjęć może będzie lepiej widać :)

      Usuń
  11. Blyszczyk i krwistoczerwona pomadke otrzymalam na spotkaniu blogerek w Katowicach i obie te propozycje na razie sa bardzo na tak :) Choc fakt, blyszczyk wyglada jak z targu, ale kolor ma super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja od dawna sądzę, że polskie kosmetyki do makijażu są o wiele lepsze. Od paru lat wyprzedzają jakością znane zachodnie marki. Piękna kolekcja Delia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Róże wyglądają przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. róże są bardzo ciekawe :) chociaż i jeden kolor szminki padł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger