sierpnia 11, 2019

Najgorsza ściereczka muślinowa EVER - Mohani

Najgorsza ściereczka muślinowa EVER - Mohani

Rzadko mi się zdarza pisać o negatywnych produktach, często podsumowuję je po prostu jako buble, ale tym razem jestem tak rozczarowana, że postanowiłam napisać cały wpis... Tym bardziej, że nigdzie przed zakupem nie widziałam żadnych opinii o tym produkcie. Zapraszam na moją recenzję na temat ściereczki muślinowej Mohani.

ZOBACZ TEŻ... Resibo, idealny olejek do demakijażu twarzy

Najgorsza ściereczka muślinowa EVER - Mohani

Muślinowa ściereczka do mycia twarzy MOHANI
Ściereczka muślinowa to przydatne akcesorium do demakijażu i mycia twarzy. Doskonale sprawdza się w duecie z olejkami do demakijażu przy metodzie OCM, ale równie dobrze można jej używać do zmywania maseczek lub glinek. Ściereczka została wykonana z przyjemnego materiału, który skutecznie zbiera zanieczyszczenia, sebum i resztki makijażu ze skóry. 
Częste stosowanie ściereczki muślinowej przy wieczornym demakijażu może zastąpić peeling do twarzy - skóra jest wygładzona, przyjemna w dotyku, a suche skórki zostają usunięte. 
Dla kogo polecana jest ściereczka muślinowa?  
dla osób pragnących dokładnie oczyścić skórę z wszelkich zanieczyszczeń; 
dla osób stosujących metodę OCM; 
dla osób, które mają problemy ze zmywaniem maseczek i glinek i chcą używać pomocnego akcesorium; 
dla wegan i wegetarian. 
ZASTOSOWANIE: Ściereczkę można stosować samodzielnie, w połączeniu z olejem lub innym kosmetykiem na twarz, szyję i dekolt. Wykonać demakijaż przy pomocy olejku przeznaczonego do tego celu. Olej rozprowadzić po skórze twarzy dłońmi i delikatnie masować, by rozpuścić makijaż. Następnie zmoczyć ściereczkę muślinową w ciepłej wodzie i delikatnie zetrzeć z twarzy olejek z zanieczyszczeniami. Ściereczkę prać ręcznie ciepłą wodą z mydłem. Produkt w 100% naturalny. Producent: Mohani 

Cena: 8,50 zł


Najgorsza ściereczka muślinowa EVER - Mohani

Pierwsze wrażenia

Ściereczka przychodzi do nas zapakowana w foliowy woreczek z karteczką z krótką informacją o niej. Jest też owinięta różową tasiemką, co dodatkowo dodaje uroku :) Ściereczka jest lekka, cieniutka i przewiązana tą wstążeczką wygląda tak niewinnie :)
Ale co to to nie, podczas pierwszego kontaktu ze skórą podczas zmywania oleju miałam takie: "wow, jaka ona jest szorstka!". Tak niewinnie wygląda i funkcje peelingujące są zdecydowanie odczuwalne.

Najgorsza ściereczka muślinowa EVER - Mohani

Dlaczego to mój bubel?

Od początku już od samego użycia nie spodobała mi się. Może niepotrzebnie ją porównuję teraz do innej ściereczki, którą mam niecały rok (!) i w jakim jest dobrym stanie, co widzicie na zdjęciu niżej...
Ta ściereczka Mohani już po kilku myciach wygląda okropnie, myłam ją ręcznie mydełkiem (próbowałam też olejkiem isana, ale nie dał rady), ale gdy w końcu nie mogłam jej doprać wrzuciłam ją do pralki do jasnego prania. Niestety nadal wyglądała jak wyglądała, może nie jest to jakieś znaczące jak wygląda, ale trochę mi to przeszkadza, że nie mogę jej doprać. A na 90 stopni nie wrzucę, bo nie wiem co z niej zostanie ;) 
Zmywanie nią oleju z twarzy też nie jest dla mnie przyjemnością ze względu na szorstkość, więc w ostatnim czasie poszła w odstawkę.

Najgorsza ściereczka muślinowa EVER - Mohani


Zobacz też inną recenzję na blogu→ NIVEA | Chusteczki oczyszczające Creme Care
→ EVREE | Regenerujący demakijaż oczu w formie olejku
→ Liqpharm, LIQ CG - Serum peelingujące na noc z kwasem glikolowym, hialuronowym i witaminą E


Niestety ta ściereczka muślinowa nie sprawdziła się u mnie do zmywania olejków, może byłaby lepsza do wycierania twarzy tylko z wody po myciu, ale słabo woda w nią wsiąka, no i ja ją kupiłam w innym celu. Przeszkadza mi ta szorstkość, wygląd po krótkim czasie używania, więc ja jej nie polecam i więcej nie kupię.


Jakie ściereczki do zmywania olejów polecacie?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger