listopada 27, 2011

Essence Colour & Go 39 LIME UP!

Cześć dziewczyny:)
Ostatnio będąc w Naturze zachwyciłam się nad tym kolorkiem, ponieważ od jakiegoś czasu szukałam czegoś takiego! Jest po prostu przepiękny:)

Essence Colour & Go 39 LIME UP!

Niestety na moich paznokciach nie trzyma się za długo, bo na drugi dzień mam już pozadzierane :( 
Oto jak prezentuje się ten kolor:

Essence Colour & Go 39 LIME UP!Essence Colour & Go 39 LIME UP!

Essence Colour & Go 39 LIME UP!

Essence Colour & Go 39 LIME UP!

No i dodatkowo kupiłam lakier z limitowanej serii Vampire's Love. Szczerze te lakiery nie zachęciły mnie AŻ TAK, ponieważ nie lubie lakierów z brokatami mimo to jednak się skusiłam...


Podkład ochronny do zdobienia paznokci, kupiłam głównie po to, aby inne lakiery nie przebarwiały mi płytki paznokcia. Sprawdzimy czy działa ;)


Co sądzicie o lakierach essence? Szczerze mówiąc jest to mój trzeci lakier tej firmy i niestety jeżeli chodzi o trwałość to nie chwalę sobie ich... 

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. zapraszam na rozdanie:
    http://hellolexi.blogspot.com/2011/11/pierwsze-rozdanie-start.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko jeden z essence, także nie zbyt dużo mogę o nich powiedzieć, o wiele bardziej lubie również tanie lakiery z Wibo czy golden rose.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, such a pretty green color. great blog--love your product reviews, and love the nail colors your feature. enjoyed looking, and i am a fan. new follower from usa. maybe you'll have time to visit my blog. :) cheers, and have a great day!
    jasmine
    adamalexmommy.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger