września 20, 2015

PERFUMY | Nicole Cosmetics nr 158 - odpowiednik See by Chloe


Od jakiegoś czasu mam okazję używać perfum Nicole Cometics. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych perfum. Jest to firma  posiadająca szeroką gamę damskich i męskich zapachów. Komponenty, z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje.
Ja dla siebie wybrałam zapach nr 158 i jest to odpowiednik perfum See by Chloe.  



Perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. 

Więcej na temat nut zapachowych możecie poczytać tutaj
Wszystkie zapachy oraz nuty zapachowe opisane tutaj 



Perfumy, które ja otrzymałam mają pojemność 30 ml, jednak są dostępne w różnych pojemnościach. Mała pojemność ma jednak swoje zalety idealnie mieści się w torebce, zamknięcie samo się nie otwiera i opakowanie nie rysuje się innymi przedmiotami w torebce.
Znajdują się w bardzo eleganckim i solidnym matowy szklanym opakowaniu z atomizerem, który działa idealnie i się nie zacina.



Zapach o numerze 158 jest to zapach z grupy kwiatowej o nutach: bergamotka, jaśmin, piżmo, kwiat jabłoni, wanilia, ylang ylang, drzewo sandałowe.
Jest to bardzo słodki zapach, ciężko określić jednak myślę, że to właśnie bergamotka jest tak intensywna, dość mocny dla nosa na początku. Później zapach staje się bardziej przyjemny i stonowany.
Trwałość zapachu naprawdę zaskakująco dobra - czuć na skórze przez kilka godzin, a na ubraniu zdecydowanie dłużej. Nie czuję co prawda zapachu na koniec pracy, także myślę, że około 5-6 godzin.

Cena: 24,99 zł/30 ml
Dostępność: sklep Nicole Cosmetics








Uważam, że te perfumy są naprawdę świetne jak na swoją cenę, jednak ten zapach jest bardzo słodki i mam chęć spróbować innych zapachów. Niestety nie mam odniesienia do oryginalnego zapachu, czyli See by Chloe. 

pozdrawiam,



12 komentarzy:

  1. No ciekawe czy odbiegają od oryginałów czy nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zakupię zapach, który już mam w oryginale :)

      Usuń
  2. miałam już perfumy Nicole i byłam z nich bardzo zadowolona :-) uwielbiam zapach Chloe więc skuszę się na ich odpowiednik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam zapach Chloe, ale nie ten akurat, którego jest odpowiednikiem i go uwielbiam :)

      Usuń
  3. Też testuję perfumy Nicole o nr 149 i jestem z nich bardzo zadowolona. Przede wszystkim świetna trwałość. Co do zapachu - wybierałam w ciemno ale nawet się mi spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także brałam ten w ciemno i w sumie nie do końca mi odpowiada ;)

      Usuń
  4. Takie słodkie zapachy są nie dla mnie, boli mnie niestety po nich głowa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko wykończę swoje zapasy,to na pewno skuszę się na jakiś zapach od NICOLE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli zapach slodki, to idealny dla mnie, kocham takie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie wiesz czy są podobne do oryginału :) Miałam kiedyś próbkę See by Chloe i podobały mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger